Skocz do zawartości

Zagorek

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520d m sport

Osiągnięcia Zagorek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam E61 zgadza sie a sterownik swiec dopiero wymienilem, sobote bede wymienial swiece a sterownik ma moze 2 tygodnie nówka W Inpie wartosci wtryskow 1 -0.89 2 -0.89 3 -0.99 4 -0.89 Nie mialem czasu zeby cos wiecej sie pobawic jutro postaram sie wrzucic wartosci turbo i co jeszcze tam znajde Tutaj jeszcze mam takie http://fotoo.pl//out.php?t=1032852_pompa.png
  2. Jestem w stanie to jakos sam zdiagnozowac mam kabel i programy dam rade? Takie mam bledy C O M M E N T ----------------- ------------------------------------------------------------- E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 31.08.2015 15:34:17 ECU: KOMB60 JobStatus: OKAY Variant: KOMB60 ------------------------------------------------------------- RESULT: 2 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- A3C7 Luftfeder_AUSFALL_NETZWERKMANAGMENT Logistic counter: 35 Mileage 202872 km BORDNETZSPANNUNG 12.50 VOLT OHNE BEDEUTUNG 0.00 1 kein passendes Fehlersymptom Testbedingungen erfüllt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Error code: A3 C7 20 23 63 0F 7D 00 ------------------------------------------------------------- A557 Debuginfo Kombi Logistic counter: 37 Mileage 206080 km BORDNETZSPANNUNG 0.30 VOLT OHNE BEDEUTUNG 21.00 1 unplausibles Signal oder Wert Testbedingungen erfüllt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Error code: A5 57 28 25 64 A0 03 15 ============================================================= C O M M E N T ----------------- engine bledy 31.08.2015 ------------------------------------------------------------- E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 31.08.2015 15:32:33 ECU: D60M47A0 JobStatus: OKAY Variant: D60M47A0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 3 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 4222 4222 Gluehkerze Zylinder 2, Ansteuerung Error counter: 19 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 200912 km Motordrehzahl 827.47 1/min Kühlmitteltemperatur 21.01 °C Raildruck Ist 441.11 bar Einspritzmenge 19.30 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 535.63 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14011.65 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 141.00 - 2. Umweltsatz Mileage 206208 km Motordrehzahl 827.47 1/min Kühlmitteltemperatur 20.01 °C Raildruck Ist 441.11 bar Einspritzmenge 18.12 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 535.63 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 13848.72 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 140.00 - Unterbrechung Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten) Error code: 42 22 74 06 00 00 13 28 62 1A 1E 47 38 31 55 65 00 56 00 8D 64 B0 1E 46 38 2E 55 65 00 55 00 8C ------------------------------------------------------------- 4232 4232 Gluehkerze Zylinder 3, Ansteuerung Error counter: 19 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 200912 km Motordrehzahl 827.47 1/min Kühlmitteltemperatur 21.01 °C Raildruck Ist 441.11 bar Einspritzmenge 19.30 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 535.63 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14011.65 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 141.00 - 2. Umweltsatz Mileage 206208 km Motordrehzahl 827.47 1/min Kühlmitteltemperatur 20.01 °C Raildruck Ist 441.11 bar Einspritzmenge 18.12 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 535.63 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 13848.72 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 140.00 - Unterbrechung Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten) Error code: 42 32 74 06 00 00 13 28 62 1A 1E 47 38 31 55 65 00 56 00 8D 64 B0 1E 46 38 2E 55 65 00 55 00 8C ------------------------------------------------------------- 4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung Error counter: 20 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 200912 km Motordrehzahl 827.47 1/min Kühlmitteltemperatur 21.01 °C Raildruck Ist 441.11 bar Einspritzmenge 19.30 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 535.63 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14011.65 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 141.00 - 2. Umweltsatz Mileage 206208 km Motordrehzahl 827.47 1/min Kühlmitteltemperatur 20.01 °C Raildruck Ist 441.11 bar Einspritzmenge 18.12 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 535.63 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 13848.72 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 140.00 - Unterbrechung Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten) Error code: 42 42 74 06 00 00 14 28 62 1A 1E 47 38 31 55 65 00 56 00 8D 64 B0 1E 46 38 2E 55 65 00 55 00 8C ============================================================= Skrzynia pokazala 0 bledow
  3. Witam otoz zauwazylem ostatnio ze z miejsca samochod przyspiesza bardzo energicznie sytuacja sie odwraca gdy jest juz na wyzszych biegach to np gaz do dechy i po sekundzie dopiero zaczyna przypieszac czasem obroty ida wczesniej do gory a przyspiesza za chwilke nie trwa to niewiadomo jak dlugo ale czuc ze cos jest nie tak bledow jako takich nie mam bo wszystko ostatnio sprawdzalem i jest ok jestem po wymianie sondy swiec i sterownika swiec tankuje verve i do co drugiego tankowania dolewam jakis srodek, Pozdrawiam i dziekuje za wypowiadanie sie w temacie
  4. Witam ponownie wczoraj wymienilem lambde i sterownik swiec na swiece braklo czasu i powiem ze samochod duze lepiej sie prowadzi jezdzi jak szatan wczesniej na 4 5 biegu ledwo co przyspieszal a teraz bardzo ladnie przyspiesza szarpanie praktycznie ustalo zatankuje teraz pelen bak i doleje srodek do wtryskow Sea Foam Motor Treatment i zobacze czy to cos pomoze, jeszcze czasem szarpnie lekko ale pojezdze zobacze, ale dalej jak stoje w miejscu i wciskam pedal gazu rusza z opoznieniem czasem nawet obroty ida w gore a dopiero potem zryw samochodu do przodu moze to byc wina odmy lub turbo ? Takze polecam wymienic sonde jesli komus szarpie na biegu tak jak mi calym samochodem pomaga w 100% dziekuje wszystkim i przepraszam ze tak pozno odpisuje
  5. Witam jeszcze nie moze jutro córka chorowała deszcz padał a nie mam garażu i tak zleciało przymierzam sie na jutro po robocie
  6. Muszę odłożyć naprawę na przyszły tydzień gość u którego zamówiłem wszystko gwarantować części na sobotę a teraz się okazało że dopiero poniedziałek wtorek także dopiero dam znać co jest grane w przyszłym tygodniu pozdrawiam
  7. To sterownik w takim razie też kupię bo już świece zamówiłem i sondę to co mi zaszkodzi za miesiąc będę jechał na wakacje samochodem to chciałbym mieć to gotowe dziękuję wszystkim za pomoc
  8. CR81102 to popatrze na internecie co i jak z czesciami i klucz do sondy bo raczej bede sam wymienial dzieki za wszelakie informacje postaram sie w ciagu weekendu wymienic i dam znac czy pomoglo czy nie
  9. Ok spoko jaki mam czujnik kupic ? zamiennik oryginal polecacie jakis ? swiece kupie beru i ten czujnik w sumie tez moge kupic i zobacze czy pomoglo najbardziej zalezy mi na zlikwidowaniu tego szarpania na cieplym silniku jak stoje na biegu
  10. Nie kasowałem jeszcze w sumie a czy mowia wam cos te błedy ? Wyglada na świece ale pali na dotyk takze nie wiem na cieplym widoczny spadek mocy tzn zalezy czy ruszam z miejsca czy juz jade bo jak ruszam to jest moc ale jesli juz jade to widoczny duzy spadek i nie wiem czy wymienic cos na próbe czy szukac jakiegos znachora
  11. Oto błędy jakie wyskoczyły w INPA C O M M E N T ----------------- 2015.07.12 bledy ------------------------------------------------------------- E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 12.07.2015 14:46:29 ECU: D60M47A0 JobStatus: OKAY Variant: D60M47A0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 7 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 4222 4222 Gluehkerze Zylinder 2, Ansteuerung Error counter: 49 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 195296 km Motordrehzahl 772.31 1/min Kühlmitteltemperatur 75.22 °C Raildruck Ist 401.72 bar Einspritzmenge 11.03 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 485.22 mg/Hub Ladedruck Istwert 1033.85 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14174.58 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 0.00 - 2. Umweltsatz Mileage 200488 km Motordrehzahl 799.89 1/min Kühlmitteltemperatur 22.01 °C Raildruck Ist 433.23 bar Einspritzmenge 16.94 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 548.23 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14174.58 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 139.00 - Unterbrechung Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten) Error code: 42 22 74 06 00 00 31 28 5F 5C 1C 7D 33 1C 4D 69 00 57 00 00 61 E5 1D 48 37 2B 57 65 00 57 00 8B ------------------------------------------------------------- 4232 4232 Gluehkerze Zylinder 3, Ansteuerung Error counter: 49 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 195296 km Motordrehzahl 772.31 1/min Kühlmitteltemperatur 75.22 °C Raildruck Ist 401.72 bar Einspritzmenge 11.03 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 485.22 mg/Hub Ladedruck Istwert 1033.85 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14174.58 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 0.00 - 2. Umweltsatz Mileage 200488 km Motordrehzahl 799.89 1/min Kühlmitteltemperatur 22.01 °C Raildruck Ist 433.23 bar Einspritzmenge 16.94 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 548.23 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14174.58 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 139.00 - Unterbrechung Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten) Error code: 42 32 74 06 00 00 31 28 5F 5C 1C 7D 33 1C 4D 69 00 57 00 00 61 E5 1D 48 37 2B 57 65 00 57 00 8B ------------------------------------------------------------- 4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung Error counter: 49 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 195296 km Motordrehzahl 772.31 1/min Kühlmitteltemperatur 75.22 °C Raildruck Ist 401.72 bar Einspritzmenge 11.03 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 485.22 mg/Hub Ladedruck Istwert 1033.85 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14174.58 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 0.00 - 2. Umweltsatz Mileage 200488 km Motordrehzahl 799.89 1/min Kühlmitteltemperatur 22.01 °C Raildruck Ist 433.23 bar Einspritzmenge 16.94 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 548.23 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 14174.58 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Zustand der Glühanzeige 139.00 - Unterbrechung Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten) Error code: 42 42 74 06 00 00 31 28 5F 5C 1C 7D 33 1C 4D 69 00 57 00 00 61 E5 1D 48 37 2B 57 65 00 57 00 8B ------------------------------------------------------------- 447B 447B Lambdasonde Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 195336 km Motordrehzahl 2234.18 1/min Kühlmitteltemperatur 61.17 °C Raildruck Ist 527.75 bar Einspritzmenge 0.00 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 523.03 mg/Hub Ladedruck Istwert 1073.23 mbar Sauerstoffkonzentration 0.19 - Batteriespannung 14500.43 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 119.43 km/h Umgebungsdruck 1004.31 mbar Sauerstoffkonzentration unplausibel niedrig (im Schubbetrieb) Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Error code: 44 7B 72 02 00 00 01 28 5F 61 51 6F 43 00 53 6D D1 59 79 66 ------------------------------------------------------------- 4667 ???? FS_LESEN_DETAIL: IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED ------------------------------------------------------------- 49F2 ???? FS_LESEN_DETAIL: SYS-0010: INITIALIZATION ERROR ------------------------------------------------------------- 4992 4992 Botschaft (STAT_KOMBI, 0x1B4) Error counter: 1 Logistic counter: 7 Mileage 197608 km Motordrehzahl 827.47 1/min Kühlmitteltemperatur 78.23 °C Raildruck Ist 393.85 bar Einspritzmenge 6.30 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 485.22 mg/Hub Ladedruck Istwert 994.46 mbar Pedalwertgeber 0.00 % Batteriespannung 11567.76 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h Umgebungsdruck 984.62 mbar Signal(e) in Botschaft nicht gueltig Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Error code: 49 92 34 02 00 00 01 07 60 7D 1E 80 32 10 4D 65 00 47 00 64 ============================================================= A tutaj skrzynia C O M M E N T ----------------- ssss ssss ------------------------------------------------------------- E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 12.07.2015 14:48:33 ECU: GS19B JobStatus: OKAY Variant: GS19B ------------------------------------------------------------- RESULT: 1 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 51AD Botschaft (Raddrehzahlen) von der DSC fehlt Error counter: 1 Logistic counter: 5 Mileage 197608 km Zustand WK Wandlerkupplung offen 0-n Schaltart Schaltart P nach P 0-n Abbtriebsdrehzahl 0.00 1/min Turbinendrehzahl 960.00 1/min Mittl. Radgeschw. ang.Raeder 0.00 km/h CAN-Signal eines Antriebsrades ist fehlerhaft Testbedingungen noch nicht erfuellt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Error code: 51 AD 34 00 00 00 00 01 05 60 7D 1E 00 1E 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 =============================================================
  12. Wiem wiem bo sprawdzałem filtr później dopiero poskręcałem Dziś podepnę pod kompa zobaczymy Martwi mnie to szarpanie i nie wiem czy to może przepustnica, poduszki skrzyni lub silnika lub cos z rozrządem Ale dlaczego podczas załączenia klimatyzacji wszystkie szarpnięcia ustępują chyba cos z rozrzadem moim zdaniem ktos cos ?
  13. Wlasnie rozebralem i zlozylem wszystko do kupy wszystko wyglada dobrze filtr dobrze zalozony a samochodem szarpie jak szarpalo i nie wiem czy to przeplywomierz czy moze cos innego luzna mam gume na pierwszym zdjeciu z zielonymi napisami, nie wiem czy tak powinno byc czy nie prosze o jakies rady mysle iz to nie konwerter bo wymieniony razem z olejem nie tak dawno skrzynia oby tez nie. Ta guma z zielonymi napisami ze zdjecia pierwszego jest bardzo luzna i nie wiem czy to moglo by sie przyczynic do szarpniec na cieplym silniku http://i296.photobucket.com/albums/mm170/zagor1988/20150706_174201_zpsx3lg3a3z.jpg http://i296.photobucket.com/albums/mm170/zagor1988/20150706_174408_zps3in0pmvh.jpg http://i296.photobucket.com/albums/mm170/zagor1988/20150706_174202%20-%20Kopia_zpsx8n0etuy.jpg Pojezdzilem samochodem i zauwazylem pewna anomalie jesli stoi prosto to trzesie paka lekko na krzywym nic moze to byc wina poduszki ? I jak sprawdzic poduche w automacie ? Gdy wlacze klimatyzacje wszystkie objawy ustepuja jak reka odjal i tak sie zastanawiam czy to co z paliwem moze byc Chyba zmienie filtr paliwa raz jeszcze moze wadliwy albo cos no bo nie mozliwoscia jest ze po wymianie filtrow tak sie stało
  14. Zauwazylem spadek mocy i szarpanie na postoju a jestem po wymianie filtra powietrza zakladam iz mechanik albo zepsul przeplywomierz lub zle zamontowal filtr powietrza i na cieplym silniku lapie lewe powietrze i szarpie i ma opozniona reakcje na pedal gazu za usluge oczywiscie zaplacilem bo bylem zbyt leniwy zeby zrobic to samemu no cóz, mam pytanie bo zastanawiam sie nad wymiana przeplywomierza oplaca sie brac zamiennik czy tylko oryginal polecacie ?
  15. Inspekcje zresetowalem trzymalem kilkukrotnie przycisk kasowania malego zegara na 5 sec i sie udalo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.