Witam Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Jednak do rzeczy: kupiłem sobie oto taką E46 328i 1999r. z gazem Diego G3. Człowiek pojechał, gość pokazał silnik rozgrzany (czerwona lampka się w głowie świeci) ale no chodzi to dobrze to ok bierzemy. Na drugi dzień odpalam Ci ja sobie i słyszę strzały w dolot. Myślę sobie WTF? Auto na które tyle zbierałem już mi fochy stroi? No ale dobra łapie temperature i przechodzi. Jadę na gazie, gaszę auto i idę do sklepu. Wracam auto muszę kręcić aby odpaliło. Sprawdzam czy po jeździe na benzynie jest tak samo. No nie jest. Więc wymieniam reduktor na KME GOLD do 325 km. Odeszło ale brak mocy i strzelanie zostało. Co najlepsze brak mocy jest tylko i wyłącznie gdy zaświeci się kontrolka oleju chwilę po zapaleniu samochodu i zaraz kontrolka zgaśnie. Wtedy dokładnie brak mocy(gaz/benzyna - bez różnicy) jakby się dławił. Przede wszystkim pierwsze co chcę wyeliminować to strzały na zimnym, bo silnikiem telepie jakby miał wypaść, a nie chce by się coś dodatkowo uszkodziło. Poniżej co zostało wymienione/zrobione: -sprawdzony dolot -zmieniona przepływka -zmieniony reduktor - wymienione czujniki wałka oba - wymienione fajki -wymienione świece BKR6EQUP (przerywały te świece na gazie, myślałem że to wina regulacji i ustawiałem na nowo ale dopiero po wymianie fajek jest okej) -sprawdzone cewki (miernikiem) w nocy nie widać piorunów jednak jest biały osad (zdjęcie nr 2). -wyczyszczony krokowiec -zamienione sondy - i sprawdzona przepustnica co widać poniżej :shock: http://zapodaj.net/images/f0a31ee92ac41.jpg ???? Nie mogłem uwierzyć w to co widziałem. Ale żyje złudną nadzieją, że może to nie jest ten problem przez który na zimnym silniku trzęsie się buda jakby bała się jechać. Cewki wyglądają tak: http://zapodaj.net/images/22c80d6414885.jpg Błędy jakie wychodzą z INPY to główne takie dotyczące mieszanki, kasowałem już adaptacje jednak nic to nie dało. Poniżej wrzucam z inpy, oraz z gazu(może ktoś ma, może ktoś widział, może ktoś wie i pomoże :D ) wszystko na rozgrzanym silniku. Przy gazowaniu injection i air consumption poza wykresem z wykrzyknikiem http://naforum.zapodaj.net/images/1f5cc2e946be.png ROUGH NA GAZIE http://naforum.zapodaj.net/images/6e37c501b235.png ROUGH BENZYNA JAK TELEPIE BUDĄ http://naforum.zapodaj.net/images/2bddaab5eb72.png ROUGH BENZYNA PO PEWNYM CZASIE http://naforum.zapodaj.net/images/e29c2dbb6f26.png http://naforum.zapodaj.net/images/27fefbcabefc.png http://naforum.zapodaj.net/images/610b7f906f25.png http://naforum.zapodaj.net/images/cffbe6273d84.png ORAZ DIEGO G3 http://naforum.zapodaj.net/images/26f8b1ae6767.png http://naforum.zapodaj.net/images/6ad99931b907.png http://naforum.zapodaj.net/images/e49dda96bc1b.png http://naforum.zapodaj.net/images/b37ad309d120.png http://naforum.zapodaj.net/images/4d0f073239c1.png Wiem że mapa trochę rozjechana, ale poszedł pełen reset i gaz jeszcze nie dopracowany, ale tu chodzi o benzynę bo to sekwencja. (Wcześniej mapy były miód malina i było identycznie). http://naforum.zapodaj.net/images/1f3a8f4e8dbb.png http://naforum.zapodaj.net/images/8a39c9ae5028.png http://naforum.zapodaj.net/images/c3e64bac4da4.png http://naforum.zapodaj.net/images/7599a966f16a.png Pomóż ktoś bo ja już od września walczę.