Skocz do zawartości

pepes

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328i M52TUB28 1999

Osiągnięcia pepes

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. pepes

    328ci przepustnica pytanie??

    Zadaj sobie jedno zaje...cie ważne pytanie. Czy sprawdzając nr VIN na realoem którakolwiek z nich pasuje do Twojego auta. Zapewne podejdzie i pewnie będzie działac(przypadek mojego auta).
  2. Dzisiaj wymieniona odma i przepustnica jednak nie wiele to dało, fakt faktem był uszkodzony wąż ten co idzie od pokrywy zaworów do odmy. Przy odmie był po prostu chamsko oklejony taśmą izolacyjną. Przed odpaleniem skasowane adaptacje (inpa->error->adaptation). Po odpaleniu znów strzały, bardzo wysoki czas wtrysku przez chwilę i korekty prawie na wszystkich cylindrach. Po 3 minutach spokój i auto normalnie chodzi. Brak mi już sił. Co jeszcze może być bo jak narazie to wyrzucam tylko kasę w błoto a poprawy nie widać. EDIT: Szkoda że prowadziłem monolog, ale dla całej reszty, strzelanie zostało wyeliminowane wymianą pompy paliwa,
  3. Szkoda że wcześniej tego nie ogarnąłem bo odmę stamtąd brałem : ) póki co spróbuje na starej uszczelce zamontować. Zobaczymy jak będzie chodził. Póki co mam nadzieję, że to co teraz bede wymieniał przyniesie chociaż trochę poprawę w odpalaniu bo wczoraj do tak kląłem, że aż sąsiedzi się chyba pobudzili ; /
  4. Korbowego? Nie ruszany jeszcze, brak błędów a i odczyty chyba w normie.
  5. Jako iż prowadzę monolog to napiszę co następuje :) : Na montaż czeka teraz odma, przepustnica która nie ma wywierconej dziury i oleje z filtrem na wymianę. Jednak mam pytanie i może ktoś w końcu odpowie,mianowicie: gdzie dostanę uszczelkę do przepustnicy http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM51&mospid=47641&btnr=13_0641&hg=13&fg=15 nr 2 na rysunku. Za cholerę nie mogę tego nigdzie znaleźć
  6. pepes

    e46 m52tu b20 gasnie silnik

    Też tak mam i nie wiem czy to normalne bo walczę z kilkoma problemami.
  7. Znalazłem na yt filmik, który jest bardzo zbliżony do mojego porannego odpalania. Dzisiaj zauważyłem, że jak go odpale i ciężko chodzi. Po chwili zgaszę i odpalę ponownie to mruczy bez zająknięcia. Obroty stabilne, budą ani silnikiem nie trzepie. Czasem gdy to nie pomaga odpinam i podpinam przepływkę i restart silnika i jest ok. Przy tym jak buja i dodam gazu to go zalewa? Tzn nie rosną w ogóle obroty i potrafi zgasnąć. Przepustnicy jeszcze nie wymieniłem, jednak po 10 się za nią zabieram. Mogą być jeszcze jakieś inne powody takiego zachowania? Czujniki temp wykluczam bo pod inpą wskazuje poprawne wartości.
  8. Reduktor może puszczać gaz do kolektora. Przez noc sie nazbiera.
  9. Przekaźniki centralnego w module komfortu. Na forum jest jakie kupić i jak wymienić.
  10. pepes

    e46 m52tu b20 gasnie silnik

    Jeżeli Ci to pomoże to ja miałem reduktor Magic jet III, a teraz KME GOLD ale sądzę, że to bez różnicy jaki tylko że po prostu uszkodzony.
  11. pepes

    e46 m52tu b20 gasnie silnik

    Sry zdublowało post.
  12. pepes

    e46 m52tu b20 gasnie silnik

    Instalacja została sprawdzona. No spoko tak jak u mnie, wrzucasz luz gasł, na ciepłym masakra, skręcasz gasł. itp. Gazownik na to "Paaanie no nie wiem co to może być ale to chyba regulacja". No dobra raz drugi trzeci. "Paaanie nie wiem jak ustawic". No spoko. Tydzień w internecie i decycja "Wymiana reduktora bo traci ciśnienie". Jazda do gazownika" Paaanie a po co to Panu wymieniać, przecież samochód jeździ na gazie". Ja jednak już byłem zdecydowany, i wiesz co ? Pomogło.
  13. Najmniejszy z problemów. Czujnik ten nie powoduje moich problemów z porannym lub po pracy odpaleniem na mroźnych mrozach.
  14. Witam Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Jednak do rzeczy: kupiłem sobie oto taką E46 328i 1999r. z gazem Diego G3. Człowiek pojechał, gość pokazał silnik rozgrzany (czerwona lampka się w głowie świeci) ale no chodzi to dobrze to ok bierzemy. Na drugi dzień odpalam Ci ja sobie i słyszę strzały w dolot. Myślę sobie WTF? Auto na które tyle zbierałem już mi fochy stroi? No ale dobra łapie temperature i przechodzi. Jadę na gazie, gaszę auto i idę do sklepu. Wracam auto muszę kręcić aby odpaliło. Sprawdzam czy po jeździe na benzynie jest tak samo. No nie jest. Więc wymieniam reduktor na KME GOLD do 325 km. Odeszło ale brak mocy i strzelanie zostało. Co najlepsze brak mocy jest tylko i wyłącznie gdy zaświeci się kontrolka oleju chwilę po zapaleniu samochodu i zaraz kontrolka zgaśnie. Wtedy dokładnie brak mocy(gaz/benzyna - bez różnicy) jakby się dławił. Przede wszystkim pierwsze co chcę wyeliminować to strzały na zimnym, bo silnikiem telepie jakby miał wypaść, a nie chce by się coś dodatkowo uszkodziło. Poniżej co zostało wymienione/zrobione: -sprawdzony dolot -zmieniona przepływka -zmieniony reduktor - wymienione czujniki wałka oba - wymienione fajki -wymienione świece BKR6EQUP (przerywały te świece na gazie, myślałem że to wina regulacji i ustawiałem na nowo ale dopiero po wymianie fajek jest okej) -sprawdzone cewki (miernikiem) w nocy nie widać piorunów jednak jest biały osad (zdjęcie nr 2). -wyczyszczony krokowiec -zamienione sondy - i sprawdzona przepustnica co widać poniżej :shock: http://zapodaj.net/images/f0a31ee92ac41.jpg ???? Nie mogłem uwierzyć w to co widziałem. Ale żyje złudną nadzieją, że może to nie jest ten problem przez który na zimnym silniku trzęsie się buda jakby bała się jechać. Cewki wyglądają tak: http://zapodaj.net/images/22c80d6414885.jpg Błędy jakie wychodzą z INPY to główne takie dotyczące mieszanki, kasowałem już adaptacje jednak nic to nie dało. Poniżej wrzucam z inpy, oraz z gazu(może ktoś ma, może ktoś widział, może ktoś wie i pomoże :D ) wszystko na rozgrzanym silniku. Przy gazowaniu injection i air consumption poza wykresem z wykrzyknikiem http://naforum.zapodaj.net/images/1f5cc2e946be.png ROUGH NA GAZIE http://naforum.zapodaj.net/images/6e37c501b235.png ROUGH BENZYNA JAK TELEPIE BUDĄ http://naforum.zapodaj.net/images/2bddaab5eb72.png ROUGH BENZYNA PO PEWNYM CZASIE http://naforum.zapodaj.net/images/e29c2dbb6f26.png http://naforum.zapodaj.net/images/27fefbcabefc.png http://naforum.zapodaj.net/images/610b7f906f25.png http://naforum.zapodaj.net/images/cffbe6273d84.png ORAZ DIEGO G3 http://naforum.zapodaj.net/images/26f8b1ae6767.png http://naforum.zapodaj.net/images/6ad99931b907.png http://naforum.zapodaj.net/images/e49dda96bc1b.png http://naforum.zapodaj.net/images/b37ad309d120.png http://naforum.zapodaj.net/images/4d0f073239c1.png Wiem że mapa trochę rozjechana, ale poszedł pełen reset i gaz jeszcze nie dopracowany, ale tu chodzi o benzynę bo to sekwencja. (Wcześniej mapy były miód malina i było identycznie). http://naforum.zapodaj.net/images/1f3a8f4e8dbb.png http://naforum.zapodaj.net/images/8a39c9ae5028.png http://naforum.zapodaj.net/images/c3e64bac4da4.png http://naforum.zapodaj.net/images/7599a966f16a.png Pomóż ktoś bo ja już od września walczę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.