Skocz do zawartości

endigarnek

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520D 2011
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia endigarnek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, mam przecięty przewód maglownicy w bmw f20. Złączyłem go fragmentem przewodu miedzianego. Po kilku dniach maglownica zaczęła wariować... Miejsce łączenia skorodowało. Czy to możliwe, że fabryczna instalacja maglownicy jest wykonana z kabla aluminiowego? Nigdzie nie mogę tego potwierdzić, że jeszcze ktoś stosuje w samochodach w 2017 roku kable aluminiowe..
  2. Cześć, możecie coś więcej napisać o tych lampach? Przeglądam te zdjęcia i nie widzę różnic między prawą a lewą... Czy ktoś jeszcze oglądał ten samochód? Duża była szkoda w Francji?
  3. Cześć, znalazłem takie ogłoszenie, czy może ktoś coś o tym samochodzie powiedzieć? Ze wstępnych oględzin jest do niej wkładu około 10k. Czyli przy tym przebiegu była by opłacalna naprawa, jest cała konstrukcyjnie, uszkodzenia wydają się powierzchowne - jeśli oczywiście przebieg jest autentyczny ;) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-3-0d-x-drive-salon-pl-komforty-1-wl-ID6z2Qrr.html BMW X5 E70 wbazw410400c21130
  4. Cześć, mam dylemat przed zakupem. Szukam używanego samochodu z rocznika 2014, diesel 2.0 średniej wielkości SUV. Mam dwóch kandydatów, bmw x3 i audi q5. Czy ktoś z was może coś więcej napisać o awaryjności tych samochodów? W audi straszą awaryjnością skrzyni stronik. W bmw myślałem celować w model po lifcie z nowym silnikiem B47. Sam w F10 mam N47 i poza problemem z wymianą rozrządu raczej nic się nie dzieje. Czy w B47 do wymiany łańcucha też trzeba wyjąć cały motor? Skrzynia ZF w BMW raczej ma bardzo dobre opinie.
  5. Tak, w środku samochodu dźwięk wydobywa się z lewego nawiewu. Klimatyzacja i nadmuch jest wyłączony, radio wyciszone i słychać szum powietrza (nie czuć ręką, tylko słychać). Na zewnątrz samochodu nic nie słychać, przewody od turbiny sprawdzone, od chłodnicy turbiny sprawdzone. Nigdzie nie ma pod maską niczego co by wskazywało na takie syczenie. Jak dodam gazu to słychać mocniej. Nie mam błędów na desce. Przy serwie jest podciśnienie, więc tam chyba bardziej zasysa, niż dmucha... I raczej były by problemy z hamowaniem czy jakiejś awarii, a tutaj nie ma problemów z hamulcami...
  6. Czy coś przy tym serwo może być rozszczelnione i wydawać dźwięk przypominający pęknięty przewód powietrza od turbiny? Na niskich obrotach tego nie słychać, od około 1600 obrotów jest jednostajne świszczenia powietrza.
  7. Hej, mam problem z 520D f10 N47 z 2011 roku. Od kilku dni słyszę wiejące powietrze przy nawiewie z lewej strony kierownicy. Byłem u mechanika w poszukiwaniu rozszczelnienia przewodu turbiny, ale nic nie zdiagnozowaliśmy. Poza tym turbina jest po prawej stronie, a syczenie powietrza słychać z tylko z lewej strony. Ktoś ma pomysł co może być przyczyną? Gdzie mogło nastąpić rozłączenie jakiś przewodów od turbiny?
  8. Jak wygląda spalanie po chipie w 520D? Jest dużo większe?
  9. A o co chodzi z tym Vatem? czy mogę mieć jakieś problemy jeśli go nie zapłacą a ja kupię na vat marża?
  10. Ma ktoś tutaj możliwość sprawdzenia przebiegu tego samochodu? Kiedy był ostatnio w serwisie?
  11. Też tak mi się wydaje, na razie jest wałek na roku, bo pisze 2011 a jest 2010. Podobno lakier oryginalny.
  12. Proszę o sprawdzenie: Ogłoszenie: http://allegro.pl/bmw-535d-gt-panorama-2011r-head-up-kamera-pl-i5129449185.html VIN: WBASN81030C350760 Rok produkcji 2010. W dowodzie podobno pierwsza rejestracja w 2011.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.