Skocz do zawartości

castman5220

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia castman5220

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. witam juz wszystko wiem to nie uszczelka ani pierscienie cos sie stalo i cos skrzywilo 2 zawory i dlatego tak kulal nie wiadomo czy vanos sie zle ustawil czy za duzo nagaru bylu bo w sumie od hu.... go było ale no nic głowica szczelna blok tez zawory wymienione i za 2 dni auto to odbioru :)
  2. Witam a więc tak oddałem auto do gościa który robi tylko i wyłącznie bmw i sytuacja wygląda tak pierscienie sa ok zawory też przebija cisnienie na 5 cylinder wiec na 99% uszczelka i moje pytanie brzmi bo pytam sie gościa ila taka przyjemność a on do mnie ze 1000 zł za zrobienie i planowanie i sprawdzenie głowicy plus do tego uszczelki z tego co sie zorientowałem w okolicznych sklepach wszystkie potrzebne mi uszczelki to jakies 400 do 500 zl wiec razem 1500 max czy nie jest to zbym wygórowana cena czy jest do przyjęcia ??
  3. Dokładnie mam m52 2.0 150 km jeden vanos a jestem z okolic szczecina i bardzo bym był wdzięczny za opis :) nie jest to konieczne dziś lub jutro ale dobrze by było do końca tygodnia :P
  4. To jezeli jest to takie poroste to był bym bardzo wdzięczny gdybyś mi to opisał w jakis logiczny sposob i co by mi było potrzebne bo nie posiabam blokady do wałków a z drugiej strony fajnie by było cos zrobić we własnym samochodzie tylko ze dochodzi ten vanos jesli bym wiedzial jak go ustawić krok po kroku to bym sobie to sam zrobil
  5. Oddałem auto do warsztatu i jutro bede miał odpowiedz co jest konkretnie czy uszczelka czy głowica a moze cos wiecej szczerze powiem ze jezeli uszczelka to pobawił bym sie w to sam ale ale juz sie w sumie naczytalem ze z ustawieniem vanosa to nie jest takie oczywiste i mozna tylko sobie roboty narobic a jak mam zaoszczedzic 300 zl i stracic kilka dni to wole zeby ktos to zrobil no chyba ze sie myle i ktos ma jakis genialny sposób na ustawienie vanosa. a co do układu chłoldzenia to jest z nim wszystko ok stróżka w zbiorniczku jest i wszystko wygląda tak jak trzeba i to mnie najbardziej drażni ze niby wszystko jest ok ale cos mu przeszkadza i nie pozwala poprawnie działać tak jak jakis czas temu strzelal w wydech nie miał mocy przerywal wymienilem swiece cewki i niby sondy nie działały a okazalo sie ze odma sie skonczyła i pęk węzyk po wymianie latał jak z salonu
  6. no normalnie wjechałem na górke i sciskalem waz na odkreconym zakrecalem i puszczalem i tak dosc dlugo pozniej troche dolalem i odpalilem i zadnego powietrza nie bylo juz nawet babelka a dalej bylo to samo a co z z tym czarnym osadem w zbiorniku wczesniej go nie bylo a teraz jest ale te weze puchna i to strasznie mocno
  7. no niby tak ale jest odpowietrzony bo to jeszcze uczyniłem i było dalej to samo a chciałbym postarac sie zdiagnozowac co jest z nim nie tak bez rozbierania bo jezeli to tylko uszczelka to ok bedziemy robic ale jezeli to cos wiekszego zawory lub pierscienie to nie bede tego robil tylko dojade go do konca i wymienie caly motor dlatego szukam jak najlepszego rozwiazania a co do cisnienia w ukladzie to wydaje mi sie ze nie powinien sie tak mocno waż pompowac bo przy okolo 3.5 tys obrotów nie idzie go scisnąc a sam waz wygląda tak jak by mialo go zaraz rozerwac
  8. Dobra mam nowe informacje zapomnialem to sprawdzic ale wygląda to tak ze od kiedy zaczol tak kulac to ubywalo mi płynu w chłodnicy i teraz patrze nie ma prawie wogole i dolalem i na wolnych obrotach czuc cykliczne takie pompnięcie w wąż a jak nacisnąłem wąż i dodałem gazu to momentalnie sie napompował i zrobil sie twardy jak tylko obroty spadły to był miekki a i co do tych cyklicznych pompnięć przy troche wiekszych obrotach czyc to samo tylko szybciej i zauważyłem w zbiorniczku jakies drobiny czarnego osadu jak by sadzy czy to sa objawy padniętej uszczelki pod głowicą ??
  9. no wlasnie i tu jest problem bo rozgladalem sie tutaj w moich okolicach i nic ciekawego nie ma a jak maja to np 2.8 albo 2.5 za ponad 2 tys plus do tego robota i cala reszta wiec nie wiem czy nie wyjdziue wiecej
  10. no właśnie czy wymiana samego słupka z dolotem wystarczy ?? bo teraz sam nie wiem jade dzisiaj ja sprawdzenie co jest niby zepsute czy zawory czy pierscienie niby ma sprawdzic i bedzie wiadomo bo jak zawór sie wypalil to chyba nie jest taka tragedia i warto go jeszcze ratowac ??
  11. ale tez nie wiadomo co kupie bo na poczatku bedzie dobrze a pozniej tez sie moze cos posypac a tutaj jak zrobie to juz bedzie latal bynajmniej tak mi sie wydaje
  12. Już znalazłem winowajce na 6 cylindrze nie ma cisnienia generalnie jest ale tylko 2 atmosfery wiec jest tragedia i moje pytanie brzmi co zrobic remont czy kupno innego słupka bo po nalaniu oleju do cylindra cisnienie odrazu wzrosło wiec poszły pierścienie i mysle czy nie zrobic tego samemu moze ktos juz robił juz cos takiego i dał by mi jakies wskazówki które ułatwiły by mi to
  13. aha no to juz jakas opcja z zmywacz do hamulców moze być
  14. a co mi da psikanie w dolot i jakich objawów oczekiwać ??
  15. jakiej firmy to nie pamietam ale kupiłem najlepszą jaka byla w sklepie jak przyłożyłem ręke do odmy to było czyć drgania odpowiednie to tych pisków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.