Skocz do zawartości

st4hu

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia st4hu

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. obecne 3 mają tylko sezon i są ładniutkie... no ale mimo wszystko będą się różnić od nowej... czyli chyba pozostaje opcja kupna dwóch
  2. Witam, Proszę doradźcie mi. Mam 3 opony zimowe prawie nówki 205/50/R17 continental. I teraz wybór: 1. Dokupić nową taką samą, koszt niestety 700zł ? 2. Dokupic nową, inną (tańszą) ? (to chyba nie bardzo dobry pomysł według mnie ale może się myle:) 3. Kupić dwie używki (koszt za 2 w dobrym stanie około 400) ? Proszę o głosowanie :mrgreen:
  3. st4hu

    co sadzicie o 525tds?

    no to może ja się wypowiam.... nie miałem co prawda TDS, miałem TD w e30, a teraz mam 525i vanos e34.... jeśli chodzi o spalanie to zgadzam się z przedmówcami: w 525i dużo zależy jak jeździsz. jeśli do 3000rpm, a do normalnej jazdy to zupełnie wystarcza, to spali ci nie wiele, 12l w mieście a na trasie w okolicach 10l (324td palił mi około 8l to 10l), oczywiście jak będziesz jeździł ile wlezie, to spali ci 16 :twisted2: jeśli chodzi o elastyczność silnika, to moje TD było bardziej elastyczne, od 1600rpm już ładnie szło i byłem bardzo zadowolony... ale jak wsiadłem do 525i i się przejechałem pierwszy raz to zapomnaiłem już o 324td :).... moja rada jest taka, jeśli nie będziesz robił kilku tysięcy km miesięcznie (czyli istotne nieduże różnice w spalaniu), to szukaj 2.5 vanos ;)
  4. mi palił 8-10l, z mała wrażliwością na styl jazdy :)
  5. st4hu

    Zwarcie podczas zapalania

    Witam wszystkich ! Dzisiaj rano poraz drugi przytrafiła mi się taka rzecz. Wsiadam do samochodu (e34 525i 93r), załanczam zapłon i wszystko jest ok. Chce zapalić, słysze PSTRYK w okolicach akumulatora i brak zasilania w samochodzie. Po paru minutach zsilanie wraca (zegarek zresetowany, ale licznik np już nie). Próbuje jeszcze raz i to samo. Za trzecim razem załapało. W nocy dośc mocno padało. A poprzednim razem w nocy była bardzo gęsta mgła i rano samochodu nie mogłem odpalić wogóle, dopiero popołudniu jak słońce poświciło. Wiecie może gdzie może się robić zwarcie ?? Przy tym wyłączeniu zasilania bezpieczniki się nie palą, wszystkie są dobre. Pozdrawiam
  6. Skorzystaj ze sklepu internetowego. Ja kupuje w takim jednym sklepie, mają tam części firm z górnej półki po bardzo konkurencyjnych cenach. np. piaste z łoyskiem SKF kupiłem do e30 za bodaj 250 (o ile mnie pamięć nie myli). Jak odszukam link (bo już odpukać dawno nic nie kupowałem :roll2: ) to zapodam.
  7. cześć ! ja ostatnio z tym walczyłem. do wzmacniacza w bagażniku wchodzą dwie wiązki. wyczaiłem które przewody są od głośników. od jednego głośnika idzie para skręconych przewodów, szukałem przy wzmacniaczu przewodów o tych samych kolorach co przy głośnikach, zrobiłem mostek pomijający wzmacniacz i gra. mam tylko jeden dylemat.... gdzie sa zwrotnice :?: czy zwrotnice znajdują się we wzmacniaczu :?:
  8. Dzięki za wskazówki, ale wjechalem na kanałi tak jak Lesiu pisał, poprostu lała się woda z rurki która odprowadza skroploną wode z klimy... co do tej wigoci, to myślicie że warto zrobić przegląd klimy (odgrzybienie ??) ?? może to pomoże. Auto mam od 3 miesięcy, wymieniłem filtr kabinowy ale odgrzybianie nie wiem kiedy było robione.
  9. st4hu

    Prawe pokrętło temperatury

    wybadam przy najbliższej okazji.... btw. pozdro dla Jaworzna, rodzimego miasta ;)
  10. st4hu

    Prawe pokrętło temperatury

    Witam, Mam e34 z klimą manualną. Na desce rozdzielczej mam dwa pokrętła od regulowania temperatury. Jaką temperature reguluje się prawym ? (chodzi on prawie bez rzadnych oporów). Nie mam niestety instrukcji żeby wyczytać. Kręciłem nim i sprawdzałem różne miejsca nawiewu i nic, jego położenie nie ma wpływu na temperaturyę. Czyżby to była atrapa ? :duh: Pozdro
  11. cieknie na bank woda, sprawdzałem. a miejsce dokładnie jak piszecie, obok skrzyni biegów. filtr kabinowy zmieniałem miesiąc temu. jeżeli chodzi o tą wilgoć, to czuć ją przez chwile, wystarczy że pochodzi dmuchawa 10sekund i jest już ok.... dla spokoju pokontroluje jeszcze poziom płynu w układzie chłodzącym przez klika dni. dzięki wielkie za odpowiedź :cool2:
  12. Witam, Mam e34 grudzień 93 z manualna klimą. Od pewnego czasu cieknie mi woda z podłogi samochodu na wysokości deski rozdzielczej. Sugerowałoby to że nagrzewnica nieszczelna, ale czy w taki m przypadku nie powinna woda się lać również do wewnątrz samochodu ? Tymczasem w samochodzie suchutko, wykładziny wszędzie suche. Dodam jeszcze, że leje się tylko jak włącze wentylator, jak odpale samochód i dam dmuchawe na 4 bieg to leje się jak z kranu :) A jak wyłącze zupełnie to się nie leje. Dodatkowo po dłuższym postoju, bez względu czy wcześniej używało się klimy czy nie, jak się włączy nawiew to czuć duża wilgoć, tak jakby się tam woda zbierała. Czy musze odgrzebywać wszystko i dostawać się do nagrzewnicy czy coś innego wcześniej sprawdzić ? Dzięki i pozdro
  13. żeby go wyłączyc musisz zlokalizować centralkę, czyli od syrenki po kabelku aż do centralki... btw. jest inna czesc forum poświęcona m.in. alarmom pozdro
  14. Ja jeździłem e30 (silnik 24td olej mineralny) 3 lata na silikonie baz żadnych problemów. Z tym że śruba mocowana była na silikonie przy spuszczonym oleju.
  15. st4hu

    525i - Buja przy 200km/h

    nie mało :) ale wiesz, kupiłem samochód to chciałem wypróbować jego możliwości :norty: a wypadek miałem przy 100km/h o 6 rano w zimie jak było lodowisko :evil: jak kiedyś będe w normalnym kraju to przetestuje go dokładniej :roll: pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.