Skocz do zawartości

wert

Zarejestrowani
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 530D xdrive 2011
  • Lokalizacja
    Lubań

Osiągnięcia wert

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam Poprzedni właściciel wysłał mi papiery z niemieckiego serwisu (auto miał na siostrę mieszkającą w Niemczech), że jest jakaś akcja serwisowa, nie znam niemieckiego i jeszcze nie zdążyłem przetłumaczyć dlatego pytanie czy faktycznie mam coś do zrobienia i czy jeśli papiery są z Niemiec to mogę udać się do polskiego serwisu. Mój vin WBAMW91030DV02493. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  2. Witam serdecznie Prośba o rozkodowanie wbamw91030dv02493 Dzięki
  3. Jeśli mam być szczery to uważam, że jest warta więcej :lol: ale mamy rynek jaki mamy i nawet przy tej cenie nie ma zainteresowania. Ciekaw jestem co jest powodem, może macie jakieś sugestie, przebieg? klima manualna?
  4. Witam sprzedaję swoją Bmke za atrakcyjną moim zdaniem cene ponieważ kupiłem już drugie auto i niepotrzebnie zajmuje miejsce, oto link do ogłoszenia http://otomoto.pl/bmw-525-C20304639.html. Zdzrzało mi się pisać na tutaj na forum więc informacje o aucie można pewnie wyciągnać. Dodam ze mam papiery na wymieniane rzeczy typu pompa czy wtrysk sterujący. Zachęcam do obejrzenia i zakupu.
  5. No to ładnie skasowali. Miałem podobny problem i ja zdecydowałem się na wymianę nastawnika czy jak go tam wołają tylko, że kosztowało mnie to 1300zl z wymianą i ustawieniem, oczywiście nowy z gwarancją. Teraz auto śmiga jak nowe :D i jest do sprzedania :lol:
  6. 1300zl z robocizną niecały rok temu.
  7. Zależy co trzeba zrobić, jeśli wymiana nastawnika to obejdzie się bez wyjmowania pompy, a dobry pompiarz zrobi to w 3-4 godziny. Ja wymieniałem nastawnik i trwało to mniej więcej tyle. A samo sprawdzenie czy pompa jest dobra to wystarczy dobry komputer nie trzeba wyjmować pompy.
  8. Niech ktoś napisze inny sposób niż odblokowanie pod pokrętłem bo jak napisałem wyżej ta możliwość się nie sprawdziła.
  9. Może nie do końca to są blaszki, ale właśnie to co mówisz na płaski śrubokręt szło opornie i jak przycisnąłem mocniej to wcisnąłem do środka i nie ma czym odblokować radia.
  10. Witam. Mam następujący problem, przestała działać zmieniarka, nie chciała nawet wyrzucić kasety po rozebraniu okazało się, że była zblokowana. Po odblokowaniu zamontowałem do auta ale dalej nie działa więc zostało sprawdzone czy dochodzi sygnał do zmieniarki i okazało się, że nie więc nastąpiła próba wyjęcia radia aby sprawdzić czy z radia idzie sygnał. Po zdjęciu pokrętła próbowałem odblokować te blaszki ale szło opornie i za mocno nacisnąłem śrubokrętem i wepchnąłem to do środka. Radio dalej zablokowane i nie bardzo wiem jak je wyjąć. Chciałbym ominąć rozbieranie pół auta żeby się do radia dostać, może są jakieś sposoby na wyjęcie radia.
  11. Mam ten sam problem, tylko ja juz wiem że w kostce nie ma zasilania. Niestety próba wyjęcia radia się nie powiodła. Zdjąłem pokrętło byla tam śrubka na płaski wkrętak ale ciasnoi chodziła i jak się przyłożyłem do tego to wcisnąłem to wszystko do środka i nie wiem jak teraz radio wyciągnąć. Może jest jakiś sposób. To jest radio z kaseciakiem ale z jednej całości się składa.
  12. U mnie jest coś takiego, że jak jadę nawet prosto i najade na jakąś poprzeczną nierówność to mam uczucie jakby tył lekko sie przesuwał coś jakby opona zsuwała się z felgi, ale nie występuje to zawsze, na równej nawierzchni nawet na zakrętach nie ma tego zjawiska. Czy to może być również spowodowane tymi tulejami pływającymi czy może to coś innego.
  13. wert

    Wyciek paliwa 525TDS

    Nie wiem czy byłeś przy zdejmowaniu kolektora ale jak mi wymieniali nastawnik to zdjęcie to jakieś 15-20 min. podobnie założenie. Gość, który to robił miał o tym pojęcie ale jeśli robiłeś to u mechanika to on też powinien mieć. Więc jeśli zapłaciłeś 700 zł za wymianę uszczelki to nie jest to mało. Ja za wymianę nastawnika na regenerowany zapłaciłem 800zl łącznie z robocizną i ustawieniem, nie pomogło niestety wieć dorzuciłem 500zl i wstawili nowy, w sumie wyniosło mnie to 1300zł ale mam nowy nastawnik.
  14. Jeśli chodzi o nastawnik, a raczej tak, to wymiana na nowy kosztowała mnie 1300zł z robocizną. Można zakładać regenerowany, ale to losowa sprawa.
  15. 525 TDS Touring 99r. kupiona 205tys. teraz 250tys. Eksploatacja: - 3 wymiany olej plus filtry okolo 500zl x3 - 2 przednie amorki ok0lo 500zl - tarcze, klocki przód i tył okolo 800zl - 2x łącznik stabilizatora tył (serwis niemiecki) 60zl (nie pamietam ile w euro) za szt., wymiana samodzielna Awarie: - łapa napinacza 35eur plus wymiana 50zl (dodam że łapa z serwisu w niemczech, jakoś w Polsce nie było) - pompa wtryskowa (wymiana nastawnika) 1300zl - alternator (naprawa) 300zl Jeszcze parę drobnych rzeczy by się znalazło ale nic mocno kosztownego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.