Skocz do zawartości

Irek1975

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i 1998r

Osiągnięcia Irek1975

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Irek1975

    Aktywacja BC

    Mieszkam w Holandii
  2. Irek1975

    Aktywacja BC

    Witam.Mam prośbe do forumowiczów.Chciałbym aktywowac w swojej buni e46 komputer pokładowy ze wszystkimi ukrytymi funkcjami oraz dodatkowymi opcjami.Zmieniłem manetke na taka z przełacznikiem,zkapiłem interface i za cholere nie potrafie tego tematu ugryźć, :mad2: pomimo że czytałem że jest to dosyć prosta sprawa.Po prostu moje umiejętności informatyczne z obsługi komputera ograniczają sie praktycznie do korzystania z neta a tak poza tym to jestem w tym temacie "zielony"... :cry: Czy mógłby mi ktoś opisać krok po kroku,jak przedszkolakowi,jak aktywowac ten przycisk BC.Za ewntualną pomoc będę bardzo,bardo wdzieczny....serdecznie pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc.
  3. Zamówiłem sobie z Polski taki oto sprzęt: ://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-pl-adapter-20-pin-komplet-i5079900324.html . Mógłby ktoś z kolegów wypowiedzieć czy to urzadzenie pomoze mi odpalić BC,ewentualnie byłbym wdzięczny za namiary na jakiś zaufany link z programem DIS lub INPA.Pozdrowionka :)
  4. Dziękówka wszystkim za poświęcony moim postom czas i odpowiedzi :cool2:
  5. Mam taką sprawe do forumowiczów...Mam e46 318i,1998r,z klimatronicem jednak niestety nie miałem funkcji BC ani w ogóle tego przycisku w manetce.Zakupiłem używaną manetke,zamontowałem ją bo (nie jestem taki lewy :lol: ) to dosyc prosta sprawa i teraz pozostaje sprawa aktywacji komputera żeby działał przełącznik BC ewentualnie odblokowanie tez ukrytych funkcji komputera...Teraz sedno sprawy...Mieszkam w Holandii okolicach Amsterdamu...czy byłby ktoś z tych(albo w tych) okolic miałby DIS-a żeby tą aktywacje mi zrobić?Ponoc jeśli ktoś ma interface i troche pojęcia o tym to zajmuje to chwilę,a tutejsi "magowie"motoryzacji krzyknęli mi za 10 min roboty 120euro!!!Poszaleli!!!A Polacy są jeszcze drożsi bo jak już trafią jelenia to nie wiedzą ile brać!!!A przecież za wymianę obu tylnych łożysk zapłaciłem też 100euro gdzie obu prac nie ma nawet co porównywać....Jeśli ktoś mógłby mi pomóc ew.dać jakieś namiary byłbym wdzięczny...Pozdrawiam
  6. Napisz tak...moja Bunie bardzo ale to bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła....wymieniałem niedawno olej....Był zalany 10W-40(chociaż zamulony poprzedni właściciel nie umiał mi powiedzieć jakiej marki!!!) i postanowiłem nie kombinować i tez takim go zalałem...SCHELL Hellix 10W-40...Wcześniej sprawdzałem olej i byłem zdumiony bo os lutego przez ponad 10 tys km nie wziął mi NAWET KROPLI OLEJU!!!!Sprawdzałwm kilkukrotnie czy nie ma wody w oleju,i na odwrót,byłem też przy wymianie oleju i byłem zaskoczony bo po ponad 10tys moich km (a nie wiem ile na nim poprzednik zrobił) olej normalnie był brązowy przejrzysty jakby tydzień temu był zalany,nie jakaś smoła...chyba trafiła mi sie pomimo przebiegu zdrowa sztuka....pozdrawiam :D
  7. Witam...Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi...Ostatnio usłyszałem ze po odpaleniu odzywa sie taki dżwięk jakby jakiś silniczek sie załączał i i rozpędzał a później to brrrrrrr(takie głuche burczenie).Jak wcześniej pisałem trwa to powiedzmy ok.2 minuty i samoczynnie cichnie.Co do silnika to myśle że jest on w dosyc db stanie.Ładnie pracuje,oleju nie ubywa,płynu chłodniczego też nie,nie widać żadnych tłustych plam w płynie chłodzącym ani "kożucha"na korku oleju płynu czy bagnecie oleju...Mieszkam w Holandii,tu z reguły auta są w db stanie technicznym...Mam taka sugestie...czy ten dzwiek silniczka i to burczenie to może być jakies webasto czy dogrzewanie płynu chłodniczego?Szybko łapie mi temperature.Dosłownie wystarczy przejechanie 2-3 km i już z nawiewu leci ciepłe powietrze...wczesniej miałem różne auta,ostatnio np. Seata Leona i pomimo mniejszego silnika duzo wolniej sie nagrzewał.Jak we wczesniejszym poście dodam że słychac ten dzwiek tylko przy porannym rozruchu silnika jak jest zimny...Może na to miec wpływ też np.czujnik poziomu oleju?Po rozruchu zapala sie żółta kontrolka oleju i wyczytałem ze to walniety czujnik.Serdecznie pozdrawiam
  8. Witam.Na początku chciałbym serdecznie przywitać wszystkich forumowiczów ponieważ jestem NOWYM forumowiczem i od dosłownie tygodnia posiadaczem swojego pierwszego w życiu BMW. :D Moje auto to BMW e 46,318i z 1998r, 87kW.Ma dokładnie 287 tys km przebiegu.Pani od której go kupiłem nie była mi w stanie powiedziec dosłownie niczego na temat wymian płynów eksploatacyjnych.Jak zapytałem o olej to powiedziała że chyba 10-W40 ale nie jest pewna i ona tak naprawde tego nie wie...nie ma też żadnej naklejki sugerujacej rodzaj oleju i termin wymiany.....jak zapytałem o płyn w chłodnicy jaki dolac bo było mało(chociaż o kolor żeby nie mieszać)powiedziała że też nie wie... :shock: Mam w zwiazku z tym pytanie do Państwa doświadczonych użytkowników BMW:przy wymianie jaki olej polecacie do silnika z w/w przebiegiem?Miałbym jeszcze jedno pytanie...otóż po odpaleniu zimnego silnika,po kilkunastu sekundach jego pracy zaczyna on "Burczeć"kim basowym tonem jakby miał tam filtr stożkowy,po czym powiedzmy po 2 minutach powraca do swojej cichej pracy...Co to jest???Z góry serdecznie dziekuje za odpowiedzi i porady.Pozdrawiam.Irek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.