Skocz do zawartości

zielonyy19

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90

Osiągnięcia zielonyy19

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. wtryskiwacze sa w porządku byly sprawdzane...
  2. wiec tak silnik przestal bujac nie wiem dlaczego po sprawdzeniu wtrysków wszystko wróciło do normy,mechanik sprawdzil mi cisnienie na cylindrach i mowil ze wszyztko jest wporzadku.ale dzisiaj po wymianie filtra odpalilem auto i zaczelo cos tak dziwnie cykac albo mam urojenia...nagralem filmik.https://www.youtube.com/watch?v=rCgE-oMu0-k&feature=youtu.be
  3. cisnienia nie sprawdzalem....zakladalem caly czas ze to wina wtryskow ale jednak nie.....najlepsze jest to ze jak sie jezdzi spokojnie to nie ma zadnego bujania na swiatlach a jak sie troche szybciej pojezdzi(150 i wiecej) to na swiatlach buja cala kasta(cos tak jak w benzyniakach jak cewka jest walnieta) a te cisnienie to chyba nie bo jakby bylo cos nie tak to by clay czas tak bylo jakby silnik si nagrzal a tu problem twki jak przekrocze dana predkosc to potem buja na jałowym biegu....jutro jeszcze wymienie filtr paliwa moze jakis lewy jest(podobno wlasciciel poprzedni wymienial przed zima) i jeszcze jedno czy impa mozna sprawdzic kompresje na poszczegolnych garach?
  4. wtryski zotaly sprawdzone w serwisie boscha,byly na stole....wszytkie sa w bardzo dobrym stanie...wiec to nie moze byc to..co jeszcze moze byc?filtr paliwa,a moze zaworek regulujący cisnienie na pompie...??
  5. zobaczymy jutro co mi serwis powie(wszystkie mi spr).mam nadzieje ze tylko ten 4 jest strzelony a reszta ma takie pomiary bo komp chce wyrównać wszystko tak mi sie wydaje...
  6. jak ktos usunie tylko programowo to mi sie wydaje ze to tylko jest oszukiwanie klienta tzn komp nie pokaze ze filtr jest zapchany ale tak naprawde jest nadal a po jakims czasie padnie turbina albo inna rzecz bo silnik bedzie dzialac w normlanym trybie a przeplyw spalin bedzie znikomy...jetem ciekawy czy tunerzy ktorzy usuwaja filtry dpf oddaja go wlascicielowi,bo ja mojego jak usunąłem to dostalem jeszcze za niego parę stówek(w dpf jest platyna).
  7. wiec tak: filtr dpf wyciałem ponieważ poprzedni właściciel przez ponad rok czasu jeździł tylko i wylacznie po miescie,malo teego mial urwana wtyczke od czujnika cisnienia przy dpf,termostat egr tez byl walniety max 60stopni a co za tym idzie nawet jakby chcial go wypalic to i tak auto by nie weszlo w tryb wypalania. ja wycialem filtr,nic programowo nie robilem(jak narazie nie ma ani bledow ani zadnych komplikacji). komputer spr czujniki i widzi ze cisnienie jest równe przed i za filtrem co za tym idzie komp mysli ze jest czysty(tak wydaje mi sie,bo dopóki tego nie zrobilem caly czas mialem info w kompie ze filtr dpf jest zapchany,auto mulilo do max 3500 obrotow czuc ze ciagnie potem prawie wcale....co do dpf uwazam ze i tak 3/4 aut co przyjechalo z niemiec(oczywiscie nie bite,po dziadu) i maja te smieszne dpf to one nie spelniaja norm. a teraz co do tematu ktory rozpoczalem: jutro jestem umowiny do serwisu bosha spr mi wszystkie wtryski i ktore beda szczelone zregeneruja.ogolnie po sprawdzeniu na cieplym wtryski mialy takie parametry: 1: -1.87 2: -1.67 3: -1.53 4: +5.08 ! (ten na pewno jest strzelony,z reszta nie wiem,moga miec takie wartoi przez niego,sie okaze jak na stol pojda)
  8. dpfa nie ma, został wycięty....a ze kupilem diesla bo wole diesle niz benzyniaki sprawa indywidualna.... ogolnie dziwna teorie masz ze jak sie kupuje diesle to trzeba jezdzic pare tys km w miesiacu a jak zadziej to tylko benzyna...
  9. tylko ze ja teraz zanim wyjade 2 zbiorniki to minie ze 3miechy(tylko miasto ,praca dom).najwyzej jutro podjade po lm i bezpośrednio podlacze pod przewody paliwowe i zobaczymy(a uszlachetniacz org bmw wleje i tak do baku). wiem ze na mechanika latwo wydac siano,tylko mnie denerwuje te telepanie i jak mam z tym sie meczyc 3miesiace to masakra....w tyg zrobie plukanke jak ma byc dobrze to sie zrobi jak nie to wymieniam (nie regeneruje bo jednak duzo osob odradza) za pare dni napisze czy zdalo egzamin. acha a lm jeden wystarczy czy lepiej kupic 2 szt i zeby dluzej na tym wtryski pochodzily czy to sie mija z celem.podobno lm nie jest wstanie zaszkodzic....
  10. tak czytalem inne tematy ....te tematu co dales linki to tylko tematy na temat srodka lm(on nie naprawi wtryskow tylko przez jakis czas jest lepiej potem problem wraca). z tego co wiem inpa wtryski spr sie na zimnym silniku a mialem 28stopnie. tak zgadza sie jest pelno informacji na temat wtryskiwaczy tylko szukam i szukam i kazdy pisze co inego,jedni twierdza ze jak robic wtryski to albo wszystkie albo wcale bo jak sie wymieni jeden to następne podobno padną.
  11. a te błedy co mam to sa błedy swiec zarowych czy moze sterownik padniety od swiec...??auto odpala normalnie...
  12. zalalem verve za 100zl wiecej sie nie dalo kupilem tez dodatek do diesle tez go wlalem,przejechalem sie jakies 40km nic nie pomoglo.....w tyg podjade do warsztatu boscha i dam do spr wtryski....ogolnie jesli sie okaze ze ten 4 wtrysk jest padniety to tylko tego zregenerowac czy odrazu wszystkie a moze te 3 zostawic w spokoju a tego 4 kupic nowego tak mozna?
  13. tyle ze mam 3/4baku zalane juz....a moze jakbym kupił taki ''uszlachetniacz'' na stacji benzynowej i wlal...?
  14. a zna ktos firme ktora moze ktos polecic co sie zajmuja wtryskami w poznaniu...??
  15. witam! Mam pewien problem odkąd wczoraj przejechałem się dosyć szybko po autostradzie autem trzesie na biegu jalowym,wczesniej wszystko bylo cacy (obroty nie faluja,jak wciskam i puszczam sprzeglo nic nie slychac,auto ma dwumasa i sprzeglo wymienione okolo pol roku temu) gdy dodam gazu wszystko wraca do normy tzn juz nie trzesie nim,auto normalnie przyspiesza,nie dymi. a tak to wyglada w inpie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/540/o4D7N4.jpg [imghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/631/FiwZpe.jpg][/img] http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/908/MM97e4.jpg [imghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/912/c3piWY.jpg][/img] http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/673/S9zUay.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/538/Dcg3VV.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/537/XsXIkQ.jpg [imghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/673/frO88g.jpg][/img]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.