Skocz do zawartości

AnAnAss

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia AnAnAss

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z moim e46 n42 2.0 Benzyna. Auto odpala bez problemu, natomiast gdy jade sobie i dojezdzam np. do skrzyzowania i wdusze sprzeglo to gaśnie, zapalają sie kontrolki, jak puszcze sprzęgło to odpali, przygazuje na sprzęgle i nie gaśnie nawet na wduszonym sprzęgle. Nie wiem co może jej dolegać bo problem występuje praktycznie za kazdym razem, np. jade sobie prosta droga tak jak na filmiku, wduszam sprzeglo zejdzie z obrotow to gasnie, zapalaja sie kontrolki, puszczam sprzeglo odpala. Nie wiem co może jej dolegać, proszę o jakieś porady. Link do filmu:
  2. Witam. Mam problem z E46 N42 a mianowicie: Po odpaleniu na zimnym trzyma wysokie obroty około 1000, pochodzi z 10min. obroty troche spadna tak do 700 i znowu sie podnosi zas znowu opadnie i tak w kółko skaczą te obroty. Jak jade powyżej 1000-1500 obr jest ok, wszystko ma moc, dojezdzam do skrzyzowania wcisne sprzeglo zejdzie z obrotow ponizej 1000 przygasa albo gasnie( nie zawsze ale przewaznie gasnie), musze lekko trzymac na gazie to nie gasnie jak puszcze to gasnie. Odpali bez problemu i chodzi na wolnych obrotach i nie gasnie po tym odpaleniu na wolnych,jedzie dalej. Dałem do mechanika, stoi już tydzień i nie może zdiagnozować przyczyny, posprawdzał cewki, świece, przewody, zrobił adaptacje, rozrząd ustawił, podciśnienie wszystko posprawdzane i nadal to samo. Na komputerze 0 błędów. Macie jakieś pomysły?
  3. Jeszcze takie pytanie czy ten termostat ma wpływ na zapalanie właśnie, czy tylko ta temperatura od niego zależy. Bo chodzi mi o to żeby odpalał bez problemu za pierwszym razem. Wczoraj np. stał całą noc na dworze, dzisiaj o 7 rano jak chciałem odpalić to dopiero za drugim razem odpalił, przejechałem z 4km do pracy, stał 8 godzin i odpalił za pierwszym. Jeszcze dzisiaj miałem takie coś, o 15:30 wróciłem z pracy, zostawiłem auto na parkingu. O 18 wsiadam do auta i pierwszy raz miałem taki przypadek, odpaliło za pierwszym poskakało chwile na obrotach(nierówno chodziło) i zgasło, za drugim razem odpaliło bez problemu.
  4. Witam. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem mojej e46 318i n42b20a na rozgrzanym silniku. Na zimnym pali od strzała a gdy się rozgrzeje i postoi tak z 10-15 min to ma problem z odpaleniem(Gdy zgaszę i odpalę po chwili np. po minucie czy dwóch to pali od razu, bez problemu). Czasami muszę pokręcić raz, za chwilę drugi raz i odpali a czasami muszę tak ze 4-5 razy i dopiero odpala. Nie wiem czym jest to spowodowane. Na kompie wywala tylko błąd : Zabezpieczenie przed manipulacją EWS i nie wiem w ogóle co to jest za błąd i czy przez to może samochód mieć problemy z odpaleniem na ciepłym. Dodam, że też mam problem z temperaturą. Gdy silnik jest zimny to podniesie sie do pierwszej kreski i zaś stopniowo wzrasta do pionu potem trochę opadnie i zaś znowu będzie w pionie i zaś znowu trochę opadnie i tak w kółko. Nie wiem czy jest to spowodowane, że zmieniam nawiew z zimnego na ciepły i odwrotnie, nie mam pojęcia. Proszę o jakieś rady.
  5. Witam.Czy w tym oto radiu mogę jakoś zmienić język z niemieckiego na polski,jeśli tak to jak?? Radio: http://img9.imageshack.us/img9/7841/radiobmw.jpg
  6. Ja myslalem ze inspekcja miala byc jak na liczniku bedzie przebieg 20000km
  7. Witam.Przy moim E46 z 2004r. mam problem,gdy odpalam samochod najpierw wyskakuje Inspection:20000km.Probowalem skasowac tak jak jest to na forum,czyli wcisniecie ,kluczyk w 1 pozycji itd. lecz nie udaje sie.Prosze o jakies porady.
  8. Jak wyciagne radio to sie rozkoduje?
  9. Witam.Włożyłem dzisiaj do takiego radia jak widoczne na zdjęciu(tylko,że niemieckie menu) kasetę(transmiter) i gdy ją włożyłem wyskoczyło No tape,a kasety nie mogę wyciągnąć.Znacie jakiś sposób na jej wyciągnięcie? Radio: http://img9.imageshack.us/img9/7841/radiobmw.jpg
  10. Jakby był wałek krzywy to by się nie połamał??
  11. Ponownie zalozylem sprezynki i teraz ladnie zapala,ale nierówno chodzi i gasnie na wolnych obrotach a tak ladnie chodzi.Zawory,wszystko ok,jak sprawdzic,ktory z walkow moze byc krzywy,trzeba rozebrac wszystko?Na komouterze pokazało blad 2A88-przestawienie walka rozrzadu wylotu,lecz check nie swieci.To moze byc to?
  12. Wymienilem czujnik walu,wszystko ladnie odpalalo,jezdzilo,bylem sie przejechac i vany wyskoczyly(te sprezynki przy walku ).Nie mam juz sily na to,czemu te sprezynki wyskakuja,nie dokrecone byly czy co?Mam pytanie jeszcze:Czy zawory mogly sie pokrzywic lub cos innego popsuc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.