Skocz do zawartości

yasius

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia yasius

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Proszę o opinie i dodatkowe informacje jeśli ktoś posiada. Vin: Wbavs11000ag95045 https://www.olx.pl/oferta/bmw-e91-218km-benzyna-full-wersja-xenon-navi-panorama-18-felgi-CID5-IDodAJV.html
  2. Hej, znalazłem takie auto: http://allegro.pl/bmw-328xi-lift-lpg-bixenon-navi-automat-full-opcj-i6947391971.html VIN: Wbapk73579a452153 Rozwalony tył, ale nie mam pewności czy to to auto bo VIN jest jako inne VINY tego auta: https://tempvin.com/lot/25765357 Nie wygląda tragicznie, auto jeździ już 4 lata w Polsce od tamtej pory jest dostosowane do PL, sprzedający udostępnił mi zdjęcia ale tylko część tych które widać na stronie. Na stronie i po rozkodowaniu VIN wyposażenie się nie zgadza np. NAVI, listwy itp... Jeśli ktoś potrafi wyciągnąć więcej informacji to proszę o pomoc i opinie. Dzięki.
  3. http://images45.fotosik.pl/1480/d3832b69095b5241med.jpg To ta półka na samej górze, przyciski są w środku na górnej ściance. Te przyciski wyglądają tak: https://docs.google.com/file/d/0B9brNwrf_NNGVGlEbTBYamRiNmc/edit?usp=docslist_api https://docs.google.com/file/d/0B9brNwrf_NNGQ21jcHo2S19XS00/edit?usp=docslist_api
  4. Czy ktoś spotkał się z takimi dwoma przyciskami w tej górnej półce na jej gornej sciance? Nie mogę jej wyjąć. U kolegi wychodzi bez problemu ale tam u niego tego nie ma.
  5. Wymieniłem pompę paliwa wczoraj i widzę zmianę w pracy silnika, jeszcze za wcześnie żeby ogłaszać sukces ale mam nadzieję, że będzie dobrze. Samochód jest bardziej dynamiczny i mniej pali, nie ma efektów przyduszanaia. Pompa to używka z 330i. @Roberto23wawa: dzięki za podpowiedź!
  6. Oczywiście czytałem, ale u mnie nie ma identycznych nieprawidłowości jak u Ciebie. U mnie filtr był wymieniony miesiąc temu, a pompa daje dobre ciśnienie. Dlatego podejrzenie padło ma Dise. Dziś tankowałem i wlałem 98 na Lukoil - po odpaleniu kontrolka od zgasła, była widoczna od soboty... Teraz już nie wiem co myśleć.
  7. Jeśli chodzi o błędy składu mieszanki, podejrzenie padło na zawór disa. Będę go sprawdzał w tym tygodniu z mechanikiem. Co o tym sądzicie?
  8. Dzięki, sprawdzę pompę paliwa, u mnie jest filtr z regulatorem więc nie wiem czy to to. W układzie dolotowym nie ma nieszczelności, odma była czyszczona - wszelkie rurki gumowe były wymienione. Przepływomierz odłączyłem nie ma różnicy w jeździe auta. Ale długo nie jeździłem bez, więc nie wiem czy to wyeliminuje błąd. Auto nie ma gazu i nigdy nie miało.
  9. Wg mechanika to najprawdopodobniej sprzęgło i problem z sondą lambdą ponieważ wrócił mi błąd składu mieszanki. Zastanawiam się nad tym sprzęgłem bo oprócz tego przyduszenia - (może to być spowodowane sondą?) słychać takie stuknięcie z tyłu podczas wrzucania jedynki, a szkoda mi wydać 1000 na nowe jeśli to niczego nie zmieni. Jest delikatnie pocenie na skrzyni, może powodem jest ubytek oleju w skrzyni. Chociaż nic nie kapie, stoi w garażu i bym widział wyciek. Poprzednik zostawił po sobie ładna plamę (Golf III 1,9 TDI 110km). Spalanie wydaję się w normie ok.12l po 300km w mieście i 100 w trasie. Dziś podczas dojeżdżania do świateł, redukcji biegu samochód zgasł. Zdarzyło się to może ze 3-4 razy do 2 miesięcy. Zauważyłem też, że zaraz po uruchomieniu auta jak jest jeszcze na "ssaniu" (wyższe obroty) przyduszenie nie występuje.
  10. Mechanik stwierdził, że to może być sprzęgło. Pukanie podczas wrzucania biegu, szarpanie podczas ruszania. Zastanawiam się nad tym, bo gdy na ciepłym silniku to szarpanie jest mniej odczuwalne. Na zimnym jest tez to syknięcie podczas spadania obrotów a na ciepłym już nie.
  11. Był błąd mieszkanki ale po zmianie filtra paliwa, więcej się pojawił. Dodatkowo sprawdzałem wczoraj przepływomierz poprzez odłączenie go na działającym silniki, obroty na chwilę spadły ale za chwilę wróciły do normy, przejechałem na odłączonym przepływomierzu kilka km i nie widzę żadnej różnicy z odłączonym lub podłączonym. Więc wnioskuje, że jest do wymiany. Mam rację?
  12. INPA nic nie mówi, wszytsko ok. Jedynie przepływomierz pokazuje delikatnie mniej bo około 11 a podobno wzorcowo jest 12.
  13. Dzień dobry, mam takie pytanie podczas ruszania na jedynce i wstecznym mam takie dziwne zjawisko spadania obrotów, nie pojawia się to właściwie na żadnym innym biegu, tylko przy ruszaniu. Jak wkręcę go na wyższe obroty podczas ruszania to zdarza mu się delikatnie szarpnąć podczas odpuszczania sprzęgła w normalnym tempie. Bez gazu nie szarpie ale widać na obrotomierzu jak wskazówka lata i słychać nierówną pracę silnika. Dodatkowo po zatrzymaniu (nie zgaszeniu) podczas spadania obrotów słyszę takie nietypowe syknięcie - nie wiem czy jest to związane z tym szarpaniem przy ruszaniu. Spalanie jest też większe niż powinno ok 15l/100 przy spokojnej jeździe w mieście. Ekonomizer domyka się na 1,2,3,4 biegu. Filtry i olej wymienione tydzień temu, razem ze sprawdzeniem i czyszczeniem separatora. Podczas tego mechanik zauważył, że guma wału jest delikatnie spękana ale stwierdził, że jeszcze nie kwalifikuje się do wymiany. Może jednak tak, i to ona robi problem? Auto musi zobaczyć mechanika, ale pytam się bo może ktoś miał podobne objawy i da się je łatwo wyeliminować; Tak to wygląda u mnie, ruszam tam na jedynce odpuszczając delikatnie sprzęgło, samochód jedzie do przodu a obroty wyglądają tak jak widać: Ten dźwięk w ok.6 sekundzie to wrzucenie 1 przy wciśniętym sprzęgle, czy ten dźwięk jest normalny czy to też jakiś problem? https://www.youtube.com/watch?v=poMbbHYzK8w
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.