Skocz do zawartości

Makarov

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    w trakcie kupna

Osiągnięcia Makarov

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziekuje za odpowiedzi, jak ktos ma cos ciekawego do dodania to niech sie nie hamuje :) Milo slyszec ze mozna odblokowac. Hey, mam G20 przed LCI , z 5AU I TERAZ co mam wstandardzie, bez kodowanie ✔️ Widok Assisted View na liczniku. Wizualizacja sytuacji wokół samochodu. ✔️ aSLA - Automatyczne dostosowywanie prędkości do sytuacji na drodze w trakcie korzystania z tempomatu. Uwzględnia ona skrzyżowania, zakręty, ronda, sygnalizację świetlną . Bez sygnalizacji świetlnej i skrzyżowan. W naszym kraju to nie działa ✔️ Automatyczne tworzenie korytarza życia jadąc w korku ✔️ Unikanie wyprzedzania z prawej strony jadąc na tempomacie ✔️ Automatyczne dostosowanie odległości pomiędzy samochodami zależnie od panujących warunków I jedyne co mogłbym dograć to ✔️ Asystent zmiany pasa który cały proces wykonuje automatycznie kiedy my przytrzymamy manetkę kierunkowskazu Światła, znak stopu, ustąp pierwszeństwa w naszym kraju nie działają, dlaczego nie wiem ... :mad2: Szkoda ze nie ma adaptacji predkosci ACC do znakow, przydatny bajer zwlaszcza gdy jedzie sie przez "Polske Powiatową" i co chwila jest zmiana predkosci, a w kazdej malej miejscowosci za znakiem ograniczenia, juz czai sie na policjant z suszarką. :evil:
  2. Czesc, Mam pytanie dot: BMW 3 G20 model 11.2019, z opcja 5AU Driving Assistant Professional 1. Czy u nas w kraju dziala automatyczne dostosowanie predkosci tempomatu adaptacyjnego do ograniczen predkosci rozpoznanych ze znakow drogowych? Obilo mi sie ze u nas w kraju nie dziala, ale chcialbym potwierdzic. 2. W jaki sposob determinowe jest ograniczenie w ktorych krajach to dziala, a w ktorych nie? GPS? Czy moze to co jest widoczne na dekoderze VIN? Tutaj mam: 851 Language version German Sprachversion Deutsch A w niemczech podobno wszystko dziala, wiec jak bedzie to wygladac w PL? ;) 3. Moze ktos kto jezdzil mercedesem, to czy orientuje sie czy w modelach 2016/2017+ z nowymi radarami (np. e sedan, e coupe) dziala ta funkcjonalnosc u nas w PL? Jesli ktos zna odpowiedz na jakiekolwiek z tych pytan to bylbym wdzieczny za odpowiedz.
  3. W jakims konkretnym scenariuszu to napiecie bezposrednio na akumulatorze ma byc zmierzone? Np. wlaczony silnik badz wylaczony albo wylaczony i prostownik? Obecnie aku jest wyjety i sie laduje na zewnatrz, wiec nastepna aktualizacja za jakis czas.
  4. Pomierze :) , podaje to co bylo patrzone pare dni temu. Na szczescie mam to wszystko ponagrywane/pozapisywane Przy wlaczonym aucie jest zakres 13.8 - 14.4 na postoju. Ze srednią w okolicach 14.0 Dane na temat ladowania prostownikiem: Czas ladowania - 5 godzin. Postep wedlug IBS - naladowano z 37% do 50%. Czyli srednia 0.8% na 15-20m, identycznie jak przy ladowaniu podczas jazdy. Prostownik po 1h pracy: Oscylacja miedzy 13.6 a 14.0 Prostownik po 5h pracy (stan akumulatora okolo 50%): Stale 13.7 po 1h pracy: po 5h pracy:
  5. Mam problem z E90 2006 320D 163KM M47TU2 Automat z IBS. Samochod strasznie wolno laduje akumulator. Procentowy przyrost naladowania akumulatora wedlug zapisow z IBS to okolo 0.8% na kazde 15-20minut (monitorowalem INPą). Czyli w godzine laduje sie jedynie ~2.4%. Laduje dokladnie tak samo, niezaleznie czy - stoimy na postoju z wlaczonym silnikiem - jedziemy na autostradzie 140km/h - ladujemy wylaczony samochod z prostownika wpinajac sie pod maske Ostatnia sytuacja chyba wyklucza udzial alternatora w problemie. Mimo to, wciaz laduje wolno. Komputer nie ma bledow poza auxilliary water pump i AUC sensor (czujnik zapachow). Aku zakodowany i rejestrowany 70ah. Stan aku jest OK, jedynie troche rozladowany ale to wiadome w obecnej sytuacji. Sprawdzane zewnetrznym testerem aku. Poziom wskazan naladowania wedlug IBS zgadza sie mniej wiecej z tym co pokazuje tester aku, wiec wydaje sie ze IBS mierzy ok. Co moze byc powodem takiego stanu rzeczy? Elektryk ze mnie zaden, ale mam kogos co moze mi rozne rzeczy posprawdzac, jedynie musze nakierowac Mam podejrzenie ze moze to byc cos z okablowaniem.... zwlaszcza ze laduje rowniez tak wolno przy prostowniku, przy wpieciu sie z przodu maski. Tak jakby za malo pradu docieralo od przodu samochodu do akumulatora z tylu albo samochod ograniczał jaka moca laduje akumulator, wplywajac na proces ladowania. Szukajac, trafialem tez na sugestie o skorodowanych kablach. Normalnie patrzylbym na alternator, ale fakt ze dzieje sie to samo na prostowniku wydaje sie wykluczac ten trop (?). Jakies pomysly jak to diagnozowac badz co ewentualnie moze powodowac problem? Stan aku wedlug testera konwei:
  6. Panowie dziekuje za posty, potwierdzam fakt przedmowcy - gdyby ktokolwiek w przyszlosci mial te same watpliwosci co ja. Takie spadki sa normalne, testowalem: - BMW 320D 2006 163 Automat IBS - BMW 320D 2006 163 Manual bez IBS - BMW 320D 2008 177 Manual Wszedzie to samo. Mam jeszcze jeden problem zwiazany z ladowaniem aku, ale to juz dluzsza sprawa i zaloze nowy temat wkrotce gdy bede mial wiecej danych.
  7. Czy zachowanie takie jak na filmie ponizej - tzn spadek napiecia z ~14.0 na ~12.6 podczas obnizania obrotow na postoju jest normalnym zachowaniem alternatora? Samochod E90 320D 163KM automat z IBS. Jesli nie jest to prawdliwe zachowanie, to co moze byc przyczyna? Szczotki alternatora? Regulator napiecia alternatora? A moze cos innego? Miewam czasami dziwne problemy typu nawigacja CCC uruchamiajaca sie ze slabo podswietlonym ekranem, tak jakby brakowalo pradu przy wsiadaniu do samochodu i aktywacji systemow
  8. Niestety ostatnio padla mi nawigacja CCC (bootloop + kolorowe paski). W zwiazku z tym chcialbym kupic uzywana. Znalazlem jedna sztuke jednak rozni sie numerem modelu oraz jest rok mlodsza. Czy taka nawigacja bedzie pasowac? Opis na etykiecie mojej nawigacji to "CCC PL2 Modul 1CD". Natomiast ta ktora znalazlem to "CCC E9X MODUL 1CD" 1. Czy oba modele sie czyms roznia? 2. Czy wymiane nawigacji CCC trzeba jakos specjalnie kodowac? Czy po podlaczeniu jednostki z innego samochodu uruchomi sie? Zakladam ze pasowac nie bedzie bo jest tez nowsza rewizja (9.8 w mojej a 12.4), ale chcialbym sie upewnic :) Numer seryjny mojej nawigacji to: nawigacja ktora chce kupic:
  9. Panowie, mialem szkode w E90. Auto poobcierane oraz nieco wgniecone na prawym boku. Dla ciekawskich zdjecia: Zobacz zdjecia Sprawca z polisa z PZU, wiec z tego co czytam to z realizacja w ASO nie powinno byc problemu. Wszystkie serwisy ASO sa w naprawczej sieci partnerskiej PZU. Do ktorego ASO oddalibyscie samochod? * Inchape (mam 100m) * Bawaria * Auto Fu Docelowo chcialbym wziac rowniez zastepczy, inaczej nie moge pracowac. Na forum widze ze sporo osob polecalo Bawarie, a odradzalo Inchape poniewaz nie maja swojej lakierni. Wspomniane posty maja swoje lata. Czy cos sie zmienilo na przestrzeni lat? Jakie aso polecacie pod likwidacje szkod?
  10. Panowie, Ostatnio cos pogryzlo mi mate wygluszajaca od oslony maski. Znalezienie numeru czesci badz zamienika nie jest wiekszym problemem. Na allegro to koszt okolo 180 PLN. Jednak problem dotyczy tez wygluszenia znajdujacego sie po prawej górnej stronie od silnika, nie jestem w stanie odnalezc numeru czesci badz nazwy tego elementu. Czy moglbym liczyc na pomoc kogos bardziej doswiadczonego? Oto zdjecie: http://i.imgur.com/Fn8cVBH.jpg
  11. Chcialbym poruszyc temat upgradu audio ze standardowego - stereo na logic 7. Zgodnie ze schematami, system stereo posiada 6 glosnikow a logic 7 - 13 glosnikow (?). http://musicarnw.com/wp-content/uploads/2012/01/BMW-e92-stock-Stereo2.png http://musicarnw.com/wp-content/uploads/2012/01/BMW-e90-stock-Premium.png Dodatkowe glosniki w logic7 wzgledem systemu stereo znajduja sie: - po bokach drzwi tzw. "przednie tweetery" (2x) - w tylnych drzwiach (2x) - za panelem nawigacji z przodu (1x) - z tylu auta , "tylne tweetery" (2x) Mam w zwiazku z tym pare pytan, niektore moze amatorskie - ale chcialbym sie dowiedziec czy istnieje mozliwosc pelnoprawnego upgradu do systemu L7 przed zakupem auta. 1. O ile z montazem przednich tweeterow nie ma problemu, to jak wyglada sprawa tylnych? 2. Jak wyglada sprawa montazu glosnikow w tylnych drzwiach? Czy sa tam poprowadzone kable, czy jest tam miejsce na glosniki? 3. Czy istnieje w ogole mozliwosc montazu glosnika znajdujacego sie przy panelu nawigacji? 4. Czy dolozenie wzmacniacza wymaga jakis specjalnych zabiegow? Przepraszam za brak PL znakow.
  12. Gdzie szukać dobrych sztuk? Na Otomoto z tego co czytam na forum raczej nie warto szukać więc sądzę, że na allegro raczej też. Znajdę w Polsce egzemplarz E92 325i 2007/2005 w cenie 40 - 50 tyś. zł? W DE wchodzi w rolę jedynie E92 320i bo powyżej 2litrów zjedzą mnie opłaty za sprowadzenie. Rowniez szukam czegos w tym budzecie, pod lpg. Mysle ze to calkiem wykonalne, calkiem niedawno na allegro byla sztuka z polskiego salonu w cenie okolo 47 tys. Jedynie wyposazenie nie powalalo, skrzynia automatyczna. W DE 2.0 w automacie, diesel to minimum 10-12 tys eur, jakkolwiek przebiegi okolo 200k. Benzyny (2.0) drozsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.