Skocz do zawartości

isek

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530D 2003

Osiągnięcia isek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Filtr paliwa wymieniłem zaraz po szarpaniu. Koszt naprawy skrzyni 5200 zł. Padła do tego stopnia że ani do przodu ani do tyłu.
  2. Czas na podsumowanie. Szarpanie było skutkiem uszkodzenia skrzyni biegów. Latało pomiędzy 4 a 5 biegiem. Skrzynia naprawiona w firmie STEFURAK koło poznania. Po naprawie nadal okłamywanie ekonomizera. Wymieniłem czujnik, ten na filtrze paliwa i ot cały problem ustąpił. Wskazówka nie zacina się na 15 czy 18 litrach, tylko płynnie pracuje. Koszt czujnika BOSCH czyli oryginał 200 zł. Satysfakcja gwarantowana. Temat szarpania uważam za opanowany.
  3. No i chyba wszystko się wyjaśniło. Padła skrzynia biegów. Ktoś poleci w Szczecinie lub Gorzowie Wielkopolskim SERWIS? Czy tylko Poznań lub Józefów? Jestem z Barlinka.
  4. Ok. Nie ma problemu. A może mi ktoś powiedzieć co to jest : RATE MAIN-INJECTION? Bo jak dodaje gazu to spada mi do -30 mm.
  5. Tak. Tempomat włączam dopiero na Autostradach jadąc powyżej 120 km/h. A jak jadę po lokalnych to rozpędzam się do 80 i puszcam gaz i tak aż dojadę do celu. W innym przypadku zaczyna szarpać i zachowuje się jakby łapał lewe powietrze lub jechałbym na oparach.
  6. Żeby doprecyzować, to nie jest to falowanie silnika, tylko typowe szarpanie. Tak to wygląda jak by ktoś walił mi w tył auta drugim autem. To nie jest falowanie.
  7. Żebyśmy się zrozumieli, nie chodzi mi o poziom paliwa w baku tylko chwilowe spalanie. Zanim zaczęło szarpać ten wskaźnik wskazywał prawidłowo, naet i 30 litrów a teraz mam muła zaczyna szarpać i nawet jak wcisnę w podłogę to prędkość 100 km/h obroty 2000 a spalanie 12 lub 14 litrów i więcej za cholerę nie pójdzie.
  8. Panowie. Nie gniewajcie się, ale w poprzedniej E39 miałem uszkodzony czujnik z tyłu i wtedy przestały działać wszystkie zegary. Prędkościomierz, obrotomierz, ekonomizer. W tym temacie poruszyłem kwestię szarpania przy stałej prędkości, oraż to, że ekonomizer często zatrzymuje się albo na spalaniu na poziomie 12 lub 14 litrów i wtedy gdy dochodzi do zatrzymywania na danym poziomie zaczyna szarpać. Tyle.
  9. Sorki, ale czujnik raczej od ABS nie ma nic wspólnego z czasowe wskazanie zużycia paliwa. Czujnik jak jest uszkodzony to nie działają wszystkie zegary.
  10. Problem nadal nie ustąpił, ale zauważyłem dziwny objaw. Mianowicie jak jadęto ekonomizer tak jakby się zawieszał, czyli czy jade 20 km/h czy 160 pokazuje mi spalanie 14 litrów. Spada do 0 jak się zatrzymam, a tego nie było. Skąd ekonomizer bierze dane? Z pompy w baku, z pompy CR, czy wtrysków?
  11. Mam jakąś manie, że wszystkie części jakie kupuję to oryginały. Pompa AUTOMOTIVE. Nóweczka sztuka. Czyli co? Wymieniać pompę progową? Bo pompkę w baku wymieniłem na VDO w niedziele, ale poprawy brak.
  12. A więc tak. Nie wiem co i jak gość odczytywał na swoim kompie, że wyszło mu niskie ciśnienie na pompie. Ja dzisiaj jeździłem z kompem i ciśnienie nie spadło poniżej 3,8 bar. Najlepsze jest to, że praktycznie wszystkie parametry są ok. Pomyślałem, że zarzucę test skrzyni, ale najgorsze jest to, że jak zaczęło szarpać to żaden z parametrów skrzyni się nie zmienił. Nie wiem jedynie co to jest LOOK UP, bo on się załączał gdy zaczynałem jazdę ze stałą prędkością. Powiedzcie mi, czy pompa progowa, która ma 7 miesięcy powinno się ją słyszeć przy przekręceniu kluczyka? Bo moja zajebiście wyje.
  13. Zapomniałem dodać jedno. Nie szarpie jeżeli auto się rozpędza, efekt szarpania zaczyna się, jeżeli chcę jechać jedną prędkością. A i jeszcze jedno. Jak się rozpędzam i wskażnik chwilowego zużycia paliwa pokazuje np. spalanie na poziomie 18 litrów, po puszczeniu gazu wskaźnik dopiero opada po kilku sekundach a przedtem tego nie było. Może jakiś czujnik jednak? Za co Panowie odpowiada czujnik niskiego ciśnienia na filtrze paliwa?
  14. Dokładnie w zakresie około 2000 obr. Jak można to sprawdzić czy aby nie czujnik na listwie, a regulator? INPA? ISTA? http://www.satgsm.pl/download/ista.jpg Takie parametry są na biegu jałowym. Jutro postaram się wrzucić filmik z jazdy.
  15. Pompę progową wymieniłem bo auto po prostu stanęło i już nie odpaliłem. A takie szarpanie miałem w benzynie 523, ale radziłem sobie tak, że jeździłem na wysokich obrotach. To samo robię tutaj. Przełączam na manuala i jadę, ale w ten sposób dorżnę silnik lub skończę skrzynie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.