Skocz do zawartości

bednar1992

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1998r

Osiągnięcia bednar1992

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Skrzynia manual , a problemy o których pisałem są i na gazie i na benzynie natomiast trochę lepiej się jedzie na gazie nie ma na przykład tego tego braku mocy na pół gazie.
  2. viewtopic.php?f=72&t=117890 Witajcie, Z góry przepraszam za powtarzanie tematu ale w sytuacjach o których czytałem na forum nie wszystko pokrywa się z objawami w mojej maszynie. Posiadam BMW E39 523i m52 1998r z gazem Landi Renzo jakaś pół sekwencja z holandii a nawiasem mówiąc nie polecam bo przynajmniej w mojej okolicy(częstochowa) nikt nie chce mi tego nawet serwisować bo nie mają takich kompów i bladego pojęcia jak się za to zabrać :mad2: ale do rzeczy moje objawy to: -nierówna praca silnika tylko jak się rozgrzeje, na zimnym jest ok potrafi zejść poniżej 500 obr. a wtedy rzuca budą jak pirata po Rumie... -w momencie przyspieszania jak pedał gazu mam mniej więcej do połowy auto wkręca się na obroty a przyspiesza może z 5 km/h do momentu aż przekroczy magiczne 3000 obr. wtedy dostaje kopa,ewentualnie jak wcisnę pedał gazu do podłogi to wtedy jedzie normalnie ale gdy tylko odpuszczę zaczyna tracić moc i czasem szarpie. -Ogólnie po rozgrzaniu nawet podczas ruszania obrotomierz musi przekroczyć 3000 bo inaczej auto jedzie jak by się toczyło z górki... -no i ostatni objaw gdy stoję na luzie zaczyna nierówno pracować, po dodaniu gazu silnik wydaje dźwięk jak traktur do momentu wejścia na obroty i z rury leci biała chmura dymu jak z komina elektrowni, po jakimś czasie jak go prze gazuję parę minut objaw ustaje zostaje tylko nierówna praca silnika. -aha i zapomniałem jeszcze jak dodaje gazu słychać jakby silnik był zamknięty w jakimś pojemniku taki wygłuszony, dopiero po wejściu na te magiczne 3000 wraca jego normalny dźwięk... Ostatnio zrobione: -wymiana wszystkich filtrów -wymiana świec -podłączenie pod kompa nic nie wykazało natomiast parametry sond lambda były dziwne ponieważ wyglądały mniej więcej tak : 1- 4,25 2 - 0,85 a po dodaniu gazu odczyt był odwrotny 1- 0,85 2- 4,25 natomiast wartości cały czas się zmieniały. No i w zasadzie tyle pokazał komputer innych nieprawidłowości brak... Czy ktoś z was ma pomysł co może być nie tak, bo nie chciał bym oddać do mechanika który wymieni mi pół auta a nie zlikwiduję usterki może uda się go chociaż jakoś nakierować na rozwiązanie... Z góry dziękuję za wszelką pomoc. :)
  3. Witam was:) Od 27.01 zakupiłem BMW e39 523i w którym była zainstalowana instalacja gazowa,natomiast oprócz małego i dużego briefa,faktury za zakup auta,książki serwisowej nie otrzymałęm żadnego dokumentu na instalacje....dodatkowo nie jest wbita w niemiecki dowód... mam do was prośbę o pomoc,czy uda się jakimś sposobem (bez wymiany instalacji) załatwić aby w polsce ten gaz został wbity do dowodu?? Byłbym wdzięczny za wszystkie pomysły :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.