Witam wszystkich forumowiczów, Jest to mój pierwszy post na tym forum i od razu zapytam się o kilka rzeczy dotyczących kupna BMW E92. Pewnie pytania, które tu zadam już się przewinęły przez niemal 100 stron w tym temacie ale że lubię szanować swój czas nie przewertuję wszystkich i z góry przepraszam za powielanie pytań. Chcę zakupić BMW E92 (tylko benzyna) model 320 lub 325 - oba raczej na wtryskach EFI (w razie potrzeby zawsze można gaz założyć jakby benzyna wróciła do pułapu prawie 6zł/l). Jakie możecie dać mi sugestie przy wyborze w/w modeli, są jakieś szczególne elementy auta, na które należy zwrócić uwagę przy zakupie? Po czym zazwyczaj można zauważyć, że auto miało cofany licznik (które elementy najszybciej się wycierają/zużywają - można określić czy serio ma 120k km czy może miał 250k km). Z jakimi najczęściej usterkami borykają się obie w/w wersje? Czy obie są warte polecenia czy raczej jedną na miejscu odrzucić? Jak wygląda serwis BMW E92 - wymiana płynów eksploatacyjnych, filtrów, klocków, tarcz, itd. - cholernie drogie czy raczej nie są to ceny ściągnięte z orbity okołoziemskiej? Jeżeli macie jeszcze jakieś inne sugestie/rady, o które nie poprosiłem o wyżej to proszę o ich udzielenie bo mogłem coś ważnego pominąć. Do tej pory jeździłem oraz zajmowałem się VW i Audi (VAG) ale po przejechaniu się BMW E46 zakochałem się w tylnym napędzie jak i samej marce BMW :) Proszę o rzeczowe odpowiedzi i ponawiam prośbę o to aby mnie nie ganić za pytania, które zapewne padły na tym forum x-razy.