Skocz do zawartości

Mario618

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    W trakcie kupna

Osiągnięcia Mario618

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Gdzie szukać dobrych sztuk? Na Otomoto z tego co czytam na forum raczej nie warto szukać więc sądzę, że na allegro raczej też. Znajdę w Polsce egzemplarz E92 325i 2007/2005 w cenie 40 - 50 tyś. zł? W DE wchodzi w rolę jedynie E92 320i bo powyżej 2litrów zjedzą mnie opłaty za sprowadzenie.
  2. Interesuje mnie tylko benzyna ale dzięki za inicjatywę i link. Póki co bije się z myślami bo chcę E92 325i ale opłaty wychodzą bardzo wysokie za sprowadzenie z niemiec. Myślicie, że w Polsce idzie trafić naprawdę zadbane i dobre BMW E93 325i? Czy raczej graniczy to z cudem?
  3. @luki19921 - Dzięki, że mnie uświadomiłeś z opłatami, zapomniałem, że pow. 2l opłaty są astronomiczne. Obliczyłem, że dla auta o pojemności powyżej 2l w cenie 50tyś zł trzeba zapłacić prawie 11tyś zł za opłaty (myślę czy to udźwignę). Analogicznie jak wyżej opłaty za BMW o poj. <2l opłaty wyszłyby troszkę ponad 3tyś. Wg Was opłaca się aż tyle dokładać?
  4. Witam, Powiedzcie mi czy w przedziale cenowym 40 - 50tyś PLN, celować w E92 320i czy może znajdę E92 325i? Auto raczej będę sprowadzał z Niemiec, bo Pl raczej nie ma co szukać?
  5. Szukać na pewno będę lecz dzięki za radę. Piszę do tych bardziej uprzejmych co mają troszkę czasu wolnego i chcą komuś odpowiedzieć ten 2, 3, czy n-ty raz i takim użytkowniką z góry dziękuję :) Jeżeli ktoś nie chce nie musi pisać, zaoszczędzi czas na generowaniu nowego postu. Edit_1 Jeszcze pytanie do znawców rynku, jaki należy założyć założyć budżet na BMW 320 oraz 325 z lat 2009, 2010? - Przeglądając forum ludzie często linkują auta i pada zwrot, że w takie okazje nie warto wierzyć bo pewnie był bity, itp. Ja nie orientuje się w realnych cenach BMW i wole zlinkować coś bardziej autentycznego.
  6. Mniej zajmie odpisanie na kilka pytań niż przewertowanie 100 stron ;) Nikt nikogo tutaj nie zmusza do pracy, a fan marki odpisze i powie coś nawet kilka razy bo dla niego to będzie przyjemnością. W dodatku prosiłem o odpowiedzi rzeczowe na temat.
  7. Witam wszystkich forumowiczów, Jest to mój pierwszy post na tym forum i od razu zapytam się o kilka rzeczy dotyczących kupna BMW E92. Pewnie pytania, które tu zadam już się przewinęły przez niemal 100 stron w tym temacie ale że lubię szanować swój czas nie przewertuję wszystkich i z góry przepraszam za powielanie pytań. Chcę zakupić BMW E92 (tylko benzyna) model 320 lub 325 - oba raczej na wtryskach EFI (w razie potrzeby zawsze można gaz założyć jakby benzyna wróciła do pułapu prawie 6zł/l). Jakie możecie dać mi sugestie przy wyborze w/w modeli, są jakieś szczególne elementy auta, na które należy zwrócić uwagę przy zakupie? Po czym zazwyczaj można zauważyć, że auto miało cofany licznik (które elementy najszybciej się wycierają/zużywają - można określić czy serio ma 120k km czy może miał 250k km). Z jakimi najczęściej usterkami borykają się obie w/w wersje? Czy obie są warte polecenia czy raczej jedną na miejscu odrzucić? Jak wygląda serwis BMW E92 - wymiana płynów eksploatacyjnych, filtrów, klocków, tarcz, itd. - cholernie drogie czy raczej nie są to ceny ściągnięte z orbity okołoziemskiej? Jeżeli macie jeszcze jakieś inne sugestie/rady, o które nie poprosiłem o wyżej to proszę o ich udzielenie bo mogłem coś ważnego pominąć. Do tej pory jeździłem oraz zajmowałem się VW i Audi (VAG) ale po przejechaniu się BMW E46 zakochałem się w tylnym napędzie jak i samej marce BMW :) Proszę o rzeczowe odpowiedzi i ponawiam prośbę o to aby mnie nie ganić za pytania, które zapewne padły na tym forum x-razy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.