Skocz do zawartości

kisiel03

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2.2ia 2001

Osiągnięcia kisiel03

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No właśnie podpora wału to było pierwsze co mi przyszło na myśl lecz jak podjechałem do warsztatu gdzie robili mi cały zabieg z konwerterem solidnie to sprawdziliśmy, okazało się, że wszystko jest w jak najlepszym porządku, lecz wokół przegubu było wszystko od smaru, jest to chyba jedyna widoczna rzecz która może powodować te drgania a nawet jeżeli objawy nie idą od tego to i tak uważam, że trzeba to wymienić zresztą zgadzało by się to z tym przy jakich okolicznościach auto wibruje czyli przy prędkości do około 80km/h są to małe wibracje lecz przy najechaniu na dziurę nasila się to a powyżej tej prędkości do około 140km/h drgania nasilają się. Dodam jeszcze tylko, że warsztat wygląda na solidny i sprawiają wrażenie uczciwych.
  2. w poniedziałek odebrałem auto po regeneracji konwertera, gdy wracałem 30km do domu okazało się, że auto całe drży, na dziurach i przy szybszej jeździe nasilał się ten objaw, byłem dzisiaj w tym samym warsztacie i okazało się, że cały przegub wybił smarem, . Mechanik podał mi numer części 26117501639
  3. kisiel03

    Przegub wału przy moście

    Witam, dzisiaj dowiedziałem się, że mam walnięty przegub wału przy moście, niestety oryginalna część kosztuje około 900zł w związku z tym mam prośbę czy mógłby ktoś podać dobry zamiennik? na allegro znalazłem coś takiego http://allegro.pl/nowy-przegub-wal-walu-bmw-5-e39-bmw-7-e38-30z-94mm-i6957572605.html czy takie coś się nada ? Jeżeli naruszyłem regulamin tego fora to z góry przepraszam, temat raczej niepowielony, szukałem ale różnie to bywa.
  4. Rozwiązanie zagadki, Przegub przy moście :(
  5. No i był to konwerter, cały koszt takiego zabiegu wyszedł mnie 2340zł z tym, że jeszcze wymienili mi uszczelniacz wału bo niby już był skończony. Dziękuje za informacje i pomoc. Pozdrawiam !
  6. Poprawka, dzisiaj zauważyłem że przy mniejszych prędkościach też drga, musi być mega równa droga żeby był spokój a wystarczy studzienka i po najechaniu zaczyna wibrowac auto. Zauważyłem też że przy prędkosci 120km/h te wibracje nasilają się, nie są to równe wibracje, im większe dziury tym mocniej i jakby głębsze. Umówiłem się z ludźmi którzy robili mi ten konwerter, żeby sprawdzili mi czy aby na pewno wszystko zostało dobrze złożone.
  7. Witam, dzisiaj odebrałem auto po regeneracji konwertera i przy prędkości od 100 do 130km/h czuje mocne wibracje całej budy, czy warsztat mógł coś źle zrobić, że zaczęły występować takie objawy ? np podpory wału ?
  8. Mam pytanie, znalazłem na allegro błotnik przedliftowy do e39 i czy przed fl różniły się czymś od po fl ? np zauważyłem różnice w kolorze listwy ale czy jest możliwość, że mają one inne wymiary ?
  9. Ja sterownik pompy abs wymieniałem ze względu na to, że od razu po odpaleniu auta załączał się abs i auto nie chciało ruszyć, niestety samochód kupiłem już w takim stanie a do poprzedniego właściciela mam utrudniony kontakt i na chwile obecną nie jestem wstanie dowiedzieć się czy kontrolka asc świeciła się przed awarią sterownika.
  10. ok podłączyłem pod kompa u mechanika i okazało się, że wyskakuje błąd "czujnik kąta skrętu kierownicy" którego nie da się usunąć, czy możliwe, że nowo używany sterownik jest zły czy kierować się już w inną stronę i ze spokojem przyjąć, że sam sterownik który zamówiłem i mam 2 tygodnie na jego zwrot jest ok ?
  11. no właśnie chciałem się dowiedzieć czy to jest standardowa procedura by ASC zadziałało bo szczerze mówiąc tego jeszcze nie robiłem, mam dwa tygodnie gwarancji więc zrobię to jak najszybciej.
  12. Witam, niedawno wymieniłem sterownik pompy abs lecz kontrolka od ASC ciągle się świeci w związku z tym chciałem zapytać czy są jakieś procedury które trzeba zrobić po wymianie sterownika by ASC zadziałało ?
  13. Dzięki Panowie za szybkie i konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam. Ps. tutaj dodaje jeszcze filmik jak to dokładnie wygląda. https://megawrzuta.pl/download/1675da366209dc27aa9763c8769b9510.html a i dowiedziałem się, że poprzedni właściciel olał temat i jeździł na tym 2 lata, możliwe, że konwerter daje radę tyle lat ? czy może jednak szukać gdzie indziej przyczyny tych oto objawów.
  14. Gdy próbuje utrzymać obroty na płaskiej drodze w pułapie od 1300 obr/min do 2000 obr/min to spadają o 300 w dół jakby bieg na wyższy zmieniła skrzynia a następnie wraca z powrotem o 300 w górę jakby bieg niżej. Tempomatu nie mogę odpalić bo mam odłączony sterownik pompy abs.
  15. ehh... jak szybko muszę to naprawić ? można z tym trochę jeździć czy mam panikować i od razu to zrobić ? chodzi oto, że wolne będę miał za około 2 tygodnie a mechanika oddalonego o 170km :( takie czasy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.