Skocz do zawartości

blazej170

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0D 2002

Osiągnięcia blazej170

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. swoje stare wahacze powiedziałem że chce wziąść ze sobą, no i zdjął wszystko i mi oddał, Jeden wahacz TRW a drugi nie mogłem rozpoznać, możliwe że ORI. Wymienione na pewno na te co przywiozłem bo przyjechałem z zaskoczenia, i mieli wszystko na zamówienie, więc mało prawdopodobne by było żeby coś sztukowali.
  2. Ten mechanik u którego byłem to jest inny niż ten co mi zakładał. Sądzę że nie oszukał i zrobił to na moich częściach. Wstawiałem całe nowe wahacze lemfordera o których pisze w pierwszym poście...
  3. ja nie wiem jak te sworznie zachowywały się po wymianie, bo po prostu olałem to odebrałem auto zapłaciłem i w drogę. Objawy ustały tzn kierownica nie latała od 80kmh+. Dzisiaj tam pojechałem żeby ewentualnie zrobić auto na święta. Miałem kupione meyle HD ale jak dwójka ludzi co na codzień spotyka sie z przypadkami luzów w zawieszeniu, powtarza mi ciągle że to nie wahacze, to przecież nie będę się upierał. Czy mógłby ktoś zrobić taki filmik przy okazji sprawdzenia u siebie wahaczy. Oczywiście w zależności od tego czy ktoś ma Lemfordera wsadzonego.
  4. Dzisiaj byłem w Gdańsku w starej oliwie na ul. Liczmańskiego 17. Pan Wojtek powiedział że nie zawracałby sobie tym głowy ponieważ te sworznie lemforder specjalnie tak zrobił. no to w takim razie co by robiło tak że podczas lekkiego skręcania zadrga kierownica, zapowietrzona maglownica ? Pan Wojtek powiedział że to może być coś z kołami. ale poprzedni sezon naprawdę dobrze się jeździło. na przekładkę kół nie mogę sobie pozwolić ponieważ mam tylko jedne alufelgi każda przekładka opony to z 20 zł.
  5. Kupione w hurtowni entercars z Łodzi. Lemfordera wydawał się lepszy. Wymienne sworznie jakoś do mnie nie przemawiały. Czy możliwe jest to ze padły poprzez błędny montaż ? Mechanik nie opuścił auta w odpowiednim momencie? Dodam że po wymianie przez jakieś 500km było okej. Drogi są jakie są na Pomorzu rewelacji nie ma. Ale żeby zawieszenie starczyło tylko na 5000km?
  6. to są nowe, dostałem w oryginalnych opakowaniach, ale wiem że to nie problem podrobić. Czy taki stan może być spowodowany złym montażem ? ponieważ robiłem to w warsztacie więc może była by szansa to udowodnić że jednak źle zamontowali.
  7. Witam, zrobiłem kapitalny remont samochodu, kpl. wahacze + tuleje LEMFORDER maglownica zregenerowana, z informacją o brakiem jakiegokolwiek luzu na listwie, wszystkie tuleje w tylnym zawieszeniu wymienione części LEMFORDER nowe tarcze ATE + klocki ATE. najechałem na tych częściach około 5k km i objaw jest taki że drga kierownica przy hamowaniu, oraz jest dziwny luz na sworzniach wahacza, sam sworzeń w środku jest sztywny, ale tak jak by nie do końca sztywny na zewnątrz jest. Pytanie czy tak mogą pracować oba wahacze po takim krótkim dystansie, wiem że na około sworznia jest guma w którą on jest wciśnięty. Proszę o porady i wgląd do filmiku poniżej.
  8. Panowie doradźcie czy ta BEEMKA jest warta swojej ceny, cena 12k pisałem do gościa , pomylił się przy wystawianiu aukcji przebieg to 260k km Pozdrawiam i proszę o poradę. http://otomoto.pl/bmw-320-e46-150-C35742673.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.