Skocz do zawartości

BF-KK-14

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91 Tourning 318i 2006r
    Silnik n46 przed liftem.

Osiągnięcia BF-KK-14

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Napewno sczytam blad i zobacze co inpa pokaze. Ale nie ufam do konca komputerowi bo mialem przed rokiem problem z valwetronikiem i komputer nie mogl sprecyzowac co dokladnie bylo popsute. Dlatego chcial bym wstawic opornik aby upewnic sie czy to napewno mata jest zepsuta. No ale nie wiem jaki opornik i jak go dokladnie wlutowac. Jak byscie cos znalezli to dajcie znac.
  2. Wiecie moze czy jest gdzies opisane jaki opornik wsadzic? Bo szukam i nie moge znalesc.
  3. Witam. Mam podobny problem zswiecacymi kontrolkami niezapietych pasow i poduszki powietrznej. Wyglada to tak jak jade sam nic sie nie swieci. Gdy wsiadam rano z pasazerem tez nic sie nie pojawia. dopiero jak pasazer wysiada a ja jade dalej pojawiaja sie kontrolki lub wysiadamy na chwile gasimy auto po chwili wracamy i problem pojawia sie znowu. Tez jest tak ze jak swieca sie kontrolki zgasze raz lub dwa auto i kontrolki znikaja. dziwne to, przyciskiem od sterowania kompem moge wylaczyc kontrolke poduszek i wtedy pali sie tylko ta od pasow, i jak pasazer siedzi nie ma zapietych pasow to nic nie pipa. Myslicie ze mata do wymiany?
  4. Witam tak jak kolega pisze w silniku n46 odma jest za kolektorem ssacym, do wymiany trzeba sciagnac podszybie odpiac dwa szlaufy pierwszy od pokrywy zaworow a drogi jest przy kolektorze ssacym nastepnie mala grzechotka odkrecic trzy srobki , gdy odma jest luzna odpinamy od niej trzeci szlauf ktory idzie do miski olejowej. I wymieniajcie tylko odme a szlaufy przemyjcie i bedzie ok.
  5. Sposob dokladnie taki sam, odkrecalem poduszki od sanek podwieszalem silnik ale podczas wymiany caly czas go podnosilem i opuszczalem pomaga w wyciagnieciu miski, jak i pozniej w przykreceniu sanek , opuszczalem sanki na max w dol podczas odkrecania jak i wyciagania miski naciagalem sanki w dol i w gore bo przeszkadzaja mocno przy odkrecaniu srob miski, do odkrecenia miski niezbedne okolo 15-20cm przedlozek i ruchoma nasadka jaki nasadka 10. Ja jeszcze mialem problem z wyciagnieciem miski od strony sprzegla bo tam jest taka blaszana oslonka i pod nia jest wsunieta krawec miski a ta jest zawinieta do zewnatrz, ja ja wygiolem srubokretem a potem szlifnolem ta krawedz miski, podczas wkladania jej nie ma problemu.
  6. WyGlada na to ze te kawalki to pozosalosci po starych slizgach. bylem u mechanika powiedzial ze zozrzad jest ok, zreszta sam sprawdzalem slizgi podczas wymiany uszczelek na elektrozaworach vanos, widzialem jeden gorny jes kompletny i drogi widzialem od dolu przy wymianie uszczelki miskiolejowej i czesc tego slizgo tez widac od gory:-) i jest ok. Wymienilem odme przy okazji byla zawalona biala mazia, w moim modelu da sie to zrobic tylko przez demontarz podszybia:-)
  7. Auto mam 2lata 30tys przejechalem, widac ze sroby od slizgu jes ruszana wiec bylo cos grzebane juz przy rozrzadzie. Ale tak czy tak bede musial do mechanika dac ten rozrzad. Bo nie wiem jak to zrobic, szkoda bo mam wszystko na wieszchu.
  8. Rozrzad napiety na igle, gorny slizg caly, i ten drogi slizg tez wyglada na dobry. Mam pytanie czy jak pionowy slizg byl by uszkodzony to czy automatycznie lancych powinien byc luzny?
  9. https://youtu.be/G0ikdYR1SSo. To jest dzwiek silnika przed naprawom, dlatego postanowilem wymienic vacum. Mogli byscie posluchac czy za ten dzwiek odpowiadac moze rozrzad.
  10. sprawdzalem napiecie lancuszka przed wymiana uszczelki miski i bylo ok auto dzialalo. A w misce byly te kawalki.?dziwne. Jutro mam zamiar pompe vacum zmieniac to zerkne na te slizgi.
  11. To czyli rozrzad do roboty? Jest opcja samemu to zrobic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.