widac jeszcze ze auto jest niesymetryczne z tylu. spasowanie prawej lampy z blotnikiem jest troche do d**y zrobione tak samo klapa bagaznika z lewej strony szpara ma 4,5 - 5mm z prawej 3mm. wartosc pomiaru na klapie w normie 98-112um. mechanicznie jest wszystko spoko: W wyniku oględzin podwozia nie stwierdzono nalotu olejowego na amortyzatorach który mógłby świadczyć o wyeksploatowaniu tego elementu oraz potrzebie wymiany. Test amortyzatorów potwierdził ich sprawność. http://i62.tinypic.com/43uo3.jpg Nie stwierdzono luzów w podzespołach zawieszenia Nie widać nalotów olejowych na poszczególnych elementach jednostki napędowej, silnik bez oznak nieszczelności.Obudowa skrzyni biegów zaolejona, zapocona w części tylnej. najprawdopodobniej uszczelniacz wiec nic strasznego. Światła pojazdu w dobrym stanie, Elementy mocujące lamp przednich nienaruszone, Barwa klosza lamp przednich jednakowa, Oświetlenie tablicy rejestracyjnej tylnej sprawne, Klosze przejrzyste Wnętrze lamp/reflektorów suche Komora silnika nie myta, poziom płynów eksploatacyjnych prawidłowy w zbiorniczkach wyrównawczych. blok silnika bez śladów wycieków płynów eksploatacyjnych - do weryfikacji w serwisie, praca silnika cicha, Widoczne fiszki serwisowe Elementy mocujące pas przedni i okular bez śladów ingerencji Zawiasy maski bez uwag Zaślepki airbagów, także bocznych ok, szczeliny i kształt bez uwag Wskazana elektronika pojazdu sprawna, kontrolki na desce rozdzielczej gasną po uruchomieniu pojazdu Włączono każdy z biegów skrzyni Sprzęgło pracuje normalnie Zawieszenie pracuje cicho Układ wydechowy bez niepokojących odgłosów We wnętrzu brak odgłosów skrzypienia elementów tapicerki Samochód zachowuje tor jazdy. po podlaceniu kompa wszystko sprawne, brak bledow Stan zużycia elementów wnętrza może potwierdzać deklarowany przebieg. wiec co ewentualnie z tym slupkiem?