Skocz do zawartości

eSCeZeto

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eSCeZeto

  • Urodziny 11.03.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 530D
  • Lokalizacja
    Middelbeers / Przemyśl

Osiągnięcia eSCeZeto

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dokładnie o te dźwięki chodzi. Poza nimi, brak jakichkolwiek objawów, moc trzyma, żadnych innych dolegliwości tylko to mega denerwujące stukanie.... Co do oleju, to ile glow tyle opinii ale z tym, że problem rozwiązany to się zgodzę, fakt jest taki, że u niego to stukanie ucichło...
  2. Witam wszystkich. Odrazu uprzedzam pytanie - użyłem lupki wcześniej ale nie zlalazlem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Otóż do rzeczy, posiadam 5 z silnikiem n55. W ostatnim czasie wymieniono: - panewki - świece - rolki i pasek - oliwa (liqui moly 5w40) - filtry Silnik suchy, brawy wycieków czy innych problemów. Problem pojawił się przed wymiana w/w komponentów. Na zimnym starcie brak jakichkolwiek objawów, silnik pracuje ładnie I cicho. Po rozgrzaniu słychać charakterystyczne stukanie, kilku znachorów rozkłada ręce, znajomy posiada ten sam problem, auto było u kilku mechaników i nikt nie jest w stanie zlokalizować problemu. U niego problem rozwiązał się po zalaniu oliwy 10w60... Chciałbym zapytać forumowe grono, może ktoś przerabiał podobny problem, zanim poczynię tak drastyczne środki jak znajomy. Jest to dokładnie to samo stukanie co na niżej zamieszczonym filmie. Dodam, że rozrząd był sprawdzany i jest ok. Z góry dziękuję za wszystkie informacje. Pozdrawiam!
  3. Mały odkop :) Auto w przygotowaniach do sezonu 2k17. Kilka paczek jeszcze w drodze, miejmy nadzieję, że dojdą na czas :). W między czasie, stwierdziłem, że zajmę się lampami, z racji tego, że 90 % led markerów na rynku daje marne światło, zdecydowaliśmy się przebudowę fabrycznych ringów. Wpadły ringi SMD, po 120 ledów na ring, do tego dodałem coś extra od siebie :) nie każdemu się musi podobać - ważne, że dla mnie jest ok :) image url Pod koniec miesiąca cały przód idzie do malowania, jednak polska dobiła trochę auto w okresie zimowo-świątecznym :D Więcej informacji jak uda się wyrobić z terminami i jak poskładam wszystko do kupy :) Pozdrawiam eS !
  4. W ostatnim czasie wpadło kilka nowych gratów. Komplet hamulców od 535D Nowy magiel na przód Kolektor wydechowy (3ci już w tym sezonie) W grudniu auto jedzie do pl, będziemy ogarniać wtryski (być może wpadną od 535) jak nie, wymienimy jeden podciekający, większy icek i będziemy stroić. Trochę ciasny sezon był w tym roku, trwają przygotowania do następnego :) W planach jest jeszcze podcięcie tylnych nadkoli, aby zniwelować rant, będziemy kombinować z lepszym fitmentem na następny sezon. Kilka zdjęć niżej :) click image upload
  5. Wybiera się ktoś na BimmerWorld, 6 listopada do zaandvort ? Bimmer Club Poland będzie na miejscu :)
  6. Koledzy mam E60 z 2004, szukam od długiego czasu podłączenia jak poniżej i bez większych efektów. Mianowicie chciałbym mieć DRL w opcji aby świeciły tylko HALOGENY (w zderzaku). W chwili obecnej mam DRL świecące na 26% mocy świateł drogowych długich (wg tego co napisane w cytowanym schemacie tj DRL_WERT_DIMMUNG wert_01 = 26% oraz DRL_V_GEDIMMT = wert2. ale to podłączenie nie kieruje DRL na halogeny w zderzaku... Dodatkowo ostatnio kodowałem żonie w Golfie MK5 światła DRL i jest tam świetne rozwiązanie, może jest takie i u nas i ktoś mógłby się podzielić... Przy zakodowaniu świateł DRL w trybie North America przyzaciągniętym ręcznym hamulcu na postoju światła DRL gasną. Jest to super rozwiązanie gdyż nie obciąża alternatora oraz nie rozładowuje akumulatora, gdy mamy przez dłuższy czas np. włączony sam zapłon... Czy znacie może taki trick w naszych E60 aby zaciągnięty hamulec wyłączył np światła dzienne które mam zakodowane w chwili obecnej lub również przy halogenach? Wydaję mi się, że tutaj padł błąd w tłumaczeniu, w 2004 roku z modułem LM nie masz opcji DRL przez halogeny, masz kierunki lub właśnie odpowiedni procent mocy przez długie które są "halogenowe*" (*halogenowe czyli nie xenon. jeśli się mylę, proszę znawców o korektę)
  7. Ale ja nie mam dpf :) i jakoś nie płacze z tego powodu :) tak więc poprawnie powinieneś napisać: diesel po wycięciu dpfa i kata musi dymić.. :lol: Furka wygląda mega - na prawdę ładny projekcik. Szkoda tylko że trujesz wszystkich w około... Swoją drogą odważnie - pewnie nie ciężko zauważyć że kata i dpf'a brak (w Niemczech pewnie szybko by polizei zainterweniowała). Często bywam w DE i do tej pory nie miałem żadnych problemów związanym z brakiem kata a kontroli miałem już kilka. Ogólnie to większej tragedii z tym kopceniem nie ma :)
  8. Ale ja nie mam dpf :) i jakoś nie płacze z tego powodu :)
  9. Listwy były swego czasu shadow :) okleiłem plastidipem ale obecnie chromy do białych kół - nawet jakoś to "siedzi". Coś tam trochę dymi - wiadomo, diesel musi dymić :))
  10. Grzechu gdyby nie Ty, to bym leżał i kwiczał :) Dzieki za wszystko raz jeszcze ! :)))
  11. Witam. Od 2 lat jestem posiadaczem E61 530D, nigdy wcześniej nie myślałem, że będę kiedykolwiek posiadaczem auta marki BMW - było to po prostu nie dla mnie. Z momentem gdy miałem okazję przejechać się w/w modelem - powiedziałem, że to będzie moje następne auto ! Szału z wyposażeniem nie ma, udało mi się dorwać opcje nie bitą - to było najważniejsze dla mnie. M-pak dołożony przez poprzedniego właściciela, podstawki na kubki, duża navi również. Z dnie zakupu, wiedziałem, że auto na pewno nie zostanie serią - takie już moje zboczenie :) Został pomalowany cały przód (maska, zderzak, nadkole, prawy próg) Brak miejsca na tablice (mała belgijska tablica na przyssawki) Dołożone fotele komfortowe wraz z wentylacją i grzaniem. Car audio zbudowane na 2 wzmacniaczach - projekt w dalszym ciągu w trakcie. Nowe turbo Wybebeszony kat + dpf Custom soft Oświetlenie nóg + dodatkowe oświetlenie bagażnika Bixenon Gwint przód - tył położony na nivo (ubiegły sezon) Lipa pod przednim zderzakiem Czarne nerki Przełożony termometr Wciąż do zrobienia: Maglownica - temat zostanie ogarnięty na dniach Zabudowa pod woofery Zabudowa pod air Lampy polift na tył / przód Nowy dyfuzor na tył Wolny wydech 3' Nowe koła HUD Wtryski, icek i strojenie :) Vehicle Identification Number WBANJ71010B461445 Type NJ71 Model 530d - EUR Development Code E61 Chassis TOUR Steering LL Doors 5 Engine M57/TU Displacement 3.00 Power 160 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/rotorange - LCRK Production Plant DINGOLFING Production Date 2004-11-05 Standard Equipment 2RA Lt/aly Wheels Trapeze Styling 134 216 Servotronic 548 Speedometer With Kilometer Reading 785 White Direction Indicator Lights Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 438 Wood Trim 441 Smokers Package 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 606 Navigation System Business 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 698 Area-code 2 8SA Country Spec. Release Of Navigation 8SP Cop Control 854 Language Version French 863 Europe/dealer Directory 881 French / On-board Documentation 915 No Outer Skin Protection imagehost image hosting over 2mb
  12. https://www.facebook.com/events/278851995798987/ Tutaj wszystkie informacje.
  13. Z tego co wiem, bimmerclub Poland ma paddock na 20 aut i wczoraj mieli miejsce jeszcze na 2 auta... Więcej informacji możecie uzyskać na FB https://www.facebook.com/groups/1700346570253406/?fref=ts Pozdrawiam eS !
  14. Jak nie bede składał zawiasu to postaram sie wpaść :)
  15. Z tego co gdzieś czytałem, jest to zależne od samej zmieniarki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.