Skocz do zawartości

stifler959

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 318i 143km E46 2003r

Osiągnięcia stifler959

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Wiem że sto lat minęło ale mam podobny problem. Udało ci się rozwiązać ten problem?
  2. Temat po roku czasu i odwiedzeniu 5 mechaników wydaniu wielu $$$ i części został rozwiązany! Na początek przypomnę na czym polegał problem. Rok temu w lipcu postanowiłem założyć gaz w jednym z najbardziej renomowanych zakładów w trójmieście (Rumia- więcej info na priv) Po założeniu instalacji samochód zaczął wariować pojawiały się regularne skoki obrotów pomiędzy 800-2000obr/min tylko wtedy gdy samochód był solidnie rozgrzany (brak błędów- po podłączeniu do komputera) Po zauważeniu tego problemu zgłosiłem się oczywiście do ww. serwisu. Szef zakładu od razu stwierdził że problem jest związany na pewno ze stanem rozrządu i problem ustanie gdy zostanie on wymieniony (koszt 2500-3000zł) oczywiście inne rozwiązania nic nie wskurają i jest mu przykro. Po wielu negocjacjach postanowili zostawić auto u siebie i jeszcze raz przejrzeć, przez chwilę stwierdzono nawet czujnik położenia wałku rozrządu ale szybko się z tego wycofali i wrócili do wymiany rozrządu. Do tego w samochodzie zaczął się pojawiać zapach spalonego płynu chłodzącego.... tutaj winą obciążono wadliwy zbiorniczek wyrównawczy który wymieniono za około 300 zł. Niestety po odbiorze samochodu płyn chłodzący nadal było czuć a obroty nadal falowały. Szef zakładu obstawał przy swoim i nie miał zamiaru pomóc bez wymiany rozrządu albo rozebraniu jego i ponownym napięciu :mad2: Stwierdziłem że nie ma co więcej marnować paliwa na dojazdy do Rumi z Gdańska i trzeba poszukać pomocy bliżej. Temat chłodnicy został rozwiązany szybko, dziurawa była po prostu chłodnica która została wymieniona w pierwszym lepszym zakładzie mechanicznym w Gdańsku, który znajdował się blisko domu. Mechanik stwierdził że wystarczyło rozgrzać auto i od razu było widać lecący strumień na blok silnika. Obroty dlaej były dla wszystkich zagadką. Odwiedziłem w tym czasie 2 mechaników reklamujących się jako specjaliści od BMW (których wiedza kończyła się na podłączeniu komputera i stwierdzeniu że błędów nie ma i oni nie wiedzą co może być problemem. Kasę oczywiście każdy pobierał no bo przecież podłączył i się starał :mad2: Serwis Gdańsk Oliwa i Sopot) Do tego w czeluści mojej BMW zaglądali również fachowcy znający się na wszystkich markach :lol: to też nie pomogło. Gdy już na prawdę opadłem z sił i wydawało się że najlepiej będzie albo spuścić samochód z przepaści albo to zaakcpetować. Postanowiłem pojechać samochodem do Serwisu Bmw Adam- Serwis Osowa. Opowiedziałem tam całą historię, Pan Adam po krótkiej rozmowie prosił żebym zostawił auto. Po 2 dniach samochód był do odbioru! :arrow: :arrow: Samochód był naprawiony! Problemem okazało się lewe powietrze. Nie podłączony był przewód od odpowietrzenia skrzyni korbowej i rurka idąca od przepływomierza była sklejona taśmą izolacyjną. Od tego czasu samochód wrócił do stanu przed założeniem instalacji gazowej w Rumii. Nareszcie odetchnąłem z ulgą i cieszę się powrotem do starych dobrych czasów. Ps. gdzie ja nie szukałem pomocy, czego ja nie oglądałem na internecie (we wszystkich językach świata) tylko ja wiem.
  3. doszedł kolejny problem podczas jazdy jak wciskam sprzegło i obroty lecą, samochód potrafi zgasnąć, oczywiście błędów brak :( nie mam już siły na ten samochód, a mechanicy trójmiejscy jak nie ma żadnych błędów to oni już nic nie wiedzą... :mad2: :mad2: :mad2:
  4. Po odłączeniu przepływomierza samochód trzyma obroty na okolicy 600-700 obrotów. Niestety niesie to za sobą utratę mocy itp....
  5. Pomocy mam ten sam problem. Model BMW e46 n42b20 318i 143km polift 2003r. Problem zaczął się pojawiać po założeniu instalacji gazowej, gazownicy stwierdzili na początku że to wina czujnika położenia wałka rozrządu (ssący, wydechowy)- okazało się że to nie to. Później trzymali się już tylko wersji że to do wymiany rozrządu bo to pewnie jego wina. Po drodze inni mechanicy zawsze czepiali się przepustnicy ale zawsze uważali że jest ok, a że komputer nie pokazuje żadnych błędów rozkładali ręce i spuszczali głowy. Problem objawia się zarówno na benzynie jak i gazie. Do tej pory wymieniłem. 1.odma 2. nastawnik vanosa 3. adaptacja robiona 4. przepustnica sprawdzona 5. uszczelka na kolektorze wymieniona 6. Błędów brak sytuacja tak się przedstawia gdy samochód mocno się nagrzeje. (temperaturę mimo wszystko trzyma w normie) Przy dojazdach do świateł lubi zawiesić się na tych obrotach i wariuje wtedy też ekonomizer. Nie mam już na to pomysłu może ktoś coś doradzi??
  6. Czerwiec 2016- wstawiona instalacja gazowa (stag q next plus, wtryski barracuda, reduktor kme tur, butla w w koło zapasowe 55L, wlew w klapce)- przy przebiegu 178849. Przy okazji wymienione również uszczelka pokrywy zaworów i oringi na Vanosie, ponieważ pojawiły się ślady oleju w ich okolicach. Gaz został wstawiony Zakładzie Vanos w Rumi koło Gdyni.
  7. Sierpień 2015 - regeneracja cewki klimatyzacji. Grudzień 2015- po 12 tyś przebiegu, wymiana oleju. Grudzień 2015- wymiana poduszki powietrznej pasażera- akcja serwisowa ASO BMW.
  8. Bmw E46 318i 143km 2003r MIasto: do 12l Trasa- raczej dynamicznie (100- 140) 7,4 <---> 7,8l
  9. ile "pi razy drzwi" kosztuje wymina tej 9tki??
  10. tego przed lifta sam sprzedający nie polecał ;), ale za to mocno sugerował że ten co ja oglądam to igła no i 100% bezwypadkowy a o tym klejeniu całego tyłu i szpachlach na obu nadkolach nic nie wie :duh:
  11. to był pierwszy przeze mnie oglądany samochód i mało widziałem wtedy, ale też od razu wyleczyłem się z komisów :mad2:
  12. dokładnie podobnie mu powiedziałem, a on z uśmiechem wzruszył ramionami. A na stronie 100% bezwypadkowy i dalej te same brednie!!!! :duh:
  13. Witam, podczas szukania auta, odwiedziłem kilka miejsc gdzie szukałem samochodu. Niestety szczególnie w pamięci zapadł mi jeden samochód na którym straciłem dużo nerwów i niestety pieniędzy. Z uwagi że słaby ze mnie mechanik korzystałem z pomocy okolicznych serwisów. Oczywiście według zapewnień właściciela komisu ( wielki cwaniak), samochód jest bezwypadkowy "Auto 100% Bezwypadkowe" okazało się obtłuczone z każdej strony. Tył klejony laminatem. Ogólnie jedna wielka padaczka. Dodatkowym problemem było to że nie można było ustawić zbieżności w serwisie ponieważ jakaś tam część była zapieczona i w serwisie nie dadzą sobie rady :roll: do tego oczywiście doszły dodatkowe niedziałające rzeczy o których Pan ładny czyt. Szef, nic o tym nie wiedział. Cytuje: " Ja nie wiedziałem że ten samochód miał coś robione. " -JA: to po co piszecie że jesteście w 100% pewni że ten samochód jest bezwypadkowy, a po przyjeździe okazuje się że lata po całej drodze. "No wie Pan," i tu mi cytuje tekst ze strony ," Powyższy opis nie stanowi w rozumieniu prawa oferty handlowej, jest jedynie treścią informacyjną w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia" Po tym tekście " Pałka się przegła" a ja z kilkoma setkami mniej wróciłem do domu" Oczywiście jazda testowa mogła się odbyć tylko po drodze polnej a 2 km asfaltu który wymusiłem od razu wykazał wiele dziwnych problemów z prowadzeniem tej BMW. http://otomoto.pl/bmw-318-e46-143km-klimatronik-limuzyna-alu-2-0-C34972305.html Zrzut: https://drive.google.com/file/d/0B52kNOwSMHMVWFk2dlc5N0p2TE0/view?usp=sharing Na prawdę radzę sobie odpuścić ten samochód! ps. dzwoniłem przed wczoraj czy po 1,5 miesiąca od wizyty ten samochód jest nadal aktualny i czy można obejrzeć oraz czy samochód jest 100% bezwypadkowy, bo będę pokonywał kilkaset km i nie chciałbym się o tym przekonać na miejscu. Oczywiście Pan Piękny stwierdził że jest 100 % bezwypadkowy i serdecznie zaprasza! No normalnie krew człowieka zalewa!
  14. Robione na zimnym, bo dziś mój stan nie pozwolił by na prowadzenie pojazdów mechanicznych ;)
  15. Wrzucam w końcu nagranie z pracy silnika. Niestety moim zdaniem nagranie nie oddaje tego jak samochód pracuje na żywo. Na filmiku dziwnie cyka :roll: :lol: https://www.youtube.com/watch?v=iTiswq5-lkE7 Na żywo chodzi zdecydowanie lepiej :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.