Skocz do zawartości

czarna kawka

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2003

Osiągnięcia czarna kawka

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. czyli co proponujecie ostatecznie jakis orginał czy zamiennik a jak tak to ma ktos jakis sklep w ktorym by to mozna zakupic
  2. A czy mógłbyś podesłać jakiś link gdzie to kupić, np. gdzie TY to kupowałeś czy to serwis załatwiał? I tak nie miałbym zamiaru kupować na allegro używki bo to ryzykowane i potem by był dodatkowy wydatek. A uszczelkę też będzie trzeba wymienić bo wymieniłem ja niedawno?
  3. Jeśli chodzi o wtyczki to są w porządku.
  4. znalazłem taki tłumaczenia błędów P1023 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - adaptacyjne ujęcie danych P1030 Zmienne sterowanie zaworu obwodu prądu sterującego, rząd cylindrów 1 - odchyłka wartości wymaganej P1062 Zmienne sterowanie zaworu, rząd cylindrów 1 - praca w trybie awaryjnym - maksymalne położenie skoku nieosiągnięte
  5. Z Krakowa. A wtyczki sprawdzę jak wrócę do domu.
  6. Witam Możliwe że będzie do wymiany, ale np. po skasowaniu błędu i przejażdżce dostał ponownie mocy i wszystko było ok dopiero następnego dnia znowu odpalił swoja choinke i zabrał moc.Więc nie wiem do końca czy to silniczek bo w czystej teorii działa, przestaje jak błąd wywali. A nie uśmiecha mi się z tym do BMW podjeżdżać bo to są jednak spore koszta przeglądu u nich.Niby do serwisu nieautoryzowanego mogę podjechać ale tak to zwykle sami nie wpadną co to tylko trzeba im powiedzieć. A co do velvetronica to do sprawdzenia silniczek taki jak tu np. http://allegro.pl/variator-silownik-valvetronic-bmw-11377548387-zory-i4970201217.html Pozdrawiam, i czekam na jakieś rady.
  7. Witam Od pewnego czasu mam problem w moim BMWe46 318i (2.0/benzyna/143KM) właśnie z tymi dwoma kontrolkami tz. check engine i EML pojawiają się w różnych sytuacjach czasami nie ma ich, a czasami wyskakują pojedynczo albo razem. Pojawiają się raz zaraz po odpaleniu, a czasami w czasie jazdy (najczęściej jak stoję w korku). Jeżeli ich nie ma wszystko jest Ok ale kiedy się pojawiają czuć dość duży spadek mocy :( . Sprawdzałem ostatnio u znajomego błędy i odczytało trzy błędy: -P1023 -P1030 -P1062 Czy ktoś może mi pomóc i rozszyfrować te kody, i podać możliwy powód tych błędów. :idea: Co by trzeba było sprawdzić lub wymienić, aby się uwolnić od tego. Z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.