Skocz do zawartości

nosmaster

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325i

Osiągnięcia nosmaster

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, problem dalej występuje jednak sporadycznie, próbowałem pompować paliwo zwierając styki pompy przed odpaleniem oraz pordzas odpalania, nic to nie zmienia więc wykluczam pompę. Gdzie szukać dalej?
  2. to znaczy pompa chodzić musi bo samochód odpala i chodzi w miarę normalnie jedynie z odpalaniem zimnego silnika jest problem. Zasugerowałem problem nie z samą pompą a bardziej z jej sterowaniem bo nie załącza się po włączeniu zapłonu tak jak kiedyś. Może ktoś wie gdzie jest przekaźnik pompy i jak jest zrobione jej sterowanie?
  3. PROBLEM :cry2: Przeczytaj to... viewtopic.php?f=68&t=120678 Proszę. Witam, znów ja i znów problem, powoli zaczynam mieć dość tego samochodu... Problem pojawił się niedawno jakiś tydzień temu, samochód czasem zapala normalnie a czasem muszę go kręcić około 5~10 sekund. dodatkowo przestała się załączać pompa paliwa po przekręceniu kluczyka i mam wrażenie że tu jest problem bo wcześniej chodziła. Jak już odpali to zapala raczej za każdym razem normalnie, dzieje się tak po dłuższym postoju np rano albo po pracy i prawie padł mi już akumulator. samochód jest z 91r nie ma immo ani żadnych dziwnych zabezpieczeń bo wszystko wywaliłem jak tylko kupiłem samochód. Gdzie szukać przyczyny?
  4. Ludzie... Ratujcie bo wymiętam... nie ma nigdzie ani nowych (pomijam części przekraczające wartość mojego samochodu) ani używanych przepływomierzy do mojego samochodu. przejrzałem 18 stron allegro i nic nie znalazłem numer przepływki jaka powinna być to: 13627527518. nigdzie nic takiego nie znalazłem... co mam z tym robić?
  5. Znalazłem nowe przepływki w mega niskich cenach na allegro: http://allegro.pl/przeplywomierz-powietrza-bmw-3-e36-325i-5-e34-i4974722965.html Miał ktoś z tym styczność w ogóle? To działa? bo używka kosztuje 200zł i też tak naprawdę nie mam pewności, że jest sprawna...
  6. chodzi o ten zawór wolnych obrotów który jest pod kolektoren na wężu? jeśli tak to cały ten układ na 100% działa bo przy zwiąkszaniu obciążenia silnik koryguje obroty więc musi to funkcjonować (przy dławianiu na biegu sprzęgłem) ogólnei nie ma problemów z utrzymaniem obrotów to jest lekkie falowanie spowodowane nierówną pracą silnika
  7. Cały dolot został sprawdzony, wymienione oringi wszędzie gdzie się dało i nic nie pomogło. dodam jeszcze, że gdy odłączę wąż od zaworu wolnych obrotów od rury dolotowej silnik zdecydowanie lepiej pracuje czyli wychodzi na to, że przepływomierz zawyża ilość dostającego się do silnika powietrza. chyba kupię przepływkę na sprawdzenie ewentualnie jeśli jest ktoś z okolicy Augustowa i miałby na podmianę to byłoby super.
  8. Dzięki za odpowiedź. Mam pytanko odnośnie Twoich sugestii mianowicie gdzie szukać nieszczelności w dolocie? w komorze silnika panuje podciśnienie przy zamkniętej przepustnicy? i druga sprawa czy gdyby układ dolotowy był nieszczelny silnik normalnie by pracował? Ogólnie silnik chodzi dobrze na benzynie po rozgrzaniu trzyma 800obr z lekkim falowaniem 700~900 na gazie obroty są stabilniejsze, gaz to zwykły 1 generacji badziew który chcę zmienić na sekwencję ale do tego muszę mieć samochód sprawny na benzynie. Czy zazwyczaj w przepływomierzach uszkodzenia są widoczne czy raczej nie?
  9. Witam. Jestem na forum nowy, nowym jest także dla mnie mój samochód gdyż jest to moje pierwsze BMW. Mam je od piątku więc bardzo krótko. Przejdźmy do rzeczy. Kupiłem samochód z niby uszkodzonym przepływomierzem, uszkodzenie nastąpiło rzekomo po eksplozji gazu w kolektorze. Teraz auto jeździ z odłączoną przepływką ale ma lekkie problemy z obrotami, po podłączeniu wtyczki od przepływomierza obroty zaczynają mocno falować, silnik ma też na moje oko mniej mocy. Czy to oznacza, że przepływomierz jest do wymiany? Czy może to być coś innego? po wymontowaniu go z samochodu nie widać jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, drut jest cały i cała reszta też wygląda ok. Od czego zacząć? Nie mam dostępu do komputera. Jeśli to przepływomierz to prosiłbym o jakąś informację jaki kupić silnik jest na 100% bez vanosa 2.5l 192km 91r moja przepływka obecnie to jakiś bosh ale może on wcale nie jest uszkodzony tylko nie pasuje do mojego silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.