Witam. Jestem na forum nowy, nowym jest także dla mnie mój samochód gdyż jest to moje pierwsze BMW. Mam je od piątku więc bardzo krótko. Przejdźmy do rzeczy. Kupiłem samochód z niby uszkodzonym przepływomierzem, uszkodzenie nastąpiło rzekomo po eksplozji gazu w kolektorze. Teraz auto jeździ z odłączoną przepływką ale ma lekkie problemy z obrotami, po podłączeniu wtyczki od przepływomierza obroty zaczynają mocno falować, silnik ma też na moje oko mniej mocy. Czy to oznacza, że przepływomierz jest do wymiany? Czy może to być coś innego? po wymontowaniu go z samochodu nie widać jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, drut jest cały i cała reszta też wygląda ok. Od czego zacząć? Nie mam dostępu do komputera. Jeśli to przepływomierz to prosiłbym o jakąś informację jaki kupić silnik jest na 100% bez vanosa 2.5l 192km 91r moja przepływka obecnie to jakiś bosh ale może on wcale nie jest uszkodzony tylko nie pasuje do mojego silnika?