Skocz do zawartości

Bercik2602

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330i
    M54b30 TU
    1998r

Osiągnięcia Bercik2602

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ciśnienie nie było mierzone, ale korek puszcza, po jeździe widać w okolicy korka, że puszcza. Jest mokre dookoła, bo ciśnienie jest za duże. Gaz jest, zakładany kilka dni temu,nowy.
  2. Problem w tym, że ciśnienie w układzie jest za wysokie, nagrzewnica puszcza, czuć w aucie płynem. A dolny wąż zimny. Co do wentylatora, jest wiskoza, nowa, kupiona kilka miesięcy temu. Chyba, że problem tkwi w odpowietrzeniu.....
  3. Po 40km jazdy wąż zimny. Wiskoza nowa. A temperaturę łapie dość szybko, normalnie. I trzyma zawsze te 93-94 stopnie
  4. Witam, pacjent to e46 po swapie z m52b25 na m54b30. Martwi mnie zimny wąż dolny z chłodnicy do termostatu. Wiem, że może być chłodny, ale nie całkiem zimny. Temperatura w normie (?) 93-94 stopnie w teście nr 7. Termostat nowy, wcześniej sprawdzane 2inne. W dodatku wydaje mi się, że trochę za bardzo pompuje węże. Z góry dziękuję za pomoc
  5. Koledzy, żeby nie zakładać nowego tematu. Mam juz 3 litrowke u mojej budzie. Z podałem gazu sobie dałem rade, Ale z wiązki silnika idzie kostka, której nie mam gdzie wpiąć. Jest to 6kabli. W angliku jeden szedł do ews jeden do masy w skrzynce bezpieczników, a 4 do licznika. U mnie są te przewody przy liczniku, tj. Nie ma pustych pinow. Ktoś się orientuje?
  6. Bercik2602

    318i SWAP 1.8 na 2.8

    Ja robie swapa m52b25 ===>m54b30. Koszt całego swapa 6k zl +/- 500. Z tym, że kupiłem całego anglika na silnik
  7. Co by nie zaczynać nowego tematu, zapytam tutaj. Bierzemy pod lupę swap m52b25 na m54b30 z anglika. Instalacja z komory silnika podejdzie, komputer jest po lewej stronie i mnie jak i w angliku. Problem polega na tym, że przepustnica w m52 jest sterowana na linkę, a w m54 jest juz elektroniczna. Pytanie brzmi, czy wystarczy przełożyć pedal gazu, i pociągnąć wiązkę od potencjometru do komputera, czy trzeba rzezbic. I czy instalacja która znajduje się u mnie w kokpicie podejdzie do komputera z m54. Z góry dzięki za pomoc.
  8. Witam, zakupiłem juz dawce części - anglika, Wybór padł na m54b30. Teraz tylko swap i powróci do "zywych" Ps: mam części do sprzedania-ceny niższe niż rynkowe. Jakby ktoś był zainteresowany - priv
  9. U mnie nie mam pojęcia jakie ringi siedziały. Taką kupiłem. Na szczęście stało się to na parkingu podziemnym w galerii, i ochrona szybko zareagowała
  10. Na chwilę obecną jest wszystko w proszku, ale ze wstępnych oględzin instalacja jest do wymiany na 100% http://zapodaj.net/0254f7ee86125.jpg.html http://zapodaj.net/ed37108179535.jpg.html http://zapodaj.net/0df253a7a825c.jpg.html
  11. Bercik2602

    E46 323- swap na m54b30

    Witam, dwa dni temu w mojej buni doszło do zwarcia prawdopodobnie przetwornicy od ringow i doszło do pożaru, na szczęście szybka reakcja pozwoliła uniknąć większych strat, ale jednak jakieś są. Oprócz elementów blacharskich tj. Maska, błotnik, zderzak spaleniu uległa instalacja elektryczna, plastiki w komorze. (postaram się dodać fotki) Po głębokich przemyśleniach doszliśmy do wniosku, że najlepiej będzie kupić anglika, i zrobić swapa na m52b28. Anglik jest w automacie. Zastanawia mnie kwestia skrzyni i sprzęgła, czy z mojego m52b25 podejdzie p&p. Silnik tak czy inaczej musze wyciągnąć w celu pomalowania komory silnika, a mając anglika w 2.8 można już wrzucić b28. Zastanawia mnie kwestia skrzyni i sprzęgła. Oczywiście chce pozostać przy manualu. Pozdrawiam
  12. Jadę w marcu więc tutaj upałów nie będzie Świece wymieniłem na zalecane NGK, przy okazji fajki wymieniłem, bo były spekane. Chłodnice, pompę wody i termostat wymieniał poprzedni właściciel, bo jeździł nią do Belgii, mam nawet części stare, które były sprawne. Ładowanie sprawdzałem multimetrem, jest norma. Z tego co napisałeś zostały paski, filtr benzyny. Pytanie z innej beczki : mam alusy m pakiet style 68 r17, gumy 225/45 z tyłu żywot opon dobiegł końca, felgi są przód 7,5j tył 8,5j, gumy wszystkie takie same, z tyłu pojawia się minimalny naciąg, a z przodu wiadomo. Na pewno dam opony z przodu na tył a dwie muszę kupić, wystarczy 205/50 ;205/45 czy 195/50? Żeby wyglądało tak jak na tyle. Ps nie będę gonił na zimowkach :p
  13. Witam, na początku chciałbym się z wszystkimi przywitać, jako, że jestem nowym użytkownikiem forum i szczęśliwym posiadaczem BMW. Auto mam od 3miesiecy zrobiłem jak narazie 7tys km. W marcu planuje się wybrać na południe Hiszpanii w podróż poślubną, jako że oboje z żoną lubimy podróżować samochodem, właśnie jedziemy autem. W jedną stronę mam około 3tys km. Do tego czasu podrozowalismy poczciwym VW vento 1.9tdi. Którym zjezdzilem trochę Europy. Ale że wreszcie kupiłem wymarzoną bmke chciałbym nią pojechać. Teraz pytania ; Przy VW, mniej więcej wiedziałem co mieć, żeby w trasie nie było zaskoczen, co może nawalic. Bmw jest moim pierwszym autem benzynowym jak i w LPG. Na co zwrócić uwagę przy przeglądaniu auta? Co ile wymieniać olej, zalana jest castrolem 5w30 na którym jest 7tys km zrobione. Filtry gazu wymienione. Czym mogę się jeszcze zająć, zakładając, że mam pojęcie o mechanice, jednak interesowałem się tylko silnikami diesla. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.