Skocz do zawartości

Djrapid

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 sedan, M47N

Osiągnięcia Djrapid

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. O widzę Ostrów. Odezwij sie do mnie kolego z chęcią zobaczę to na własne oczy! :)
  2. Witam, miałem podobny problem ale nie w tym rzecz. Wytłumaczcie mi proszę jedna rzecz. Miałem problem z klimatyzacja mianowicie gdy włączałem tryb auto na climatroniku to na twarz leciało zimne powietrze a na nogi i szybę gorące, szybko doszedłem ze to wina elektrozaworu (nie domyka) ok rozebrałam i wyczyściłem zawór wymieniłem bezpiecznik i gra, gdy chciałem odpalić samochod wskaźnik temp cieczy skoczył mi na maksa i nie mogłem odpalić samochodu. Hm myśle dobra w sumie trochę płynu mi spierdolilo przy odkręcaniu zaworka moze tu jest problem. Samochod stał 5h myśle sobie juz napewno ostygł ide sprawdzę, przekręcam kluczyk i to samo temp na maks i nie moge odpalić samochodu. Pyk pyk google zapytanie o co chodzi. Doczytałem facet pisze bezpiecznik numer 29 odpowiada za synchro miedzy ecu a silnikiem, myśle sobie sprawdzę zobaczymy. Ku mojemu zdziwieniu w ogóle nie było u mnie bezpiecznika 29 a jeżdzę samochodem rok czasu, hm no dobra włożyłem bezpiecznik numer 29 5A i samochod normalnie odpalił. Jak to [BAD] możliwe skoro wcześniej palił bez tego bezpiecznika ?????? BMW e46 M47TU 2003rok.
  3. Panowie rozwiązał ktoś ten problem ? U mnie jest to samo i za nic nie mogę dojść skąd dochodzi ten szum
  4. U ciebie kolego ten dźwięk jest jakiś inny. Chyba cos zjebali przy wymienianie pasków bo jak dla mnie to dźwięk koła pasowego
  5. No i panowie nie mam dla was dobrych wiadomości. Ja już jestem po wymianie silnika i przestało pukać. Wymieniony sam słupek a cały osprzęt został ten sam... A wiec łapcie sie za kieszeń bo będziecie mieli wydatki :P powodzenia!
  6. Dobra, już zdecydowałem. Zostanie zastosowana płukanka LM a potem silnik zostanie zalany VALVOLINE Synpower XL-III 5W30 LL 04. Pozdrawiam
  7. Witam, dopadł mnie problem pęknięcia wału w moim samochodzie i następuje wymiana silnika, problem polega na tym ze nie mam pojęcia jaki olej był wcześniej wlany... Model: E46 2003r (drugi silnik pochodzi z Angola z 2002r) Silnik: M47TU - 2,00l (110kW) Przebieg: Anglik miał przejechane 107tys mil udokomentowany czyli jakieś 173kkm Styl jazdy: normalny + czasami ostry Użytkowanie: 70% miasto na krótkich odcinkach 30% ekspresówka Zuie bieżące na l/1000km: niestety nie wiadomo Instalacja LPG: nie Dpf : nie Dotychczas: nie wiadomo Co doradzacie ? Myślałem o Motul a wcześniej płukankę LM ?
  8. Jesli problem dają wtryski to co za problem panowie podmienić od kogoś ?
  9. Silnik znaleziony, sprawdzony jutro bedą wyciągać z Anglika i w następnym tyg robię przeszczep :-P A swój rozbiorę może tez w następnym tygodniu i będę wiedział na 100% o co chodziło
  10. To napewno nie wina świec bo ja wszystkie wymieniałem przed zima i problem nadal występował
  11. Zauważyłem ze jak go odpaliłes to trochę skaczą Ci obroty, to normalne w e46 ? U mnie tez skakały. Na początku tylko na zimnym a potem cały czas skakały w ten sam sposób nawet na ciepłym silniku 70-80*C
  12. Sprawdziłbym kolego koło pasowe u ciebie a dźwięk jest bardzo podobny do rozklekotanej dwumasy
  13. Gdybym miał ta wiedzę co mam teraz przed kupnem diesla to kupiłbym 330i ... Ale! Każdy jakby wiedział ze sie przewróci to by sie położył, prosta sprawa. Mi nie pozostaje nic jak go zrobić, przecież nie wpuszczę kogoś na taka minę jak jakiś Rumun. Pozdrawiam kolego i oby u Ciebie to było cos innego!
  14. Może przez to ze masz automat, ktory zazwyczaj nie doprowadza do przeciążeń silnika (wysoki bieg na małych obrotach i gaz w podłodze) będzie ci sie wolniej objawiało te stukanie ale kolego na 99% będzie coraz gorzej ... Możemy przybić sobie piątkę
  15. Niewiadomo co było dokładnie powodem, jak włożę drugi silnik ten rozbiorę na części i wtedy będę wiedział dokładnie. U mnie z dnia na dzien było coraz gorzej niezależnie od temp silnika, przy obciążeniu stuka najbardziej, na jałowym ledwo słyszalny dźwięk. A kolego u ciebie to może byc koło pasowe Kolego a u ciebie te pukanie wzrasta wraz z obrotami ? I czy czujesz jakieś drgania na pedale sprzęgła lub na gałce zmiany biegów ? U mnie pedał strasznie drżał i nie mogłem go wcisnąć do końca
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.