Witam, miałem podobny problem ale nie w tym rzecz. Wytłumaczcie mi proszę jedna rzecz. Miałem problem z klimatyzacja mianowicie gdy włączałem tryb auto na climatroniku to na twarz leciało zimne powietrze a na nogi i szybę gorące, szybko doszedłem ze to wina elektrozaworu (nie domyka) ok rozebrałam i wyczyściłem zawór wymieniłem bezpiecznik i gra, gdy chciałem odpalić samochod wskaźnik temp cieczy skoczył mi na maksa i nie mogłem odpalić samochodu. Hm myśle dobra w sumie trochę płynu mi spierdolilo przy odkręcaniu zaworka moze tu jest problem. Samochod stał 5h myśle sobie juz napewno ostygł ide sprawdzę, przekręcam kluczyk i to samo temp na maks i nie moge odpalić samochodu. Pyk pyk google zapytanie o co chodzi. Doczytałem facet pisze bezpiecznik numer 29 odpowiada za synchro miedzy ecu a silnikiem, myśle sobie sprawdzę zobaczymy. Ku mojemu zdziwieniu w ogóle nie było u mnie bezpiecznika 29 a jeżdzę samochodem rok czasu, hm no dobra włożyłem bezpiecznik numer 29 5A i samochod normalnie odpalił. Jak to [BAD] możliwe skoro wcześniej palił bez tego bezpiecznika ?????? BMW e46 M47TU 2003rok.