Skocz do zawartości

Bemiks

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d 2006r. 163KM
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zawód
    IT

Osiągnięcia Bemiks

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. #REFRESH Problemem okazała się dziura w wężu zaraz przy turbo - a dokładniej takiej gumy, która łączy plastikową rurę z turbo. Samochód przerywał w zakresie 1800-2200 jadąc jednostajnie. Na obrotomierzu były zauważalne skoki.
  2. Na tę chwilę, na pewno zostanie wymieniona ODMA oraz filtr powietrza. Co do EGR, zauważyłem, że samochód lekko "poci" się na paski od koła pasowego, nie mam pojęcia co może być przyczyną tego.
  3. Witam Na początku chciałbym zaznaczyć, iż naprawdę przeglądnąłem Internet wzdłuż i wszerz, próbując wszelakich metod. Samochód to BMW E60 2.0D M47N2 163km, 280kkm przebiegu, skrzynia manualna. Otóż mam problem podczas jednostajnej jazdy, pojawiają się szarpnięcia, przerywa(np. jadąc na trzecim, czwartym biegu z obrotami 1600-1800) . W Zimie było to dużo mniej odczuwalne, a wręcz tego zjawiska nie było. Samochód do tego zaczyna dopiero "jechać" od około 2500rpm. Drugą kwestią jest dymienie po odpaleniu, dym biały, niczego nie ubywa. Dymienie ustaje po lekkim nagrzaniu, lecz na początku są to całkiem duże ilości. Na tę chwilę zmienione: -DPF - usunięty. -Filtry - nowe. -Olej - nowy. -Paliwo - tylko VERVA ON. -EGR - wyczyszczony. -Sterownik świec - nowy. -Błędów na komputerze nie ma. Prosiłbym o jakieś wskazówki, porady co czynić dalej. Zaznaczę dodatkowo, że jestem z Rzeszowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.