Skocz do zawartości

tomaszsto1

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 2008

Osiągnięcia tomaszsto1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. problem rozwiazany. wymienione uszczelniacze i jest GIT
  2. Przymierzam sie do wymiany uszczelniaczy
  3. Ja teraz po plukance mam zalany mobil 5w30
  4. BO TAK SOBIE MYSLE ZE skoro wiadomo ile to podcisnienie powinno wynosic to chyba lepiej nawiercic w kolektorze dziurke nagwintowac wkrecic np. takie cos http://allegro.pl/dysza-wkretka-kolektora-krociec-fi-6mm-dl-39mm-i4974185497.html i zmierzyc to podcisnienie niz sciagac kolektor co nie jest latwe i na chybil trafil zmieniac odme?? Poprawcie mnie jeśli sie myle koledzy!
  5. Nowe obserwcje po wymianie odmy: 1. Kopci na bialo na zimnym silniku czego nie było przed wymiana :mad2: :mad2: 2. Korek wlewu oleju jest dociagany wieszym cisnieniem niz przy starej odmie - nie wiem czy tak ma byc :duh: ?? Ale mnie zaczyna wk..c to auto. Mialem tyle innych aut ale to przechodzi siebie Znalazlem taki wpis na forum "Powinien lekko przysysać, podcisnienie powinno wynosić na wolnych obrotach około -28 do -32mBar(285-326mm H2O). Przy przygazowaniu lekko wzrastać i wracać do takiego jak na jałowym biegu." Jak zmierzyc owe podcisniene?? :?: :?:
  6. 1. sciagamy podszybie P+L, oraz obudowe filtra powietrza 2. Odpinamy od kolektora wtyczki takie jak nr 27,24 patrz rys A. 3. odkrecamy dwie srubki u spodu kolektora (mocujace podstawe przewodow) nr 9 rys. A (dwei srubki torx) 4. w tylnej czesci kolektora jest rodzielacz przewodow (przewody od grzalek wezy odmy i samej odmy) nr 14 rys.A 5. odpinamy weza nr 3 rys B najlepiej od pokrywy zaworow i od odmy(troszke gimnastyki 6. odpinamy weza nr 4 od bloku silnika , jesli podejdziesz reka do odmy to tez od odmy UWAGA weze sa zapewne juz kruche wiec trzeba ostroznie zeby nie zniszczyc 7. Odkrecamy kolektor od glowicy 8 delikatnie odciagmy od glowicy kolektor i od spodu odpinamy przewod nr 25 rys. A 9. Delikatnie wyciagamy kolektor. Dalej to juz bułka z masłem odpinamy weza nr 2 rys. A odkrecamy odme ktora przymocowana jest do kolektora trzeba srubkami. GOTOWE:) teraz montaz w odwrotnej kolejnosci. Jesli o czyms sobie przypomne napisze rys. A http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3756-kolektor-ssacy/vB965240 rys. B http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3738-odpowiet-skrzyni-korbseparator-oleju/vB965240
  7. OK odma wymieniona. Zajelo mi to 4 h ale poszlo. Caly czas zastanawia mie zasada dzialania tego magicznego urzadzonka. NIE ZAUWAZYLEM roznicy w droznosci albo sile zasysania membramy pomiedzy stara a nowa.... zaloze chyba nowy watek :) ktory wyjasni zasade dzialanie tego sprzetu. Prejade jakies 500 km i dam znac czy apetyt na lej zmniejszyl sie czy wzrosl.
  8. Dobry olej to co polecasz?? Filterek zalozony MANA. Zastanawiam sie nad tymi uszczelniaczami biorac pod uwage ze auto ma zalony gaz. Nie chcialbym sciagac glowicy :(. Slyszalem ze jest mozliwosc wymiany uszczelniaczy bez sciagania glowicy. Ale czy to dobra praktyka?? Czytalem tez ze w tych silnikach wystepowaly wadliwe tłotki ( nuemr mojego tłoga to 11257612982)
  9. Do 174 tys km kwiecien tego roku serwis aso (berlin) olej tam zalewany BMW.
  10. Zamowie nowy separator W sobote wyciągne kolektor i zamontuje nowy separator. Pobor oleju mam dośc spory i nie regularny:(, a nie daj boże przeciagnac go po miescie tak aby obrotomierz zamykal sie .... wtedy olej niknie jak by byl spuszczony z silnika - zaczyna mnie to martwic i szukam przyczyny. Dziwi mnie troszke ze silnik z takim przebiegiem moglby polykac tyle oleju...
  11. Witam, Pytanko dotyczy separatora oleju w silniku jak w temacie, Czy ktos probował rozebrac sam separator na czesci pierwsze?? czy jest to mozliwe?? Pytam gdyz o posiadam bunie od 6 miesiecy i... nie zawsze:) pobiera ole tzn. czasem przejade 1 tys km i stan jest ok a czasem przejade 500 i krzyczy dolej 1 litr :shock: dolewam i jade dalej. Zastanawi mnie czy taki separator moze byc tego przyzyna?? I jaka jest jego budowa. Auto bylo po delikiatnym dzwonku przodu i czy przy udezeniu moglo sie cos w nim wysypac. Poprzedni wlasciciel zarzeka sie ze auto nie bralo oleju(mowi ze dolewal okolo 1l na 5 tys km). Pozdrawiam CZY jest mozliwoś pomiaru cisnienia w komorze korbowowej (aby sprawdzic sprawnosc separatora)?? Ew jakei powinno byc??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.