Skocz do zawartości

Majer90

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia Majer90

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Demontowal ktos kiedys Popielniczke/Zapalniczke w e82 ? Ten dekor dookola popielniczki jest osobno demontowany czy razem z popielniczka ? Rozkrecilem wszystko dookola, lacznie z mieszkiem, panelem klimy radiem innymi dekorami i czterema srubkami trzymajacymi rzekomo ta popielniczke i dalej cos trzyma
  2. Witam ponownie, wrzuciłem wtryski, wyczyscilem kolektor z egr-em, wszystko skrecilem i auto nie do poznania.. pali na dotyk, przybrala mocy i co najważniejsze pali tak samo i na zimnym i na rozgrzanym silniku :)
  3. Filtr paliwa ostatnio wymieniałem na serwisowy knechta, pompka chodzila normalnie, sprawdzałem przy wymianie filtra. Co do testu przelewowego wczoraj chciałem zrobić ale nigdzie nie mieli czasu, a przypadkiem tez wyszlo tak ze kolega miał na sprzedaz wtryskiwacze ze swojej 2.0d e90 wiec dal mi abym sobie sprawdzil, wczoraj je wrzuciłem, dzisiaj jeszcze tylko wyczyszczę kolektor bo jest zajeb.. wszystko podokrecam i będę wiedział czy to wtryski czy cos innego :) co do wtryskiwaczy które były na aucie, 3 wygladaly ok, jeden wygladal strasznie.. jak wyczepilem z niego zawleczke i odczepiłem wężyk to az wyciekło z niego paliwo. Zrobie testa jak na nowych wtryskach będzie się sprawować i dam znac czy jest lepiej czy nie pozdrawiam
  4. Witam Byłem dzisiaj podpiac ja pod komputer, bledy które mi odczytalo to : 4B90 KONTROLA CISNIENIA W MAGISTRALI - CISNIENIE ZBYT NISKIE 4B11 REGULACJA SPOKOJNEGO BIEGU - ILOSC KOREKCYJNA ZA MALA Co o tym sadzicie, na co to może wskazywać ?
  5. Byłem się przed chwila przejechać, zobaczyć czy będzie miała taki sam objaw jak wczoraj, przy wysokich obrotach. Co do delikatnych skokow nic się nie zmienilo, sa dalej lecz na rozgrzanym silniku. Przerazilo mnie to gdy jechałem 60-70 km/h, i chciałem wyprzedzić auto przedemna, depnelem ja i można powiedzieć ze ja odcielo na chwile, stracila nagle moc, przeladowala sobie bieg i dalej jechala normalnie. Druga kwestia to jeszcze dziwny delikatnie metaliczny dźwięk przy np. 60km/h gdy nagle chce się przyspieszyc i wkrecala się na powyżej 3500obr. ( oczywiście delikatnie przydlawianie i ten metaliczny dźwięk ) może to być wina wtryskow czy to cos jeszcze ? bo już sam nie wiem..
  6. Witam Pisze ponieważ od pewnego czasu mam problemy z odpalaniem, na zimnym czasem pali od strzala, a czasem dopiero po paru obrotach. Jak się zagrzeje na maxa, wogole nie idzie jej odpalić. Ostatnio wymienilem wszystkie filtry na knechta z olejem castrola ( kultura pracy jakby lepsza ), wyczyscilem przeplywke, czujnik walu korbowego i pojawil się nowy problem.. jadac na obwodnicy, przy wyższych obrotach i predkosci 110-130km auto zaczelo dziwnie przerywac, przypominalo to tak jakby mocne podmuchy wiatru ( gdzie wiatru zupełnie nie było ) Jak myślicie co to może być, wtryski, czujniki ? jeśli wtryski to jak i gdzie najlepiej je robić ? jestem z okolic Wrocławia. Jutro wmiare mozliwosci chcialem podleciec gdzies podpiac ja pod kompa, aby sprawdzić co wyjdzie Pozdrawiam
  7. Już zrobione, wyjałem nawke, rozebrałem gorna czesc, i po wielu kombinacjach zaczelo dzialac jak trzeba :)
  8. Witam, posiadam e46 po lifcie z duza kolorowa wyjezdzana nawigacja. Problem wystapil przy wyciąganiu plyty cd z nawigacji, ekranik zjechal, a plyta nie chciała do końca się wysunąć ( wysunal się tylko koniuszek ) chciałem ja zlapac i wyciagnac lecz niechcący ja jeszcze bardziej wepchnalem. Wzielem pincetę i ja wyciagnelem, teraz problem jest w tym ze ani nie mogę wlozyc plyty do srodka bo cos ja blokuje w polowie, ani ekranik nie chce się zamknąć. Jak to doprowadzić do ladu ? musze wyciagac nawke i grzebać w niej ? Z góry dziekuje, pozdrawiam Tak to teraz wygląda http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8aa ... e066c.html A tyle plyty maksymalnie wchodzi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/817 ... fc7c1.html
  9. Olej wymienial poprzedni wlasciciel i zapewnial mnie ze to robil mowiac ze mozemy nawet upuscic jezeli nie mam pewnosci, a widac pod spodem auta ze jest nowa uszczelka wiec chyba faktycznie wymienil, ale czy wlal tyle co trzeba to sie okaze jutro jak zajade na warsztat. W kazdym badz razie bede informowal jak to wyglada pozdrawiam
  10. Witam Ostatnio kupilem bmw e46 kombi z konca 2003r na pelnym m-paku z silnikiem 2.0d 150km w automacie. Moj problem polega na tym ze jak auto postoi dluzszy czas ( przykladowo rano gdy wstaje do roboty ) odpalam ja, wrzucam D i auto ledwo co jedzie, nie czuc nawet wrzucenia biegu, po przejechaniu moze 500m auto laduje juz wlasciwy bieg i wszystko jeat tak jak trzeba. Ogolnie gdy autem sie jezdzi skrzynia przerzuca i redukuje biegi idealnie, nic nie szarpie, poprostu jest idealnie. Jakis miesiac temu byl wymieniany olej wraz z filtrem. Jak mam postrzegac takie objawy ? Olej w skrzyni musi sie rozgrzac czy to jest poczatek problemow ? Przyznam ze jest to moj drugi automat w zyciu, pierwszy okazal sie pelnym nie wypalem ale byla to skrzynia audi takze zbyt duzo na temat automatow nie wiem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.