Skocz do zawartości

vman

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 316i 1998 coupe

Osiągnięcia vman

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. vman

    jaka głowa 1.8is

    W 1.8is jest mała głowa, powyżej 2.0 jest duża.
  2. Z tego co się orientuję to do twojego silnika będzie pasować każda miska od silnika z oznaczeniem m43 czy to z 1.8 czy z 1.6, bo silniki są identyczne a różnią się tylko pojemnością, no ale na 100% nikt ci tego nie zagwarantuje. Co do uszczelki pod miskę to jedne są składane na sylikon a inne na uszczelce, więc przy wymianie wystarczy dobry sylikon i tyle. Jeśli chodzi o wyciek z pokrywy rozrządu to każde m43 tam cieknie i taka ich wada. Jeśli się tylko poci i nie ma plam pod samochodem to się tym nie przejmuj.
  3. Napisz coś o wrażeniach z jazdy po swapie. Bmka jest dużo szybsza? :-) Też mam w planie wymianę silnika ale nie wiem czy opłaca się pchać 2.0 a mogę dostać ten silnik w dobrej cenie.
  4. Jak nie twardnieją do tego stopnia, że aż puchną to wszystko jest ok. U mnie też na rozgrzanym węże są twardawe ale tak ma być bo przecież rozgrzany płyn wytwarza ciśnienie które utrzymuje korek w zbiorniczku.
  5. vman

    swap z e39 m52b25 do e36

    Czołem panowie! Orientuje się ktoś jak wygląda swap silnika z e39 do e36? Chodzi mi głównie o to czy wiązka silnika i komp podejdzie do e36 bez większych przeróbek. Mam na oku silnik z e39 ale nie wiem czy brać goły słupek czy komplet....
  6. vman

    316i amortyzatory sedan a coupe

    Z tego co się orientuję to podejdą bez problemu. Zawieszenie jest identyczne czy to sedan czy coupe. Różnice są tylko między najsłabszymi a najmocniejszymi wersjami silnikowymi.
  7. Jak po nocy akumulator ci spadł do 11,6v to już się nadaje tylko na śmietnik. Prawidłowo naładowany ma trzymać 12,4 v i powyżej, im więcej tym lepiej.
  8. vman

    320i kontrolka co znaczy

    Jeśli kółko jest puste w środku to oznacza zużycie klocków :)
  9. Teoria ze świecami jest bardzo prawdopodobna bo im większy prąd tym potężniejsza iskra ale u mnie też ładowanie wynosi 13.8v i nie mam problemów. Wymieniałeś kiedyś świece, filtry? Czyściłeś przepustnicę? Od tego trzeba zacząć.
  10. Nie zawsze uszkodzony termostat jest ciągle otwarty. Mój stary po wyjęciu był zamknięty tylko otwierał się za wcześnie.
  11. A masz termometr do mierzenia temp. wody? skąd będziesz wiedział, że termostat otwiera się w odpowiednim momencie i w odpowiednim stopniu? To nie takie proste jak się wydaje... Opisz co się dzieje jak wjedziesz w miasto i stoisz w korkach, temp. też nie rośnie? Jak u mnie był uszkodzony termostat to w korkach temp. łapała pion a w trasie spadała w okolice niebieskiego pola. Jak już to sprawdzisz to wymontuj termostat i sprawdź czy w tym plastikowym króćcu nie ułamało się jedno z mocowań termostatu, przez co jest przekrzywiony i puszcza płyn bokiem (częsta usterka).
  12. Wiatrak masz na wiskozie czy elektryczny? bo podejrzewam, że masz wiskoze a do wymiany termostat :)
  13. Nie no świece wymień już wszystkie :) ale przewody na razie zostaw, zobacz jak będzie po wymianie samych świeczek.
  14. ja na takich jeżdżę i elegancko chodzi :) wykręć stare i zobacz jaki mają kolor, jak któraś jest zasyfiona i czarna to pewnie na tym cylindrze jest coś nie tak. Prawidłowy kolor to kawa z mlekiem i czyściutka bez nagarów :)
  15. Słychać jak by silnik nie chodził na wszystkich cylindrach i czasem próbuje załapać. Wywal świece i przewody. Podjedź też na kompa i zobacz jakie błędy się pojawiły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.