Skocz do zawartości

tommy20

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320D ED 163km 2013
  • Lokalizacja
    gdzieś na śląsku:)

Osiągnięcia tommy20

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Uwaga dla kolegów którzy mają silnik n47 177 km .Nie polecam wywalać klapek . Auto z dołu ma mega turbo dziurę :)Przerabiałem temat . Dopiero chip poprawił trochę dół ale i tak niby max moment powinien mieć koło 2200-2300 (porównując wykres z autem o takich samych parametrach ) a w moim był ten moment max osiągnięty dopiero przy 2700 .
  2. Trochę mielo czasu od ostniego razu i mogę trochę napisać na temat boxsa za 200zl ;) Boxy jeździły w 3 samochodach e90 i zrobiły już trochę km .Zero problemów spalanie spadło .Moc odczuwalna z hamowni z 177km i 350nm wyszło 186km i 385nm na standardowych ustawieniach. A teraz coś na koniec .W aucie zrobiony jest jest teraz program że 177km na 210km i 445nm . Pierwszy dzień po wyjechania od tunera moc super ale na dzień dobry tryb awaryjny i dpf zatkany przy większej prędkości przy obrotach w przedziale 3200-3800 czuć było małe szarpanie . Dpf do wywalenia.Także chcesz mieć chip profesjonalny musisz się liczyć z tym z twój dpf także będzie musiał być usunięty . Oczywiście po wycięciu tego zbędnego elementu auto rakieta ;) Pozdrawiam.
  3. Do kolektora w n47 nie potrzeba zaślepek .
  4. mi pomogło czyszczenie egr . Kolega miał ostatnio to samo poczyścił kolektor i egr i falowanie ustało . Przy ewentualnym demontażu kolektora pomyśl o wymianie świec bo koszt nie duży(kolektor musisz ściągać jeśli chcesz wymienić świece) a poranne odpalanie bez porównania .
  5. Miąłem taki sam przypadek z dymieniem jak się auto zagrzało . Do wymiany uszczelka pod klawiaturą i po problemie . Olej kapał na kolektor wydechowy .
  6. a tak z ciekawości czemu wymieniłeś aż tyle elementów ?? Czy wszystko było zużyte .Dziwne to jest ze przy przebiegu 215tys aż tyle elementów padło .Takie przebieg nie raz robi się w 3 lata i auto jest w bardzo dobrej kondycji . Ja w poprzedniej e90 miałem przebieg grubo ponad 300 tys i dpf nawet się nie zaświecił auto dalej śmiga zero błędów parametry w normie . Jedynie co było zrobione to regeneracja turbiny i wymienione sprzęgło . A co do stuków to może coś źle złożyli .
  7. Powiem ci tak przesiadka z e90 na e60 to cofanie się w rozwoju. Jak już coś to tak jak pisałeś a4 b8 lub a5. tylko nie w benzynie bo znajomy ma a4 2.0T i już był silnik wymieniany . Jak coś to 2.0 tdi 170km po roku 2010 . Jakbyś chciał to znajomy ma a5 2.0tdi quattro 2011 rok .
  8. bo nie było nic ciekawego na rynku .Myślałem jeszcze o a4 b8 i e60 po lifcie ale ostatecznie zostałem przy e90 .Ale powiem tak im nowsze auto to gorsze materiały . W poprzedniej miałem ten pakiet w środku z aluminium a teraz mam też pakiet aluminium ale już z plastiku :duh: nie wspomnę o pakiecie light (poświetlane klamki itd) W starej e90 sportowe siedzenia pół skóra pompowane boczki i podgrzewanie w nowej sportowe welur tylko tyle doszło że oprócz pompowanych boczków jest jeszcze pompowanie na plecach ale podgrzewania brak :duh: zawieszenie 226A Sportowe dostosowanie nadwozia a standardowe to niebo a ziemia :)
  9. sam sie zdziwiłem .Wczesniej miałem przedliftowe e90 i normalnie można było full obrotów a ty tylko 2,5tys. Jeszcze musze sprawdzić na wyłączonej trakcji
  10. A takie pytanie do wszystkich miał ktoś wersję z oryginalnym kolektorem np w silniku 163km m47 lub n47 177km bez klapek ?? Bo mi się wydaje że w tych mocach zawsze były klapki chyba że poprzedni właściciel wymienił na kolektor bez klapek ze słabszej wersji 318d w której ciśnienie doładowania jest 1.2bara i lepiej pompuje przy niskich obrotach i nie trzeba tych klap ?
  11. kolego a na te obroty to nie wchodzi Ci przypadkiem na postoju i jeszcze masz naciśnięte sprzęgło ? To chyba zabezpieczenie żeby nie wystartować na pełnym gazie u mnie jakość ogranicza do 2,5tys
  12. Może w m47 nie jest odczuwalny spadek mocy ale uwierz mi w n47 177km różnica jest spora . Po wyciągnięciu klapek to nie to auto . Znacznie odczuwany spadek mocy do 2tys auto po prostu nie chce jechać . Dzisiaj dopiero dostało kopa po podpięciu boxa jak podniosło ciśnienie na listwie .
  13. tommy20

    bujanie e90

    a dokręcałeś tylko na kielichach czy również na środku gdzie rozpórka się krzyżuje ?? Na luz na tym przegubie wpadłem przypadkiem bo szukałem przyczyny tech stukań i skrzypienia w zawieszeniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.