Skocz do zawartości

Rufio

Moderatorzy
  • Postów

    2 975
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E93 330d, MB C63AMG, C43AMG
    jest: G31 540i
  • Lokalizacja
    znad morza

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rufio

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

31

Reputacja

  1. Ciekawe. Mam instrukcję do BMW M4 F82 silnik S55. Wg niemieckiej instrukcji wymgany OW30 LL04 Wg USA wymagany OW40 LL01 , alternatywnie OW30. W żadnym momencie nie ma mowy o 5W30 czy 5W40
  2. Może od razu lepiej wstawić poliftowe? Jak i tak trzeba zmieniać lampy.
  3. Rufio

    540i cesja?

    Jeżdżę prawie rok G31 540i 2022r, i patrzę co jest na rynku. To nic lepszego nie ma za te pieniądze. Dlatego nie mam zamiaru zmieniać. Poszukaj używki z fakturą do leasingu
  4. Szyby przednie są laminowane. Ale tak jak w oknach, może mieć zwykła folię lub akustyczną. Dla przykładu szyba 66.2 że (dwie szyby 6mm i 2 warstwy folii) standardową folia pvb ma Rw=37dB Ta sama szybą z folią akustyczną ma Rw=40dB
  5. Dopisujesz w działalności handel samochodami. Masz NIP europejski. Kupujesz w cenie netto od dealera na fakturę (co prawda płacisz brutto, vat w depozycie do czasu wywozu/rejestracji auta). W Polsce doliczasz akcyze i vat 23%. Potem sprzedajesz do leasingu. Po drodze jeszcze rzeczoznawca. Leasing rejestruje auto. Placi tobie za samochód. Zajęło mi to ok 5 tygodni, łącznie z transportem lawetę.
  6. To diesel nie ma sensu, bo utrata wartości będzie dużo większą niż w M340i
  7. Musisz patrzeć na całościowy koszt. Weź pod uwagę, że przy zakupie 330d uisisz sporo rzeczy dołożyć, żeby mieć standard M340i. Wyposażenie najbardziej traci na wartości. W M340i nie ma tego problemu, bo próg wejśćia jest większy. Potem na rynku wtórnym doposażone 330d po prostu szybciej sprzedasz niż golasa, ale nie wiele odzyskasz. Pozatym zobacz na ceny w DE. 2022r 330d są od 42 tys euro a M340i od 54 tys euro. Ile wychodzi różnicy w Twoim konfigu 330d a M340i?
  8. Szukam kpl do wymiany oleju w skrzyni biegów. Olej tylny dyferencjał. Jaki olej do tego silnika? VIN P969466
  9. Moje auto było z wypożyczalni. Po 25 tys km było spalanie 9,5l/100km Ja zrobiłem kolejne 15 tys km i jest 9.5l/100km. Fakt koszt zakupu 540i jest sporo wyższy. Ale drożej sprzedamy.
  10. Pelne ubezpieczenie przez leasing załatwiane.
  11. Gratuluje zakupu zadbanego auta. Ale proszę podać średnie spalanie fabryczne w idrive. U mnie w 540xi kombi jest 9,5 litra. Co do ubezpieczenia. Pelne AC przy wartości auta 290 tys mam 5500zl. Wziąłem 540i bo właśnie zależało mi na bezposrednie przełożenie: wciśnięte gazu a reakcja samochodu. W 530xi kombi było ociężałe pod tym względem. No i przy jeździe po mieście w 540i jest ciszej bo nie prawie słyszymy silnika. Praca w zakresie 1000-2500obr. Ale i tak 530i jest dużo lepsze od 520d.
  12. Nie jak w przypadku wpinanego. Fabryczny hak nie pasuje do dyfuzora performance z carbonem. Może być dyfuzor performance, ale jest wtedy wkładka plastikowa zamiast carbonowej
  13. Dosyp grosza i nie będzie problemu. Robisz 45% wplata, 3 lata i 1% wykup, to masz 109%.
  14. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/03_0726-zmiana-tylnych-swiatel-poz-lci-2010/vP254090
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.