Ponad pół roku ciszy w temacie, a przy samochodzie kilka niezauważalnych od zewnątrz zmian. W międzyczasie były 2 wymiany oleju, za każdym razem Motul X Clean 5w40 z płukanką Liqui Moly i zmieniłem płyn hamulcowy na Motula rbf660. Z przodu zawitały nowe tarcze i klocki ATE, do tego nowe amortyzatory sachs, bo stare zaczynały się już mocno pocić. Co ciekawe z przodu były założone zwykłe amortyzatory (mam S226A), na zdjęciu widać różnicę w ich długości. Stare klocki też dosyć ciekawie wyglądały... http://pics.tinypic.pl/i/00848/9e5i0rehtec5.jpeg http://pics.tinypic.pl/i/00848/8jsnv4s9f9ju.jpeg http://pics.tinypic.pl/i/00848/h28y4xlc5n9o.jpeg Z tyłu zmieniłem komplet wszystkich tulei wózka, a po wszystkim zrobiłem pełną geometrię i musze przyznać, że nie spodziewałem się aż takiej różnicy w prowadzeniu :super: Przede wszystkim przestało nosić po koleinach, prawie przestało znosić samochód przy wyprzedzaniu tirów na autostradzie i w końcu nie ma lekkiego bujnięcia tyłem przy zmianie pasa na mokrej autostradzie z większą prędkością. Podłoga na szczęście zdrowa i żadne mocowania nie był wyrwane z budy ;) Kilka zdjęć http://pics.tinypic.pl/i/00848/shglvoox1z99.jpeg http://pics.tinypic.pl/i/00848/zosi9ceapl40.jpeg Tutaj jeszcze kilka wakacyjnych strzałów http://pics.tinypic.pl/i/00848/k7730hnojsnr.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00848/hm02w0e7nw5s.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00848/vyxi6ls1j7mn.jpg