Skocz do zawartości

rkuznik

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rkuznik

  • Urodziny 09.03.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E53 04r.
  • Lokalizacja
    Sieradz

Osiągnięcia rkuznik

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witam zainstalowalem sobie nowsza inpe i NCS i teraz wyskakuje mi zadek bledów wszystko mniejwiecej ma tekst FEHLER IN EDIABAS ORDER IN SG BESCHREIBUNGDATEI pomoze ktos co jest nie tak ?
  2. sprwdz ustawienie tego czujnika skretu kolego... moze miales ustawiana zbieznosc albo cos.. albo sie samo cos poprzestawialo mnie wydaje sie ze to w tym byla przyczyna u mnie a objawy takie same jak piszesz sprawdz ile procent pokarze ci jak masz kierownice na wprost... musi byc zero u mnie tak nie bylo i po kalibracji juz zniknelo.... i wydaje mi sie ze to zlikwidowalo ten problem u mnie chociez nie potwieradzam na 100% ze u CIebie zadziala
  3. dzieki kolego za filmiki bardzo pomogly bo sruba byla zaslonieta jakims plastikiem pewnie oryginalny jeszcze... wie ktos ile dokladnie powinno wejsc oleju do automatu e53 po lifcie 2004r albo jakas strone gdzie to sprawdzic ile fabrycznie oni podawaja... PS. W dyferencjale olej czarny jak smola prawie skrzynia nie wiele lepszy... wszyscy takie mieli????
  4. witam kolego Papik badz inni mam kilka takich drobnych pytan -ile dokladnie powinno wejsc oleju to tego centralnego dyfernecjalu...niby powinno byc do tej sruby niektórzy pisali, ale widzialem tez ze 700mml i teraz nie wiem co jest prawda, na filmiku wyzej raczej mu sie nie przelewa srubka.... -potrzebuje znalesc jakas fotke albo film gdzie jest sruba od sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni automatycznej e53.. szukam i szukam i znalesc nie moge.... gdyby ktos mial to podrzuccie o 10 sie zabieram za dyferencjal wiec moze zdazy ktos podrzycic fotke od automatu bo nie moge znalesc tej sróby od wlewu oleju.. pozdrawiam
  5. równiez dziekuje za filmik i instrukcje... teraz do kolegi papik. opisze Ci jedna rzecz... wczoraj wieczorem bylem z laptopem w aucie i zczytalem wszysciutenkie bledy i skasowalem wszystkie jakie mogly byc oczywiscie DSC swiecilo... jeszcze jedna dziwna rzecz widzialem w tym angel sensor nie wiem dokladniej jak poprwanie po polsku ale wiesz o który sensor czy czujnik skretu chodzi on przy prostej kierownicy pokazywal duzo stopni juz nie pamietam ile ale zeby pokazalo zero musialem przekrecic kierownice o pol obrotu prawie wydawalo mi sie to dziwne i ustawilem kierownice jak do jazdy na wprost i kliknolem kalibruj jeszcze raz zczytalem bledy i je skasowalem tak dla sprawdzenia czy nadal cos sie wyswietla wkoncu poszedlem do domu a tu dzisiaj jade do pracy odpalam auto a DSC nie swieci jade i nadal nic przejechalem 30km prawie do pracy i wrócilem do domu nastepne 30km i wszytko wporzadku nic nie swieci...nie wiem czy to tak samo z siebie czy to byl ten czujnik skretu kierownicy. sprawdzalem i jedyne co zostalo to ten kod o zuzytym oleju 54C6 i nie wiem co mam o tym myslec czy warto tam zagladac w ten silniczek czy wogóle tego nie ruszac poza wymiana oleju... i co sie moze stac jesli wymienie olej ale nie zrobie kalibracji...(nie mam jej czym zrobic mam tylko INPE i NSC) poradzisz kolego papik.
  6. chyba niczym nie obrazilem kolege Papik jesli tak to przepraszam a jesli chodzi Ci o dogadanie sie i kalibracje to bedzie ciezko... bo troche daleko nie do konca wiem o co Ci chodzi z ogadaniem
  7. czyli mozna powiedziec ze auto samo chcialo sie skalibrowac??? czyli wystarczy wymiana oleju i nic pozatym... bo to chodzi o ta kalibracje dyferencjalu...??? dziekuje kolego za podpowiedzi...
  8. dzieki kolego moja pomylka sam bym nie zauwazyl... bledy to 54C6 i 54C4 który jest olej od skrzyni biegów a który kolego kod zuzytego oleju od dyferencjalu? jak sprawdzam to raz mi zczyta tylko 54C6 a czasem obydwa... a jest mozliwosc ze to poprostu gdzies za malo albo cos czy poprostu jest ustawione na 300tys i wyskakuje ze zuzyty... bo najbardziej sie boje tej kalibracji bo mam niestety tylko inpe... i bede musial skorzystac wtedy z BMW NORWAY i podejrzewam ze nie bedzie to tanie
  9. kolego taka dostalem cene w BMW HAMAR i nie zartuje ani nie zawyzam 10-11tys NOK wiec chyba teraz rozumiesz mój problem.. skoro da sie to samemu zrobic to chyba bylo by Ci szkoda 5tys.... chyba ze to Twoja dzienna dniowka kolego... sam jak uslyszalem to sie zapytalem czy przypadkiem nie caly nowy dyferencjal za te kwote....bo oczy mi wyskoczyly...
  10. ten silniczek z ta zebatka slynna zapomnialem dopisac wiec to moze to padlo... w sobote jak sie za to zabiore to musze to posprawdzac moze sie silniczek spalil albo faktycznie ta zebatka,... tylko nadal nie rozumiem bo na innym forum ktos mi doradzil wymiane oleju i inni pisali o tych bledach jako olej do wymiany albo ze go za malo tylko ze ja mam ponad 300tys nigdy nie zagladalem do oleju w skrzyni ale zadnych wycieków tez nie ma..
  11. i teraz kolego juz jestem totalnie glupi bo na innym forum wyczylalem ze ten blad tyczy sie oleju w skrzyni i oleju w dyferencjale nic o predkosciach kól nie bylo... czyli kolego najprosciej mówiac gdzie szukac??? bo juz sam nie wiem olej zamówilem jutro ma byc wiec w weekend sie zabiore za wymiane mam nadzije ze to to...teraz nie wiem kto ma racje...juz nastawilem sie ze to bedzie ten olej i pozniej kalibracja i po problemie a tu zonk... wytlumaczysz bardziej zrozumiale... jak dla mnie predkosc kól to albo czujnik albo róznica w oponach co prawda bylem zmuszony zalozyc nowe opony na tyl bo mi ponacinalo je od srodka ale robilem to prawie 2 tyg temu a przez ten czas przerobilem juz okolo 3tys km i dopiero teraz by to wyskoczylo???
  12. Wiec wymienie ten olej tylko chodzi mi o ta kalibracje co sie moze stac jezeli tego nie zrobie??? Mam tylko inpe i nic pozatym a nie ma mnie w Polsce zeby miec dostep do kogos kto posiada cos lepszego..Niestety kolego staram sie to zrrobic sam wczoraj dostelem cene w BMW za wymiane tego oleju ponad 5tys wiec chyba rozumiesz ze chce sam to zrobic
  13. i zapomnialem dodac ze bledy które nie chca mi zniknac to tylko 55C6 i 55C4... bledy juz sprawdzalem kolego..
  14. czytalem kolego ze jesli nie skalibruje sie tego po wymianie i przekladce tej zebatki to niby tydzien i ma sie to popsuc... niestety kolego jestem 1500km od Polski i chcialem dla pewnosci zobaczyc czy wogóle mi sie z tym polaczy zanim zaczne cos kolwiek robic zeby nie bylo ze wymienie olej i przeloze ta zebatke o te 180stopni a pozniej nie bede mial jak tego zkalibrowac i na tyle zda mi sie ta wymiana jak i tak jej nie dokoncze poprostu chce byc pewien... Bylem sie pytac w BMW ile mnie tu skasuja za wymiane oleju i chca 5400zl za to wiec wybacz kolego ale wole wiedziec czy bede w stanie to zrobic czy nie... jesli nie bede w stanie tego skalibrowac sam bede musial zaprowadzic do BMW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.