Skocz do zawartości

r.kasperski

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    seria 3 E46 Touring
    320d M47

Osiągnięcia r.kasperski

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Odświeżę kotleta, nie będę zakładał nowego tmt. Sprawa dotyczy e87 z 2008 roku (tak sprawdzałem, na dziale elektroniki jedynek można dowiedzieć się gdzie wypożyczyć auto, jak co przenieść w odpowiednie miejsce) Do rzeczy Mianowicie mój zatopiony moduł na tylne czujniki jest do wymiany. Z racji tego zastanawiam się nad kupnem modułu przód-tył. No i moje pytanie do Was panowie i panie. Czy nowy moduł trzeba będzie w jakiś sposób kodować żeby mi działał? A i najlepiej jak by ktoś miał wskazówki do tego jak wgl podłączyć przód, może ktoś ma jakieś wiązki, moduł, czujki albo zna kogoś kto zna taką osobę. Za wszelakie info na ten temat dziękuję, raz zakładałem w e46 czujniki ale to był gotowiec także inna sytuacja. Pozdrawiam
  2. Witam. Panowie szukałem juz cale forum na goglusach tez. Regeneracja maglownic w Kielcach lub okolicy. Cos konkretnego z czego byliście zadowoleni Ew Wasi znajomi. Serdecznie pozdrawiam.
  3. Cześć. Ja również zastanawiam się nad podłączeniem zmieniarki do radia. I nasuwa się moje pytanie. Otóż czy ktoś z was słyszał o urządzeniu zwanym ncXus V3? Z tego co się rozglądałem po internecie zauważyłem, że montowali jest panowie do audi. Niestety o bmw nic nie znalazłem. Drugi problem jest taki, że to urządzenie jest tylko dostępne za naszymi zachodnimi granicami. Z tego co wywnioskowałem posiada ono oprócz emulatora zmieniarki, moduł BT który(moim zdaniem) mógłby łączyć się z telefonem i służyć jakoś zestaw głośnomówiący w naszym aucie. Moja prośba więc jest taka jeżeli ktoś coś więcej wie o tym urządzeniu, gdzie można ew nabyć je w PL i ogólnie czy jest gra warta świeczki, czy lepiej podłączyć zwykły emulator. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
  4. Witam Panowie. Nie mogę na necie znaleźć opisanych produktów ale to będzie coś takiego: http://allegro.pl/novol-baranek-do-podwozia-gravit-500-spray-czarny-i4960320950.html http://allegro.pl/motip-presto-czarny-mat-lub-polysk-lakier-w-sprayu-i4970440079.html Prosiłbym o odpowiedź bo chcę się za to wziąć wcześniej, póki jeszcze trochę wolnego. Pozdrawiam
  5. Dzięki za pomoc. Klakson zrobiony wszystko działa. pozdrawiam
  6. Dzięki kolego za radę, jutro więc wezmę się za robotę. Jeszcze jak mógłbyś doradzić jak to wyczyścić, był bym stokrotnie wdzięczny. ;)
  7. Witam. Podbijam pytanie kolegi odnośnie klaksonu. A dodatkowo chciałbym spytać o pewien problem odnośnie uw urządzenia dźwiękowego. Otóż wykazuje to to brak reakcji, jednakże naciskając na kiere słychać przeskok prądu ( czyli jak by powinien działać). Ale sprawdzałem na bezpiecznikach nie ma obwodu w tych wtyczkach. Bezpieczniki są okej. I teraz pojawiają się pytania: 1. Czy klakson po remoncie mógł zostać odłączony i owe zjawiska wykazują brak podpięcia trąbki? (problem jak nie problem) 2. Trąbka klaksonu jest zużyta? (Kupno nowej, używanej, ew renowacja trąbki wchodzi w grę i sens) 3. Inne dolegliwości których nie jestem w stanie określić. Poczytałem trochę na googlach i tu na forum i innych o tym że może to być problem z taśmą w kierownicy. Dodam że poducha jest, a auto było je*** w przód ostro, ale bez wystrzału poduszki. Z góry dziękuje za odpowiedzi i porady. Jeśli czegoś nie dodałem to zasugerujcie, odpowiem. Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.