kuba2305
Zarejestrowani-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E46 323i
-
Lokalizacja
Rzeszów
Osiągnięcia kuba2305
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Nie działa;/ z pilota otwierają się wszystkie, a z kluczyka tylko kierowcy.
-
Witam, nie chciałem zakładać osobnego tematu, gdyż mój problem jest podobny. Otwieranie centralnego zamka z pilota działa u mnie bez zarzutów, jednak gdy wziąłem drugi kluczyk, który nie był używany już dłuższy czas to (pilot nie działał - nic dziwnego) z kluczyka otworzyły się tylko drzwi kierowcy. Gdy wsiadłem do samochodu, otworzyłem wszystkie drzwi przyciskiem w środku, a następnie wysiadłem i chciałem zamknąć auto z kluczyka to zamknęły się tylko drzwi kierowcy. Ktoś wie co może być nie tak?
-
Z samochodami sprowadzonymi jest tak, że dobre samochody są "drogie" (jak na polskie realia) natomiast jeśli są tanie to prawdopodobnie jest coś z nimi nie tak. Jeśli liczysz na okazje to na pewno nie z zachodu. Jest bardziej prawdopodobne, że trafisz na taką w Polsce, bo gdy ktoś u nas chce sprzedać dobry samochód musi nieraz schodzić sporo poniżej tego ile ono jest naprawdę warte, bo inaczej nikt by nie kupił :)
-
Przebieg można włożyć między bajki. Fotel kierowcy MOCNO zużyty; przypuszczam że instalacja gazowa była montowana w Niemczech, a tam nikt by się w to nie bawił gdyby miał jeździć 15tys. rocznie (swoją drogą umiejscowienie "wlewu" na gaz w bardzo ciekawym miejscu :D ). No i chyba trochę przygrzało lewy przedni klosz.
-
Obecny właściciel ma ten samochód od 1,5 roku i nie zbyt wiele do niego dołożył...No i to mnie właśnie trochę odstrasza. Zachowywał się po prostu jak pospolity użytkownik samochodu - wymieniał lub naprawiał dopiero jak coś bardzo dawało się we znaki. Wcześniej samochód serwisowany w ASO w Niemczech. Jutro jadę już obejrzeć ten samochód ze znajomym mechanikiem (można powiedzieć że specjalista od bmw) i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
-
Z Twojego wpisu iż ktoś ma pewnie dość tego auta mam wnioskować, że nie polecałbyś tego silnika?
-
Wczoraj będąc na wstępnych oględzinach samochodu zauważyłem, że po odpaleniu silnika (silnik ciepły - tzn wskazówka w pionie) m52tub25 obroty wskakują na ok. 1700 i następnie spadają do normalnego poziomu. Trwa to około 4-5 sekund. Obejrzałem kilka filmików z odpalania silnika i nigdzie taka sytuacja nie ma miejsca. Podejrzewa ktoś co to może być?
-
Jeśli masz na myśli silnik M52B20 150 koni to jest to dobry wybór, bo to 6 cylindrów :lol: co do silnika n42 143km to z pewnych źródeł otrzymywałem informacje że lubi płatać figle i jest dość awaryjny. A dla Ciebie mam taką radę - nie pytaj czy kupisz taki i taki silnik, za tyle i tyle kasy, w takim a takim stanie. Ja też jak się zarejestrowałem, to przeczytałem kilka postów, ale więcej mi się nie chciało to napisałem tak jak Ty, żeby dostać odpowiedź na tacy. W międzyczasie obejrzałem kilka samochodów. Nie wiedziałem wtedy zbyt wiele o typowych usterkach i słabych punktach e46. I teraz wiem, że gdybym wtedy kupił któryś z tych samochodów to dzisiaj narzekałbym pewnie na tą markę. Ale wróciłem tu na forum i zacząłem czytać. I chociażby z tego tematu bardzo dużo się dowiedziałem. Później przeglądałem temat "co sądzicie o tym bmw z ogłoszenia" i byłem pod wrażeniem ile forumowicze potrafią wad wychwycić na samych zdjęciach. Ale dzięki temu forum zaoszczędziłem już kupę czasu i pieniędzy, bo sam zacząłem wiele rzeczy zauważać i nie jadę oglądać wielu szrotów. Więc zacznij przeglądać ogłoszenia, dzwoń i jedź oglądać. Obejrzysz jeden samochód, drugi, trzeci i zdasz sobie sprawę ile naprawdę warte są te samochody i że nie kupisz polifta za 14k (jak to ja jakiś czas temu myślałem :D ). Za 17k przedliftowe coupe powinieneś wyhaczyć :) Powodzenia :)
-
:duh: Przeczytałem na tym forum wypowiedź jednego z użytkowników, że BMW to nie są tanie w utrzymaniu samochody, ale te koszty rekompensują radością z jazdy. Rzuć okiem chociażby na ceny części. A stosować najtańsze zamienniki to uwłaczanie prestiżu tej marce. 3.0d w coupe za 17k? Powodzenia. Zarówno w poszukiwaniach w tej kwocie (zdajesz sobie sprawę z wyższej akcyzy?) jak i w późniejszym utrzymaniu. Co prawda jest to bardzo udany silnik, ale nawet w najlepszych awarie się zdarzają. A starsze diesle lubią psuć się na grubo. No chyba, że znajdziesz w świetnym stanie. Ale za tą kwotę będzie ciężko. Co masz na myśli mówiąc "przyzwoitym silnikiem"? Awaryjność, osiągi?
-
11,5 k to cały Twój budżet czy na sam zakup samochodu? Ciężko będzie Ci znaleźć zadbane auto, w końcu będzie miało 15-17 lat;/ ale dla radości z jazdy szukać warto, oby Ci się udało :) Podejrzewam, że chodzi Ci o silnik 1.9 (1895cm3) 118km. Silniki 1.8 były montowane od 2001 roku więc z tego rocznika za taką kasę znajdziesz tylko trupa;/ W ogóle kupowanie auta z gazem jest mocno ryzykowne. Aczkolwiek jeśli masz kogoś kto to ogarnia i dokładnie sprawdzi stan techniczny to możesz zaryzykować :wink:
-
Masz numer VIN, nawet rozkodowany więc jaki masz problem z tym żeby założyć temat w odpowiednim dziale??? 20k za diesla po lifcie z takim przebiegiem to dużo? :duh: W takim razie proponuje zdać sobie sprawę z tego ile warte są te samochody. Im szybciej to zrobisz tym lepiej dla Ciebie. Wiem to z własnego doświadczenia. Ewentualnie przerzuć się na tańszą markę. A zdjęcia silnika to zrobiłeś tak, żeby zbyt wiele nie wychwycić...
-
Mówią, że przezorny zawsze ubezpieczony więc chciałem się dowiedzieć czy warto brać (o ile wszystko będzie ok) nawet jeśli ten samochód miałby powyżej 300tys. Tyle w tym temacie :)
-
To tylko moja opinia, a opieram ją na "doświadczeniu", bo oglądałem już kilkanaście e46 i w samochodach z udokumentowanym przebiegiem 170-190tys. nie było widać właściwie żadnych śladów zużycia. Natomiast w omawianym kierownica była...no po prostu bardzo mocno wytarta. Nie da się tego opisać, to trzeba byłoby zobaczyć :)