Pacjent e90 lci 184ps 2011r ori m-pak Witam , od momentu zakupu auta mialem delikatne drgania na lewarku zmiany biegow lecz czuć rownież to na aucie najbardziej w przedziale do 2000obr, lecz dalej tez sa ale mniejsze. Wykluczam wał i podpore bo na jałowych rownież wibruje i po zmianie obrotow nadal wibruje np przy przygazowaniu na luzie do 2500obr puszcam gaz i wibracje sie powiekszaja w momencie spadania z obrotow . Wymieniłem kpl poduszek silnika myślac ze sie poprawi . Poduszki od skrzyni nie wymienialem bo wygladaja dobrze a to zwyka guma w porownaniu do silnikowych gdzie sa podpinane na podcisnienie itp to prosta konstrukcja . Sprzęglo dziala idealnie , bylo wymieniane w tym roku w kwietniu przy wymianie rozrzadu wraz z dwumasa . Moje podejrzenia kieruje teraz na kolo pasowe bo nie widze innych opcji wykluczajac nowa dwumase, poduszki silnika, kompletnie 0 bledow na kompie . Nagralem film jak zachowuje sie napinacz paska . sprzeglo alternatora obraca sie w 2 storny nie jest zablokowane myśle ze ok rolki rownież nie halasuja zlapalem koło pasowe i moge nim ruszyc przy uzyciu sily w lewo i prawo slychac delikatne skrzypienie bez paska oczywscie na boki rowniez z wieksza sila moge ruczac kolo bez pekniec gumy . Zalączam filmy z pracy napinacza i drugi film z wibracja lewarka nie widac tego lecz bardzo mocno wibruje na 5tym biegu az plasik od tunelu wydaje dzwieki ... jest to denerwujaca wibracja mialem 2szr e90 przed liftem i tego nie bylo
- NAPINACZ https://www.youtube.com/watch?v=PFPnqIQpYVs- wibracje w aucie .