Skocz do zawartości

Dymek1911

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 530dA 2004r.

Osiągnięcia Dymek1911

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Te ,które mam to własnie bosh :) żadnych niewidzialnych wycieraczek nie stosowałem. a o której śrubie mowa ?
  2. Tak, bez zmian. Poza tym mam wrażenie ,że hałas dobiega nie z samych piór ale mechanizmu wycieraczek, ale mogę się mylić.
  3. Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny głośnego działania wycieraczek Dźwięk stukania jest dosyć głośny i występuje na suchej i mokrej szybie, raz na kilka cykli wycieraczek zdarzy się ,że pracują bezdźwięcznie. https://www.youtube.com/watch?v=vCVGaaNiY_Y znalazłem filmik z dokładnie tym samym objawem . E61 530dA 2004
  4. Kurcze. U mnie problemem była najpierw wiązka a potem bezpiecznik. 77 chyba. Nad akumulatorem. Chyba ,że padł moduł komfortu...
  5. Wiązki są po dwie na strone. Zrobiłeś cztery? Spróbój jescze przyłożyć pilot blisko wzmacniacza antenowego, może problem leży przy samej antenie. http://static.bmwfans.info/images/epc/MTc5MzQ3X3A=.png Element 5
  6. Wzmacniacz antenowy Diversity. Bepiecznik chyba 77 w bagażniku ewentualnie do wzmacnaicza dostała sie woda.
  7. Dymek1911

    Problem z "3 Stopem"

    U mnie jednego dnia zaczeły się problemy z tylnia szyba,otwierała się przy zwolnieniu hamulca. Przez noc aku rozładował sie doszczętnie potrafiła mrugać pojedyńczymi światłami. Okazało się ,że ta wiązka jest spalona całkowicie przez całą podsufitke boczny słupek aż do podłogi... Dziwne ,że auto sie nie zjarało bo już zaczynało brać plastiki. I też bez żadnego błędu a bezpiecznik spalił się jeden od wzmacniacza antenowego. W pozostałych kablach ciągle był prąd. Zanim sie zabierzesz do naprawy wyślij mi zdjęcie rozpiski bezpieczników. (Podnosisz klape bagaznika do góry ,od spodu masz dwa uchwyty do przekręcenia , powinna opaść klapa i tam an rzepach jest rozpiska bezpieczników.) Wersje po fl chyba się różniły jeżeli chodzi o bezpieczniki.
  8. Dymek1911

    Problem z "3 Stopem"

    Nie wiem jak po lifcie ale w modelach przed fl te kable były tak tragicznie zamontowane ,że nie zdziwiłbym się. Teraz jescze w okresie niskich temperatur ... moim zdaniem bardzo prawdopodobne , ale zacznij od bezpiecznika, mniej zabawy :) Daj znać co i jak
  9. Dymek1911

    Problem z "3 Stopem"

    Do diagnozy może wystarczyło by tylko odkręcić "plastik" obok prawego zawiasu. I zdemontowanie 3 rynienki . powinna dać się odgiąć na bok ;] Zanim się do tego zabierzesz sprawdz nr 41 http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=296807&stc=1&d=1318396326 . W schowku pod nogami pasażera, Obok zmieniarki (jeżeli posiedasz) :) zdjmujesz plastikową zaślepke i masz cały rząd bezpieczników. Ale wątpliwe mi się to wydaje żeby się spali bo leciały by błędy od modułu.
  10. Dymek1911

    Problem z "3 Stopem"

    Przechodzi tam kabelek od wzmacniacza antenowego Diversity. Ja u siebie sprawdziłem w taki sposób ,że wykreciłem tylni prawy głosnik z podsufitki. To wystarczyło bo miałem całą wiązke zjaraną doszczętnie... Jeżeli masz pęknięty jeden kabelek i nic się więcej nie dzieje to trochę trudniej będzie to zauważyć. http://www.snowspire.cz/staticke/E61-kabely.pdf
  11. Dymek1911

    Problem z "3 Stopem"

    Występuje jakiś problem z podgrzewaniem tylniej szyby , wyszukiwaniem sacji FM ,otwieraniem tylniej szyby (czy potrafi sie sama otworzyć)? jeżeli któryś z tych symptomów wystąpił to prawdopodobnie połamane kable w zwiasie klapy bagażnika. Po otwarciu bagażnika przy prawym zawiasie jest to wewnętrzna rynienka , tamtędy idzie kabelek od 3 światła stop . EDIT: Jeżeli chodzi o bezpieczniki to nie znalazłem bezpiecznika od światła stop mimo że sprawdzałem wszystkie po mojej przygodzie z kablami.
  12. Ok. BMW wróciła z naprawioną wiązką ale... gdy kable byly przepalone nie działo radio(nie znajdywalo stacji) oraz przestał działać pilot do otwierania i zamykania. Po wymianie wszystko wróciło do normy, radio gra nie rozładowuje aku lecz nie działa pilot od centralnego. Mam nadzieję ,że skoro radio łapie stacje to wzmacniacz Diversity jest ok. Dodam jeszcze ,że auto stało 2 doby bez aku czy moglo to wpłynąc na jakieś rozkodowanie pilota ? Czy jest jakaś metoda na zaprogramowanie go? EDIT : Bezpiecznik 77 od Diversity ;] dziwne że radio dobrze odbierało :) Można zamknąć Pozdrawiam
  13. Kable do wzmacniacza natenowego idą jedną rynienką razem z kablami od środkowego światła stop i otwierania tylniej szyby, jeżeli z tymi elementami są jakieś problemy to przełamane kable. Po otwarciu klapy bagażnika jest to wewnętrzna rynienka po prawej stronie.
  14. No i po wstępnych oględzinach BMW wylądowało u elektryka,ponieważ okazało się ,że rynienka prawdopodobnie przetarła najgrubszy kabel w wiązce zrobiło się zwarcie i wiązka sfajczyła się do połowy bocznego słupka ;/
  15. Problem z aku też może być tym spowodowany ? około 6-7 godzin i już nie odpale. A po właczeniu zapłonu w środku dyskoteka to normalne że tak się dzieje na słabym akumulatorze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.