Skocz do zawartości

muras73

Zarejestrowani
  • Postów

    282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O muras73

  • Urodziny 26.12.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E34 3.0V8 jest E34 2.0 24V i E39 2.8IA Turing
  • Lokalizacja
    Bieżuń

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia muras73

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Masz rację źle się wyraziłem. Chodziło o to że gdyby komputer został od 2,0 a założono silnik z osprzętem 2,5 to będą problemy:)
  2. A sterownik, przepływka itd. są od nowego 2,5 czy zostały od 2,0? Bo jeśli są od 2,0 to niestety nie odpali.
  3. muras73

    e39 pomoc z navigacja

    Napisz do tego gościa on ci powie co i jak :) Sebast - BMW Klub Polska
  4. muras73

    NIVO E39

    W E39 nie jest hydrauliczne tylko pneumatyczne (coś jak w naczepach samochodów ciężarowych).W bagażniku masz sprężarkę która pompuje powietrze w miechy które są zamiast sprężyn i reguluje wysokość zależnie od obciążenia. Trwałość różnie... u mnie 300 000 km i miechy nadal w dobrym stanie. A w razie wymiany to nadal chyba tylko serwis bo zamienników nie ma.
  5. muras73

    asb

    Odkręcasz misę olejową później całą płytę z zaworami czujnikami i sterowaniem i wymieniasz czujnik. Czujnik coś około 300zł. Czujnik taki mam bo sam wymieniałem ale okazało się że skrzynia padła i czujnik został.Sprzedam taniej :) Jak coś pisz na PW.
  6. Jeśli świeci kontrolka to i tak ABS -u nie ma wcale a to że blokuje pierwsze przednie prawe koło to tylko oznacza że to jedno dobrze hamuje :) Podepnij po komputer a dowiesz się co padło .
  7. A czujnik który podaje informację do komputera nie jest uszkodzony skoro wywala błąd o niskim ciśnieniu a faktycznie jest ono prawidłowe???
  8. TU masz wszystko http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=93758
  9. Pod nim jest następny korek tyle tylko że metalowy i wkręcany w misę :D Wyjmij ten plastikowy zielony i dokręć ten metalowy a powinno przestać kapać :cool2:
  10. Nivo bierze sygnał właśnie z czujnika przy prawym wahaczu. Lewy jest chyba od ksenonów proszę mnie poprawić jeśli się mylę. W każdym bądź razie po załadowaniu towaru do bagażnika gdy zawieszenie "siądzie" czujnik to widzi i komputerek załącza sprężarkę. Dopompowuje powietrza w miechy i tył znów trzyma poziom :D :D :D Więc są trzy najbardziej prawdopodobne usterki 1 padł właśnie czujnik poziomu 2 przetarły się kabelki od tego czujnika gdzieś po drodze bo modułu {sam tak miałem} 3 kończy się sprężarka i nie podaje wystarczającego ciśnienia aby podnieść autko
  11. muras73

    czujnik walka M50 525

    Chyba tylko tą obwódką :lol: Daj coś więcej , jakieś numery z nich wtedy będzie prościej.
  12. Pompa paliwa lub regulator ciśnienia :?: :?: :?:
  13. Podłącz pod kompa powinno coś wykazać. Możliwe że to czujnik temperatury padł skoro na rozgrzanym jest ok.
  14. To dlaczego u mnie twój interfejs działa z DISem postawionym według opisu z forum :?: :?: :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.