Skocz do zawartości

pmotyl

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pmotyl

  • Urodziny 31.03.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 24v vanos 1993 Shadowline
  • Lokalizacja
    Wrocław / Świebodzice / Kłodzko

Osiągnięcia pmotyl

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Panie i panowie, zwracam się z paroma pytaniami dotyczącymi doposażenia mojej E90: 1. Czy różnica między wnętrzem M-pakietowym, a zwykłym to tylko przednie fotele czy kanapa tez się różni? 2. Co dokładnie potrzebuję, żeby doposażyć samochód w światła automatyczne i czy w e90 2005 rok można włączyć światła do jazdy dziennej, żeby długie świeciły z mocą 30% razem z ringami? Z góry dzięki za pomoc
  2. Dzięki kolego za szybką odpowiedź. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  3. Pacjent Bmw e90, 163hp, 2.0 d, przebieg 272 tys Pokazuje się komunikat partikel filter failure, ale samochód nie stracił nic na swojej mocy, jeździ tak jak jeździł wcześniej. Natomiast po podłączeniu komputera wyskakuje błąd, że uszkodzony jest czujnik temperatury spalin. Czy może on być powodem powyższego komunikatu czy też niemożności wypalenia się filtra? Czy ktoś miał coś podobnego? Czy może jednak do wymiany filtr cząstek stałych? Dzięki za odpowiedź.
  4. Mam M50B20 z vanosem w automacie, spalanie w mieście od 12l w górę, w trasie zejdę do 10l/100km. Także nie ma czego szukać raczej. Jak swoją kupiłem to paliła 25l/100km w trasie ;)
  5. Przedstawiciel MTU wycenił szkodę na 950 zł. Listwy drzwi do wymiany, drzwi do naprawienia, błotnik tylni do naprawy. Potrącenie za korozję drzwi. Jak oceniacie, czy to odpowiednia wycena? Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  6. Może nie tak mnóstwo, ale trochę jest. Jak pisałem wcześniej, staram się dużo robić samemu, w czym zdecydowanie pomaga mi nasze forum. Nowe obszycia foteli i kanapy, były robione przez znajomego, ale remont całości zawieszenia już w normalnym zakładzie. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  7. Witam. Nie jestem pewien czy to odpowiedni dział, w razie czego proszę o przeniesienie. Moi drodzy, spotkała mnie dzisiaj przykra przygoda. Moja Bawaria, którą od ponad roku staram się odrestaurować, dostąpiła kolizji. http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/0c06d6c5a4e2e460b303c192cc6e251e.jpg. Drzwi wgniecione aż po słupek, kawałek nawet odpadł, oraz nadkole pogniecione. Spisałem oświadczenie, ale nie wiem czego się spodziewać po MTU. Wkładam w ten samochód sporo czasu, wiele kabony oraz mnóstwo pasji, dlatego proszę doradźcie jak to dobrze rozegrać. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  8. Czyli na pewno masz gdzieś zwarcie w kablach, teraz tylko przeczesać kable.
  9. Sprawdzałeś wiązkę w bagażniku? Wiele problemów ze światłami tylnymi powodują zwarcia przewodów.
  10. Sprawdź czy guma między przepływką, a kolektorem dolotowym nie popękała. Musisz ją pościskać i ponaginać lekko, bo na sam rzut oka tego nie widać.
  11. Zdejmij wykładzinę bagażnika z klapy, pod nią idzie cała wiązka kabli, która wchodzi pod kanapę. http://i40.tinypic.com/21kbi1e.jpg
  12. Masz automat czy manual? Sprawdź przewody idące w bagażniku, czy nie popękały i nie zwierają się gdzieś. Ew. w automacie jeszcze jest możliwość uszkodzonych ścieżek w przełączniku biegów (nr 7 na schemacie http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=HB61-EUR-04-1993-E34-BMW-520i&diagId=25_0055 )
  13. Wymieniłem amortyzatory, odboje, poduchy i osłony. Sprężyny są w dobrym stanie. Jednak amory, które były zamontowane raczej nie były od e34 a od czegoś innego. Dolne tuleje, którae wchodzą w wahacz wyglądały mi na dorabiane na sztukę wraz z gumą. Tak jakby ktoś przyciął kawałek rurki, założył na to gumę, wcisnął w amor i wbił młotem w wahacz. Istna sztuka. Aż boję się myśleć co znajdę przy dalszych działaniach w renowacji.. A co do poduszek to chyba były ręcznie podcinane, żeby koło pod kątem stało. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  14. Witam. Od ponad roku walczę z moją Beatą, aby doprowadzić ją do należytego stanu. Ostatnimi czasy oddałem do obszycia fotele, a teraz kanapę. Stwierdziłem, że posprawdzam elektrykę, zdjąłem wygłuszenie i ku mojemu zdziwieniu ukazał się widok dziwnie przesuniętych amortyzatorów i połamanej półki przy nich. Możecie mi podpowiedzieć czy tak to powinno wyglądać? Amortyzatory już zakupiłem nowe, wraz z osłonami i odbojami, bo tył mi siedzi jak we wiejskiej furmance ;) ale chciałbym się dowiedzieć czy to są standardowe amortyzatory czy poprzedni właściciel je tak dojechał. W linku zdjęcia https://drive.google.com/folder/d/0BwLlyo_ZODoeOTN2X1MzdFpTWW8/edit Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.