Skocz do zawartości

Raku21212

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 323i 1996

Osiągnięcia Raku21212

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Raku21212

    E36 Swap 2,8

    Faktycznie, mój błąd. Myślałem o m50b25... A jak wygląda sprawa swapa m52b25 na m50b25 ??? Co będzie potrzebne ? Edit: m50b20->m50b25 poprawione :P
  2. Raku21212

    E36 Swap 2,8

    Nie ma żadnej różnicy między 170 km a 192 km 2,5 ? Co do słupka to szukam już kilka dni i wszyscy sprzedawcy chcą sprzedawać kompletny swap, bo inaczej im się nie opłaca... A co z osprzętu konkretnie będzie mi potrzebne do swapa na 2,8 ? Aha i jak wygląda sprawa z wydechem i sondami lambda, bo ja mam pojedyńczą rurę
  3. Raku21212

    E36 Swap 2,8

    Witam, od pewnego czasu przymierzam się do kolejnego swapa :P Fabrycznie moje E36 miało silniczek M52B20, następnie zostało zeswapowane na M52B25 170 km (zmieniono silnik z osprzętem, wiązke, komputer, EWS - skrzynia, dyfer zostały z 2,0) niestety w niedalekiej przyszłości będę zmuszony zmienić silnik, ponieważ obecny wciąga sporo oleju. I teraz moje pytanie, co polecacie wsadzic ? Ja osobiście rozważam dwie opcje - M52B25TU lub M52B28. Co będzie mi potrzebne, żeby wykonać porządny swap ? Link do mojego E36 na realoem: http://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?id=CB51-EUR-05-1996-E36-BMW-320i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.