Skocz do zawartości

xaero18

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 23d
    S3 2009
    530i E60
    335d e92
    Audi S3 2008
    Honda CBR 600 RR
    Audi A3 SB 2.0 TDI 2005
  • Lokalizacja
    WWA

Osiągnięcia xaero18

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A jakis prosty alarm na czujnikach ruchu, robiacy duzy halas nie tylko na zewnatrz ale i w aucie?
  2. Z łomotem raczej bym nie próbował, bo niepostrzeżenie możesz dostać parę ukłuć, natomiast gdybym miał jakiegos glocka..to daleko by nie zaszedł. @dex - bede zostawial auto na strzezonym, ale ogolnie auto stalo na dosc ruchliwej ulicy wiec sadzilem ze tutaj to malo prawdopodobne. Ichniejsza policja jest jeszcze bardziej smieszna od naszej.
  3. Tak jak wspomnialem wkladka byla w srodku - mialem tego nie zauwazyc jak mniemam. Czy jest opcja zeby wylaczyc OBD jakism ukrytym switchem? Czy to prawda ze po chipie jest niejako zablokowany dostep do kompa co uniemozliwia kradziz?
  4. Tej nocy ktos usilowal skrasc moje auto, w teoretycznie bezpiecznym kraju zachodnim. Wkladka byla w srodku, mialo to chyba wygladac tak, zebym nie widzial ze ktos kombinowal. Samo spilowanie wkladki pozwala wejscie do wnetrza czy nie? Zastanawia mnie czy ktos zdolal sie podpiac pod kompa. Jakies sugestie jak zabezpieczyc auto ? najlepiej PW. http://s4.postimg.org/k91knqxxl/IMG_0626.jpg http://s4.postimg.org/wq88awt3d/IMG_0628.jpg http://s4.postimg.org/7voqgu895/IMG_0630.jpg
  5. Akurat o brak mozliwosci podpiecia sie komputerem po sofcie pytam w kontekscie zabezpieczenia antywlamaniowego - znam goscia ktory ma pomodzone 535i (nie wiem co dokladnie) 2010, i jak sie okazalo chyba to ze mial robiony jakis remap uchronilo go przed kradzieza auta - wpieli mu sie pod kompa ale na tym sie skonczylo
  6. TC - ile u was Stage 1? Nie chcialbym pozbywac sie DPF. Czy to prawda ze po chipie nie mozna sczytywac przez OBD, takze np. spr auta przez ASO jest niemozliwe? Czy jest mozliwe do wrocenie fabrycznego programu przez samego uzytkownika?
  7. Jest git! Dziala sczytywanie bledow wiec z procedura wypalania problemu byc raczej nie powinno! WIelkie piwo!
  8. microsoft net framework 4 na youtube jest film ista rheingold install 3.41 jak znajde to dam link stosuj sie do tego filmu inastalacja trwa na hdd ok 1 do 1.5 godziny na końcu nie zaznaczaj lancher i nie uruchamiaj tylko zamień te dwa pliki będziesz miał w komplecie jak nie to się zgłoś do mnie lanchera tez mam do uruchamiania w dwóch wersjach http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/Rheingold+3.41/Rheingold+3.41 po zamianie tych dwóch plików uruchom > klucz na górze Rheingolda . ostatnia zakładka VCI zaznacz EDIABAS > OK i gotowe na polskie menu jest instrukcja w viewtopic.php?f=48&t=236657 szukaj moje posty działa z 3.41 do 3.44 film instalacyjny jest tez na tej stronie też mój post po instalacji tego lanchera na domylśnych ścieżkach duzy kwadrat to uruchamianie a dolny prawy prostokąt to przywracanie paska start w windows świetna aplikacja te dwa pliki zapiszesz w Program Files (x86)/Rheingold /TesterGUI/Bin/Release/ zamienisz z istniejącymi masz je na końcu w tym linku licence i rheingoldCoreframwork. Ale więcej pytań na temat rheingolda zadawaj w tym temacie BMW Rheingld, to jest temat dla pakietu INPA Dis dla starszych programów. polecam również dla interfejsu D-can http://chomikuj.pl/Dinpl/BMW/Rheingold+3.41/Rheingold+3.41/D-CAN+do+sprawdzania+interfejsu+K-dcan,4244091358.rar(archive) Dzieki jeszcze raz! Dzieki dobrodziejstwu SSD instalacja trwala max 10 min :) tylko nie wiem czy sie na koncu nie pospieszylem, bo nie odklikalem launchera, bedzie potrzebny reinstall? Pliki podmienione. A do czego sa potrzebne te launchery? Tym czasem przeskakuje do tematu o Rheingoldzie i zaglebiam sie w lekture :cool2: dzieki
  9. Dzieki Din76, ogarnalem juz tego ISTA, mam tez Standard Tools w wymaganej wersji. Czy jakas dodatkowa konfiguracja jest potrzebna?
  10. Ok ok, a korzystajac z sytuacji - istnieje jakies urzadzenie ktore pozwoli na streamowanie bluetooth muzyki poprzez owe gniazdo w dobrej jakosci? Wiem ze takie urzadzenia istnieja, lecz czytalem, ze jakos muzyki pozostawia wiele do zyczenia.. Ok, widze juz temat o AUX i Harman Kardon wydaje sie byc rozsadna propozycja :) dzieki
  11. Tez chetnie bym wpadl, ale chwilowo jestem niemobilny, ewentualnie jest moze ktos kto jest z okolic Maastricht i ma DIS lub moglby zdalnie pomoc? Pozdro!
  12. Mam problem z wykrywaniem mojego kabla przez DIS'a oraz INPĘ zainstalowanych na VMware 10 z gotowców trofeldera na chomiku. Jest do kabel K+DCAN na USB, auto to e92 11/2007. Kabel bez problemu dziala na INPA dolaczonej przez producenta, niestety nie dziala na owym gotowcu. Wykrywa zaplon, ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie jesli chcce uzywac tylko DIS'a, ale wersja INPY na gotowcu nie posiada nawet mojego modelu na liscie. W DIS w ogole wszystkie opcje sa na szaro. Konfiguracje przeprowadzilem stosownie do tego co bylo na chomiku, stery kabla zainstalowano itp. Czy jest cos, co powinienem sprwadzic? W kazdym razie nie wykrywa go tam na dole w pasku zadan VMware nie widzi tego polaczenia. Bede wdzieczny za jakies rady, sugestie.
  13. Czekam teraz na wymianę opony, z tego powodu wolałbym się nie rozpędzać na autostradzie, bo jest ona pęknięta na boku po przygodzie na austostradzie - swoją drogą zakładam, że przy tym huknięciu mogło ucierpieć zawieszenie, które konkretnie elementy polecalibyście sprawdzić? Nawet nie wiem jak to zawieszenie wygląda, wcześniej jeździłem tylko FWD i Quattro. Niestety nie mam tutaj warunków, żeby to zrobić/spróbować zrobić we własnym zakresie. Czerwony dzieki. Gdybym byl w PL to bym podjechal, ale jednak grzac 2500 km to chyba jednak sie nie kalkuluje. Ale dzieki za propozycje :cool2: W miedzy czasie BMW DE odrzucilo moje zapytanie o kulancje naprawy i czesci, odeslali mnie to sprzedawcy (autoryzowany dealer BMW), twierdzac ze sprzedajacy ma prawny obowiazek gwarancji 0,5 roku na pojazd. Zobaczymy, bede probowal. http://s7.postimg.org/h8c7kjftj/11005794_10202418894552063_307313664_n.jpg
  14. Nie moglem dzisiaj tego niestety wstukac, bedac w samochodzie padl mi internet w polowie filmiku :duh: Niestety sczytalem za to bledy i widze ze ilosc sadzy w DPF rosnie, wiec taka jazda przestaje byc z pewnoscia bezpieczna. Co wiecej - mam 3 swiece zarowe do wymiany. Ile kosztuja takowe swiece i czy idzie je zamontowac w srednio wyposazonym garazu? wiem ze na pewno klucz dynamometryczny bylby potrzebny, ale czy duzo jest roboty zeby sie do nich dostac? Niestety tu gdzie przebywam beda ze mnie zdzierzac jak tylko mozna, a przeciez nie o to chodzi. BTW ktokolwiek wie moze ile wynosi dlugosc owych wezy podcisnienia, bodajze czarnego i niebieskiego? Chcialbym zamowic w ASO z PL, jako ze sa one kilkukrotnie tansze, ale sprzedaja je tam na metry i kazali mi zmierzyc ich dlugosc, bo oni nie wiedza jaka one maja dlugosc :roll: EDIT: swoja droga sprawdzalem poziom plynu od wspomagania - o dziwo wyglada na to ze jest w porzadku, jest go ok 3/4, na pewno pokrywa skale ktora jest na miarce. Wydaje mi sie ze to nie jest sytuacja z tych "ten typ tak ma" - przy delikatnym skreceniu kierownica slychac jakby obciazenie pompy wspomagania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.