Skocz do zawartości

fortis325

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325i

Osiągnięcia fortis325

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jeden z żarników, które kupiłem 2 lata temu (opisane powyżej) przestał działać :( co prawda nie przepalił się, ale upalił się bolec który wchodzi do wtyczki, na szczęście nie zniszczył gniazda przetwornicy, więc dokupiłem u tego samego sprzedawcy co dwa lata temu i świeci tak samo dobrze jak ten poprzedni i nawet kolor nie odbiega od tego prawego, który świeci już dwa lata (też 4300K), ale jakość wykonania już dużo gorsza niż te kupione dwa lata temu (te już są uniwersalne tzn mają wycięcia pod d2s, d2r i jeszcze jakieś inne) niestety zamiennik to zamiennik :( przynajmniej cena przyzwoita i nie zniszczyły póki co przetwornic a oryginały drogie jak cholera i nie dajcie się nabrać na "tanie oryginały" z napisami znanych firm :nienie:
  2. ... i po kłopocie :cool2: naprawili w JP-CARS w Wawie. jak na razie śmiga jak nowe :lol:
  3. Witam, mam uszkodzony procesor dźwięku w tunerze BM54 (typowe objawy to zanik basu przy podgłaśnianiu) nie mylić z uszkodzoną końcówką mocy. Może ktoś ma doświadczenia z naprawą tego, albo zna jakiś warsztat który się tym zajmuje - bo większość naprawia ale tylko końcówki mocy :(
  4. Witam, Czy po zamontowaniu szpery LSD ~25% system DSC będzie działał prawidłowo? Wiadomo, że aby korzystać z dobrodziejstw lsd należy całkowicie wyłączyć dsc (przytrzymać kilka sekund), natomiast pytanie dotyczy codziennego spokojnego użytkowania auta - czy wtedy ta szpera lsd nie będzie utrudniała działania systemowi dsc?
  5. Mam już interfejs zrobiony wg schematu powyżej, a przejściówkę DB9-USB kupiłem na chipsecie FT: Konwerter USB - RS232 COM [na FT232 RL FTDI] jednak navcoder 2.1 nie może się połączyć z żadnym modułem, podaje żeby sprawdzić czy szyna ibus jest włączona (można to jakoś włączyć?) i przy tych kombinacjach zamieniłem kabelki ibus i ground. urządzenia typu radio, wzmacniacz, czytnik działają - ale czy mogłem przez to coś spalić w tej szynie ibus? aha i ten brązowy na zdjęciu to jest brązowo-czarny, ale rozumiem, że nie zmienia to faktu, że to jest: ground?
  6. Bartos81, jaką wersją INPY robiłeś? Ja próbowałem INPA V5.0.2 i niestety inpa ma problemy połączyć się z modułem nawigacji. Z innymi modułami działa bez problemu, a jak już się połączy to wywala błędy tego rodzaju: może moja inpa niedomaga :(
  7. Arecki, dzięki za rozjaśnienie tematu :D mam już taki schemat: był w programie Navcoder 2.1 tylko nie mam w laptopie portu DB9, czy zadziała z przejściem na USB np. takim:
  8. Witam, wiem już, że aby przeprogramować MK4 z navi strzałkowej na 16/9 potrzebny jest Navcoder i interfejs i-bus. Navcoder już ściągnąłem. Może ktoś ma do odsprzedania taki interfejs lub do wypożyczenia odpłatnie? Znalazłem w bagażniku taki kabelek: i to chyba do niego trzeba wpiąć interfejs. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. wiązka ta ma tyklo 3 żyły, a interfejs do kupienia na necie ma przeważnie 4 żyły, o co chodzi :?:
  9. Też mnie zdziwiło, że podejrzanie tanio jak na oryginały ale jak na razie spisują się rewelacyjnie. Podobno nie niszczą przetwornic - czas pokaże, po wymianie spalonej i sprawdzeniu czy jest różnica wymieniłem oczywiście również prawą :)
  10. Ja po zakupie BMW miałem to samo - bardzo słabo świecące xenony. Poczytałem trochę na tym i sąsiednim forum - no i myślę nic tylko mam lampy ZKW i pozamiatane :( poleciałem do auta, a tu się okazało, że to lampy AL i nie bardzo wiedziałem co z tym mogę zrobić - żarniki oryginalne Philips D2S. Po jakimś czasie lewy żarnik padł (nagle nie zmieniał barwy, ani żadnych objawów - zgasł) Zaryzykowałem i kupiłem dwa zamienniki na allegro po 55 zł/sztuka (4300K) bez napisu, podobno oryginalne tylko bez nadruku Osram, czy Philips już nie pamiętam. I co - rewelacja :cool2: przynajmniej jak na razie. Oceniłbym że 100% lepiej. Jaki z tego wniosek - że żarniki ulegają zużyciu (zobaczymy na ile starczą te zamienniki - na razie super) :D
  11. Kraków, ale wysyłka nie stanowi dla mnie problemu, może nie do Australii :lol: ale po kraju owszem :D
  12. Nie mam anteny na dachu. Nie ma nawet śladu zacieku wody. Tak czy siak płytka w jakimś stopniu uszkodzona. Na ebayu znalazłem taką samą płytkę (A2C53059510) za 200€, czyli tyle co cały czytnik mk4 na allegro (800-1000zł). Wobec tego na razie pozostaje mi navigacja w telefonie :( Jak by ktoś słyszał o fachowcu co umie/lubi to naprawiać to proszę o namiary :idea:
  13. Vito 12 - miałeś rację. Wgrałem nową mapę (BMW Road Map Europe HIGH 2014 DVD2 SpeedCam SL) z prędk. 2x na Verbatim - nic nie pomogło. Więc zdjąłem obudowy góra i dół i ... Masakra :shock: cała lewa część płytki był czymś zalana (zielony osad, coś w rodzaju kwasu z wylanej baterii) - aż dziwne że w ogóle działa. Nawet już nie próbowałem wgrywać nowszego softu. Pozostaje poszukać takiej płytki, albo całego MK4, chyba że koledzy mogą polecić jakiegoś magika od elektroniki :8)
  14. Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem E46 325i Touring z 2003r. Problem dotyczy navi MK4 (duży ekran 16:9), mianowicie często pokazuje że jestem poza drogą, chociaż jadę po drodze. (satelity są widoczne) Oprócz tego co jakiś czas zatrzymuje się w miejscu i kręci się w kółko :? pomaga dopiero ponowne włączenie zapłonu. I jeszcze nie ma komunikatów głosowych (w chwili gdy mają się pojawić wycisza radio na chwilę i tyle) :cry: Mam wgrane spolszczenie, v32 Sting_(up. by Sledz). Proszę o pomoc w temacie :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.