Skocz do zawartości

zajac200

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318tds

Osiągnięcia zajac200

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przy odpowietrzaniu samej pompy gdy odkręcam wyjście sekcji H pedał nie wchodzi do końca w podłogę tak jakby coś go blokowało i tak powinno być? bo gdy odpowietrzam V(przód) wpada bez problemu do końca.
  2. Jak to jest z tymi pompami? Jest sekcja V i H i na obydwu powinno być takie samo ciśnienie? przy symulacji pracy wyjętej pompy jedna sekcja daje bardziej a druga ledwo co, tak powinno być? rozumiem że jedna sekca jest odpowiedzialna za tył a druga za przód ?
  3. odpowietrzałem dziś pompę tz brat pompował i trzymał wciśnięty pedał a ja luzowałem przewody i tak z obydwu coś pociekło ale tylko przy poluzowaniu jednego pedał wpadł do końca w podłogę a przy drugim poluzowanym przewodzi wpadł tylko do połowy... tak ma być? to samo się działo z odpowietrzaniem tyłu.
  4. Nierozumień co ma wspólnego odpowietrzanie sprzęgła do braku tylnych hamulców to są dwa oddzielne układy tylko zbiorniczek jest wspólny ... samoregulatory ustawiałem, tu chodzi o to, że cylinderki z tyłu wysuwają się bardzo mało albo w ogóle nawet gdy pedał wcisnę na maksa a jak chce odpowietrzyć tył to pedał powinien wpadać w podłogę przy odkręconym odpowietrzniku a on schodzi do połowy co pisałem w pierwszym poście. sprawdzałem drożność przewodów i jak dmuchałem w przewód który idzie od pompy hamulcowej do pompy abs-u powietrze nie przelatywało a powinno? czy może konstrukcja pompy abs nie pozwala przepchnąć sprężonego powietrza? bo omijając abs przewody są drożne... obstawiam drugą zepsutą pompę hamulcową albo walnięta pompa abs...
  5. płyn tak czy inaczej musiałem wymienić bo wymieniałem pompę i chyba z litr już przepompowałem... przewody gumowe jakoś specjalnie nie są sparciałe ale kiedyś gdzieś słyszałem, że komuś rozwarstwiły się w środku i objawy miał podobne, dziś zamówiłem nowe koszt nie duży, jutro działam. Jak nie pomoże to tak jak radzisz sprawdzam drożność od pompy i pewnie cały układ wymienię. Ogólnie dzięki za nakierowanie !
  6. Dziś sprawdzałem przewody i nie są nigdzie pozginane czy zagniecione...nie mam już sił do tego auta...
  7. sprawdzę w poniedziałek tak dokładniej ale przy bezsensownym szukaniu kolektora siły hamowania nic mi się nie rzuciło dziwnego w oczy z tymi przewodami no może oprócz tego że w jednym miejscu jest bardziej skorodowany i nadaje się do wymiany.
  8. Witam! Mam dziwny problem z tylnym hamulcem a bardziej jego brakiem...to może od początku: Niedawno wymieniałem tylne cylinderki (e36 bębny) stare były zapieczone, okładziny ok. Po wymianie oczywiście trzeba odpowietrzyć układ, najpierw tył standardowo brat w aucie pompuje ja odkręcam, pedał wpada zakręcam i tu zaczynają się jaja bo podpompowany pedał przy odkręconym odpowietrzniku powinien wpadać do podłogi a on wpada do połowy myślę ok tak może ma być??? po tyle dla pewności odpowietrzanie przodu tu już pedał wpadał normalnie do końca... Jazda próbna, hamulec do dupy hamuje tylko przód przez co ABS załącza się bardzo szybko pedał zachowuje się jak zapowietrzy albo nawet bardziej dziwnie...znów na kanał tam zauważyłem że cylinderki nawet przy mocnym hamowaniu wysuwają się tylko troszkę albo wcale, tak wiec myślę pompa do wymiany..kupiłem używkę po wymianie to samo myślę kupiłem zepsutą pompę tak wiec kupiłem drugą kurna to samo! co jest? układ cały czas zapowietrzony? odpowietrzałem kilkakrotnie od najdalszego punktu od pompy. druga pompa do dupy? niby jakoś tam sikała z obydwu sekcji a tłoczki i tak nie wysuwają się tak jak powinny...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.