Skocz do zawartości

Mony

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525i M54B25 2003

Osiągnięcia Mony

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mony

    Gdzie prad po zaplonie e60?

    W sobote bede dopiero montowal lampy to podesle jak wygladaja. Generalnie w e46 tez montowalem ringi smd i super wygladaly, dalo sie jezdzic jako dzienne. Teraz dawalem firmie do montazu gdyz trzeba rozklejac lampy.
  2. Mony

    Gdzie prad po zaplonie e60?

    Z zapalniczki pewnie duzo rozbierania i moge sobie z tym nie poradzic. A puszka ze sterownikami jest wmiare dostepna pod maska?I z czego mozna podlaczyc zeby bylo bezpiecznie?
  3. Witam Panowie. Pacjent to bmw e60, m54b25. 2003 Potrzebuje znalesc napiecie 12v ktore pojawia sie po przekreceniu zaplonu pod maska. Potrzebne to do zasilania zamontowanych ringow led smd. Z gory dzieki za pomoc!
  4. Panowie pytanie dotyczące układu valvetronic, czy można go wyłączyć po prostu i tak jeździć?Są w takim wypadku jakieś skutki uboczne?Ja walczę już od dłuższego czasu z tym i mimo wymiany wałka mimośrodowego silnik(n42b18) dalej pracuje źle głównie na wolnych obrotach i po rozruchu. Teraz ma tak że po zapaleniu na zimnym chodzi chwilę dobrze a po 10-15 sek zaczyna się dławić i przygasać i czuć jakby chodził na 3 gary, trzeba go przegazować i trochę przejechać żeby mu przeszło. Oczywiście błędów w inpie brak, co jakiś czas pojawia się błąd czujnika wałka dolotowego (czujnik wymieniony na oryginał i brak poprawy). Dzisiaj jak odłączyłem czujnik valvetronic to zapalał za każdym razem normalnie i nie czuć drgań silnika, kultura pracy dobra, moc delikatnie spadła ale prawie nieodczuwalnie, check się nie zapalił, jedynie co mnie delikatnie niepokoi to to że na odłączonym czujniku przy gaszeniu czuć jak zarzuci silnikiem. Dzięki za pomoc!
  5. Panowie pytanie dotyczące układu valvetronic, czy można go wyłączyć po prostu i tak jeździć?Są w takim wypadku jakieś skutki uboczne?Ja walczę już od dłuższego czasu z tym i mimo wymiany wałka mimośrodowego silnik(n42b18) dalej pracuje źle głównie na wolnych obrotach i po rozruchu. Teraz ma tak że po zapaleniu na zimnym chodzi chwilę dobrze a po 10-15 sek zaczyna się dławić i przygasać i czuć jakby chodził na 3 gary, trzeba go przegazować i trochę przejechać żeby mu przeszło. Oczywiście błędów w inpie brak, co jakiś czas pojawia się błąd czujnika wałka dolotowego (czujnik wymieniony na oryginał i brak poprawy). Dzisiaj jak odłączyłem czujnik valvetronic to zapalał za każdym razem normalnie i nie czuć drgań silnika, kultura pracy dobra, moc delikatnie spadła ale prawie nieodczuwalnie, check się nie zapalił, jedynie co mnie delikatnie niepokoi to to że na odłączonym czujniku przy gaszeniu czuć jak zarzuci silnikiem. Dzięki za pomoc!
  6. I jak udało się rozwiązać problem?Co było przyczyną?
  7. Witaj. Najlepiej by było aby zajął się Twoim problemem ktoś kto specjalizuje się w bmw w Krakowie. Moje auto było robione u Jarka z Siarczanej ale odpowiadał za to innych mechanik który dobrze się z nim zna i zobowiązał się ze naprawi. Żeby wykluczyć rozrząd czy któryś z wałków najlepiej by było mieć auto na podmiankę z całkowicie sprawną górą. Spróbuj skontaktować się z Robertem z Sołtysowskiej 1, tel. 609 490 648 gdyż z wszystkich mechaników u których diagnozowałem problemy a było ich sporo(m.in.edis, pim) to on rzeczywiście zna się najlepiej moim zdaniem. Nie robiłem u niego gdyż mechanika który odpowiadał za moje auto znam bardzo dobrze i zapewniał na 100 % że naprawią do pewnej kwoty. Daj znać jakbyś diagnozował u tego Roberta co Ci powiedział.
  8. Panowie problem rozwiązany. Okazało się iż pomimo tego że wałek mimośrodowy był krzywy to jeszcze miał wytartą jedną krzywkę. Zakupiłem używany za 500 zł i problem wypadania zapłonu ustąpił. Ten też był delikatnie krzywy i trzeba było go podprostować:/ Idealnie co prawda nie jest gdyż czasem czuć delikatne wibracje silnika jak się jeszcze dobrze nie zagrzeje ale nowego za 2000 zł nie zamierzam kupować... Dziękuje wszystkim za pomoc!
  9. zapomniałem dopisać że pompa paliwa wymieniana była w sierpniu 2012.
  10. odłączyłem tą wtyczkę, auto postało całą noc i zapaliłem.Po odpaleniu nie świeciła się żadna kontrolka ale występowały te same objawy. Stało w garażu także potrząsało nim chwilę i ustało:/ Jak odpalałem go kiedy postał na mrozie to było bardzo słabo - check engine mrugał i na 3 gary palił tak przez 5-6 minut. Generalnie podczas takiego odpalania słychać dziwny dźwięk jakby auto się "dusiło" i kilka razy przygasał i podnosił obroty. Wydaje mi się też że więcej pali, jakieś 11-11,5 benzyny w cyklu mieszanym i czasem trochę brakuje mu mocy. A może to coś z olejem?Pozdrawiam i dzięki za ewentualne podpowiedzi!
  11. Wtyczka jest pod plastikową osłoną koło korka oleju(koło rozrządu?)Od czego to wtyczka i co spowoduje jej odłączenie?Możesz napisać co podejrzewasz?
  12. Witam, Posiadam bmw e46 N42B18 316 i, 115 KM sedan z 2002 roku z LPG z przebiegiem 156 000 km(nie potwierdzony, bardzo możliwe ze ma dwa razy więcej przejechane, na LPG przejechane 30 000 km). Problem to praca na 3 cylindrach podczas porannego rozruchu. Auto zapala i zaczyna pracować bardzo nierówno, trzęsie całym samochodem czasami miga check engine. Problem pojawia się głównie na zimnym silniku przy porannym rozruchu. Po odpaleniu samochodu gdy jest bardzo ciepło albo było jeżdżone 2-3 godziny wcześniej to trzęsie samochodem przez jakieś 10 sekund i wszystko wraca do normy. Walczę z podobnymi objawami jakieś 1,5 roku i niestety nikt nie znajduje na to rozwiązania(wcześniej nie zapalał się chceck engine i palił na 4 cylindry rano tylko trzęsło silnikiem jak się nagrzał i nikt nie wiedział dlaczego, dopiero niedawno przed naprawą głowicy rano palił na 3 cylindry) Objawy nie są związane z LPG. Od różnych mechaników specjalizujących się w BMW w Krakowie usłyszałem że to mechaniczne uszkodzenie w głowicy(żadnych błędów na kompie już nie było) dlatego też zdecydowałem się ją naprawić. Rzeczywiście głowica była do naprawy, po jej zrobieniu i naprostowaniu wałka mimośrodowego auto po rozgrzaniu pracuje o wiele lepiej(bardzo delikatnie czuć wibracje w kabinie) i wkręca się równo na obroty. Nie wiem czy ma to znaczenie w kontekście tego problemu ale czerwona kontrola oleju gaśnie z opóźnieniem po odpaleniu(2-3sek) W samochodzie było robione lub wymienione: - remont całej głowicy - naprawa rozrządu(łańcuch, ślizgi, napinacz) - regeneracja wałka mimośrodowego w valvetroniku(był krzywy) - wymiana sprzęgła z kołem dwumasowym na nowe - nowe świece i cewki - nowa odma, sprawdzana i czyszczona przy każdej naprawie - nowa sonda lambda - nowe czujniki wałka rozrządu - czyszczony przepływomierz - olej to Motul 5w30 Jestem nowy na forum więc wybaczcie za ewentualne błędy:) Będę bardzo wdzięczny za ewentualne podpowiedzi:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.