Skocz do zawartości

borys1990

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1996r
  • Lokalizacja
    Mazowieckie, Łosice
  • Zawód
    Mechanik

Osiągnięcia borys1990

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Kolego nie wiem kto regenerował ci te wtryski ale ograniczył sie chyba do czyszczenia tylko i wyłacznie... z tych pomiarów co widze to tylko ten z 1 cylindra się do czegoś nadaje przed demontazem korekcje tez byly slabe jak na niby po ''regeneracji'' mam nadzieje ze masz na ta ''regeneracje'' jakas gwarancje... A co do kompresji to roznica 8bar-ow jest bardzo duza także bez zdejmowania głowicy raczej sie nie obejdzie, trzeba ustalic czemu ten jeden cylinder ma tak slaba kompresje mozliwe ze przed regeneracja wtrysk lał ci właśnie na ten tłok i poprostu go wypaliło ale to tylko przypuszczenia, niestety raczej bez zdjecia głowicy nie bedzie mozna okreslić dokładnej przyczyny... Zycze powodzenia i mam nadzieje ze podzielisz sie info co dalej z autkiem sie dzieje...
  2. tak jak kolega pisal jest ok, ale ja u siebie załozyłem termostat 88 stopni jak zmieniałem uszczelke pod głowicą także temp w teście nr 7 trzyma mi 93, 94 stopnie...
  3. Nie jestem pewny jak to jest ze sterownikiem abs, ale np wymieniając modół LCM w e39 trzeba zrobić adaptacje ''kodowanie'' do naszego samochodu... wiec mozliwe ze jest i tak ze sterownikiem abs jezeli podmieniany był z uzywki...
  4. Witam... Jeżeli ktoś kupuje 15letniego diesla i mysli ze ma on 200tys na latane to jest naiwny jak dziecko... 5 letnie tyle maja nalatane także nie ma się wcale co tu dziwic... moja ma ponad 850 i prawie identycznie sie zgadza z kazdym modulem i benzyniak...
  5. Wrzucam schemacik mam nadzieję że pomoże... http://graphix.ugu.pl/rozrzad.pdf
  6. Kolego problem tkwi w EWS rozkodowal sie i nie widzi tego normalnego kluczyka badz odczytuje go jako nieprawidłowy sygnal, czesta przyczyna gdy aku padnie... swiadczy rowniez o tym blad komunikacji z ews...
  7. borys1990

    E39 523i Nie odpala

    Tak jak koledzy pisali... albo akumulator taki slaby albo mi sie wydawalo ze na tym filmiku byl taki dzwiek jak by ona bez swiec byla krecona zadnego oporu silnik nie stawial ale moze tylko mi sie wydawalo...
  8. W autodacie jest napisane ze powinno byc 0.5bara przy 750rpm...
  9. Tak to jest dodatkowa pompka jezeli dziala to nie ma potrzeby jej wymiany...
  10. a można zapytać po co ci to? do odkrecenia elektrozaworu nie potrzeba specjalnej nasadki wystarczy zwykły klucz płasko oczkowy 32 i gotowe :mrgreen:
  11. po co rozbierac stacyjke... jak immo padlo to nie pusci zasilania na rozrusznik... najprostszy test jaki mozna wykonac to podac do rozrusznika na "krotko" zasilanie i zobaczyc czy wtedy odpali jezeli nie to immo... radze pamietac aby nie zostawic auta na biegu przy takich testach...
  12. To zalezy jak brzmi ten blad i czego dotyczy bo np jezeli bylby blad przeplywomierza i pisalo ze zwarcie do masy to prawdopodobnie bylby uszkodzony sam przeplywomierz dlatego do zdiagnozowania problemu przydalby sie princript tych bledow...
  13. Najlepiej by było gdybyś wrzucił prinscript-a z błędami wtedy można by dokładniej się temu przyjrzeć...
  14. bez podlaczenia komputera i podgladu live data raczej nic sie nie wymysli trzeba by sprawdzic korekcje wtryskow i ciśnienie paliwa żeby coś konkretniej powiedzieć...
  15. borys1990

    E39 2.5TDS

    trzeba by podpiąć pod komputer aby się upewnić... jak już depniesz ten gaz to dymi na czarno? spróbuj odpiać przepływke i sie przejechac... może to być jej wina...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.