Skocz do zawartości

robertoroberto

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 750iL 1991

Osiągnięcia robertoroberto

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. We firmie Nagengast w Gdańsku. http://www.nagengast.pl/regeneracja-amortyzatorow.html Wszystko odbyło się kurierem. Jestem zadowolony. U mnie auto leżało z jednej strony/tył. Amortyzator był oklejony, więc było jasne, że przecieka. Rok czasu było optymalnie. Ale teraz mam kłopot raczej z pompą, ponieważ mam wrażenie, że nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia. Auto stoi na odpowiednie wysokości, ale gdy ruszam z miejsca na pełnym gazie, to tył siada. Ogólnie wydaje mi się, że jest mało stabilny, tak jakby na samych sprężynach się opierał. Jak włączam twardość zawieszenia Sport, to jest lepiej. Jeżeli chodzi o schemat Nivo to zobacz na: http://www.bmwstore.pl/pl/
  2. Jestem po zimowej przerwie :D Dzięki perkozj za podpowiedz. Między czasie trochę godzin spędziłem pod tym autem i poznałem mniej więcej gdzie co jest. A więc dla zainteresowanych: Wymieniłem gruszkę (akumulator ciśnienia) i hamulec się pojawił. To znaczy pedał jest ok. :lol: A więc na szczęście to nie pompa hamulcowa H31, ani regulator. Wyciek z pod silnika też wyeliminowałem. Uszczelka górnej misy oleju była jak żyletka, nic nie trzymała. Leciało z każdej strony i nie było wiadomo, co to tak naprawdę leci. Wczoraj wymontowałem tylne amorki i wysłałem do regeneracji. Wymontowałem gruchy od Nivo oraz regulator, wyczyściłem to wszystko i na dniach będę montował, ale już z nowymi gruchami. PYTANIA: Jak zamontuje już regenerowane amorki oraz gruchy Nivo, to czy odpowietrzam układ tylko za pomocą odpowietrznika przy regulatorze? Innego odpowietrznika tam nie widziałem. No właśnie i czy amorki też się jakoś odpowietrza? Czy następująca procedura jest prawidłowa? Montuje całość, załączam silnik, dolewam płynu i przy włączonym aucie popuszczam odpowietrznik przy regulatorze Nivo.
  3. robertoroberto

    E32 750IL BRAK MOCY

    A ten brak mocy to miałeś cały czas, czy przerywanie ? Bo też mam brak mocy, ale tak jakby od czasu do czasu dostawał mocy. Kupiłem filtry paliwa i jak się trochę ociepli, to wymienię. A tak na marginesie, gdzie są te pompy paliwa? Jak do nich dojść? Jakiej firmy kupiłeś i za ile?
  4. No właśnie gruszka nie jest mokra
  5. Czuje się bardzo zirytowany, bo rysunek od prezes39_m przedstawia układ wspomagania, gdzie widoczna jest przekładnia Servotronic a ttrol pisze o układzie wspomagania siły hamowania (zobacz http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/34_0370-wspomaganie-sily-hamowania-hydraul/vDC58449). Czy ktoś to może wytłumaczyć?
  6. a1410, dziękuje Tobie za zainteresowanie moim problemem Tak siedzę i myślę o tym co napisałeś i jedno nie daje mi spokoju: W ten układ hydrauliczny jest również włączone wspomaganie kierownicy. Ono działa bez zarzutów. Jeżeli pompa H31 by przepuszczała i miałoby to wpływ na Nivo, to i na wspomaganie. Czy źle kombinuje? Rozumiem, że za ciśnienie w całym tym układzie jest odpowiedzialna tylko pompa wspomagania ? Ja patrzę na schemat wspomagania siły hamowania (http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/34_0370-wspomaganie-sily-hamowania-hydraul/vDC58449), to na drodze od zbiornika oleju do pompy H31 jest regulator ciśnienia (18) i zbiornik ciśnieniowy (10). Żeby był sposób sprawdzić która z tych rzeczy nie działa :cry2: Najtańsza jest grucha, później regulator, a na końcu pompa. Ale z drugiej strony regulator ciśnienia jest wyposażony w aż dwa czujniki (19+20). Więc gdyby nie było ciśnienia albo regulator byłby zepsuty, to błąd by wyskoczył.
  7. Jeszcze raz zapytam dla pewności: Czy przy sprawdzaniu Nivo, poprzez ruszanie tym cięgiełkiem auto musi stać na kołach (czyli z kanału), czy można na podnośniku (koła w powietrzu) ???
  8. Zaglądałem i jest sucho. Ale czy nie jest tak, że jak 'gaz' ucieknie z gruszki, to też nie będzie działać? No i wtedy nie będzie chyba mokra? Mam ASC+T. Mam cały czas nadzieję, że to nie pompa H31. A występuje ona w zamiennikach lub regeneracja ??? Czy tylko oryginał ?
  9. Jeżeli chodzi o ten miękki pedał hamulca, to czy jest jakiś sposób aby sprawdzić, czy to winna gruszki czy tej pompy H31?
  10. Płyn jest i raczej prawidłowy, bo auto było do samego końca sewisowane w ASO. Ale jak pisałem stało 4 lata bez ruchu. Czy przy sprawdzaniu tego cięgna auto musi stać na ziemi, czy na podnośniku też powinno się coś dziać ? Rozumiem, że jak gruszki są padnięte, to nic nie będzie działało ? A co z tym mokrym amorkiem, czy nivo będzie działać z nieszczelnym amorkiem?
  11. Witam Zakupiłem E32 750iL z niesprawnym Nivo oraz hamulcami. Autko stało 4 lata u gościa w garażu. Jeżeli chodzi o hamulce, to pedał jest miękki i hamulce działają dopiero gdy pedał mam przy podłodze. Jeżeli chodzi o Nivo, to autko z tyłu jest opadnięte i przy uruchamianiu nic się nie podnosi. Oto co zrobiłem do tej pory: Wymieniłem kłocki, płyn hamulcowy i odpowietrzyłem układ. Żadnej poprawy. Co zauważyłem: Tylny lewy amorek jest cały oblepiony, tak jakby przeciekał. Pytania do znawców tematu: Czy Nivo jest połączone z układem hamulcowym? Czy ewentualny wyciek w amorku, może powodować, że nie mam hamulców? Czy aby Nivo pracowało, wystarczy zregenerować amorki z tyłu? Czy coś jeszcze? A może akumulator ciśnienia (gruszka) jest winna wszystkiemu lub tylko braku hamulca? Dziękuje z góry za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.