Skocz do zawartości

Lufeks

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e21

Osiągnięcia Lufeks

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Lufeks

    E21

    Witam. Od niedawna jestem posiadaczem takowego auta- coupe z 79r ( w dowodzie 2.0). Musze powiedziec, ze innego nie chce (narazie, a moze i juz nigdy :twisted: ). Niestety moje zostalo jak to sie mowi ' ze swap'owane ' na silnik z e30 m20b25 a moze i stety. Mialem taki w e30 cabrio i powiem ze mi sluzyl, ale nie o tym mowa. Auto jest jak to by delikatnie powiedziec 'skatowane' (tak bynajmniej sadze - marny ze mnie mechanik mowie odrazu, poprostu lubie jezdzic :oops: ) Juz mowie w czym rzecz. Motor delikatnie cieknie,ale oleju prawie nie ubywa, wkreca sie od ponad 4K jak poprzednik o ktorym mowilem. Na pewno jest rozregulowany bo ktorys zawor 'syczy' :mrgreen: .Skrzynia za to wyglada gorzej, ciknie nie licho, 2 ciezko wchodzi :lol:, sprzeglo do wymiany bo ledwo co 'lapie'. Huczy lozysko oporowe(??).Chlodnica (oryginalna :shock: ) 'pozera' plyn chlodniczy- cos na pewno pozera; chlapie na silnik i kolektor od wisko wiec tak podejrzewam. Buda odmalowana od gory :duh: ale spodu nikt nie zabezpieczyl i trzeba spawac podluznice a moze i cos wiecej. Zawieszenia nie ma.. auto przy 90km/h jedzie jak chce. Mowie wam jakby zrobic je na glanc to trzeba wiekszosc wymienic :cry2: Juz wielu z was pewnie zaprzestalo czytania :o . Kupilem je deszczowej nocy 'na szybko' od kolegi z WW (pozdrawiam), ale to mialo byc takie auto Mialem juz kilka takich co dopieszczalem. Chcialem wkoncu jakies w czym normalne bedzie ze cos nie dziala, ale nie o to mi chodzilo :oops: . No dobra to pytanie: Naprawiac to czy nie?(tu jest problem bo mam je za granica gdzie godzina mechanika to 4krotnosc polskiego majstra : D) Czesci moge sciagnac z Polski no i wiadomo jakis tam fundusz mam na to wszystko przewidziany, ale chcialbym od was uslyszec co o tym myslicie. Chodzi o to by jechal do przodu, do tylu, w prawo, w lewo, prawo i lewo - bokiem :twisted: . Prosze tylko mi nie pisac ze to zbrodnia na e21, juz taka kupilem i klasyka z niej nie zrobimy bo ktos zrobil sobie po swojemu szyberdach haha, masakra..dlatego to ma byc auto do zabawy i dojazdu do pracy tylko i wylacznie NIE NA WYSTAWY KLASYKOW. Tego modelu juz moi drodzy nie uratujemy, tak sadze.. Podesle zdjecia potem to bedziecie mogli ocenic. Wizualnie wyglada dobrze (z daleka :cry: ), ale mechanicznie kuleje. Wiem, ze juz jestem 'w plecy' (i chce byc jeszcze bardziej :)) , ale chce tym autem pojezdzic troche ostrzej,ale BEZPIECZNIE! Nie bojcie sie, nie krece sie bokiem na glownym skrzyzowaniu i nie robie zlej reklamy posiadaczom BMW..jedynie na parkingach starych fabryk szaleje po swojemu :twisted: Naprawde spodobalo mi sie e21. Czuc w nim klimat lat 70tych, zero wspomagania, czy ABS'u ale za to popielniczki dla wszystkich pasazerow osobno!:D :D No to ile musze zainwestowac tnac koszta, zeby pojezdzic tym autem? Wszelkie propozycje mile widziane, za wyjatkiem tej: "sprzedaj to" - jeszcze troche pieniedzy wladuje, a potem oddam z pol darmo :) Przedewszystkim musze zaspawac auto zeby sie nie zlamalo :cry2: . To na poczatek co nie?? -to juz jest pare stow ;/ a gdzie reszta? Gdzie wogole moge dostac czesci do tego auta? jakies tanie zamienniki? Silnik jak i skrzynia(??) od e30 wiec tu moze byc latwiej, ale tez za wszelkie informacje z gory dziekuje. NIE ROBIMY TEZ ZADNEGO "DRIFTOWOZU" ,pamietajcie :P Sie rozpisalem. Pozdrawiam serdecznie, Lu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.