Skocz do zawartości

pawizy89

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 m54b25

Osiągnięcia pawizy89

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. do wskazań na liczniku jest osobny czujnik w zderzaku od strony koła kierowcy, a takie pytanie wszystkie wartości są po 150 stopni?
  2. Jak będe miał więcej czasu to podłącze pod DIS i wybadam sprawe może faktycznie zaworek śmiga jak należy i zamyka się tylko pod dużym obciążeniem
  3. no co podłącze pod kompa to skasuje co jest ostatnio to wczoraj ale powtarza się tylko błąd od świateł
  4. ostatnio padł czujnik położenia wału korbowego i z takich aktualnych to 39 test przełącznika świateł hamowania ponad to przed wyregulowaniem lpg były błędy mieszanki Co do podciśnienia to uszczelniałem rurki bo łapały lewe powietrze sprawdzałem zatykając dolot i dmuchając we wlew oleju teraz nie ma żadnych nieszczelności przynajmniej dmuchając w w/w wlew nic nie slychac juz Co do styków to czyszczone już kilka razy tam jest cacy
  5. Wystarczyło poszukać, ale z tego co mi się wydaje jest to m52b20 na pojedynczym Vanosie
  6. Buczenie dochodzi z okolic pompy paliwa? Może filtr jest zapchany dodatkowo wibracje mogą być spowodowane zmęczonymi poduszkami pod silnikiem na kompie są jakieś błędy?
  7. Sprawdzałem to już i w całym zakresie obrotówy od momentu włączenia zapłonu na wtyczce jest to samo napięcie (takie jak na aku) nie zmienia się ani nie zanika po przekroczeniu 4tys/obr a po podaniu masy z budy a + z wtyczki disa się zamknie. ponadto "-" na wtyczce nie ma połączenia z masą samochodu brak wskazań na omomierzu nie wiem czy tak ma być ale jakaś masa tam musi być skoro pokazuje napięcie po podpieciu multimetra do wtyczki. Krótko mówiąc czarna magia jak dla mnie, kable do ecu obydwa mają te samą rezystancję czyli chyba są ok tym bardziej że test w inpie ją załącza. Jeszcze jedna sprawa zastawia mnie co to za czujnik, znajduje się za kolektorem ssącym i u mnie wisi sobie swobodnie na kablu nie dojżałem gdzie powinien być wetknięty może to ma związek z moją DISA :oops: http://disti-assets.s3.amazonaws.com/beyondcomponents/img/uploaded/13524_medium.jpg
  8. Tylko dlaczego klapka zamyka się z poziomu Inpy? a w innych warunkach na postoju nie zauważyłem żeby zmieniała swoją pozycję.
  9. pow 4 tys czuć że delikatnie lepiej idzie a na postoju normalnie się wkręca na obroty
  10. To już zostało dawno sprawdzone klapka nie ma luzów i trzyma pozycje po zatkaniu otworu
  11. Zaworu w ogóle nie słychać podczas pracy silnika.
  12. Witam, Mam nietypowy problem mianowicie jakiś czas temu zauważyłem że nie pracuje mi DISA, sprawdziłem i zaworek trzyma podcisnienie, napięcie na wtyczce jest zawor uruchamia się poprzez inpe jak i na sztywno po podaniu masy lecz za nic nie ma ochoty zamknąć klapki po włączeniu załponu czy też silnika. Ma ktoś jakiś pomysł czym to może być spowodowane? Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.