Skocz do zawartości

pabl78

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia pabl78

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Po wymianie termostatu błędy już się nie pojawiają. Mechanik twierdzi, że wszystko jest ok. Pompa się kręci, chłodnica nagrzewa, ogrzewanie działa prawidłowo. Oba węże są miekkie. Mimo to w ukrytym menu temp perzy 80km/h na 6 biegu waha się pomiędzy 76 a 110 stopni. Przy 180 utrzymuje sie 90-95. Na postoju raz jest 102 i otwiera żaluzje - spada do 95 a innym razem żaluzję sa cały czas otwarte i trzyma 77. Macie może jakiś pomysł. Jakie są u Was temp. Wybieram się na urlop na połódnie Włoch i martwię się ze w takich warunkach się przegrzeje.
  2. Witam, Okazało się, że to jednak termostat. Po wymianie na autostradzie 79-83 stopnie. Na postoju 82. Chłodnica i przewód powrotny gorące. Niestety dzisiaj rano znowu 106 stopni. Chłodnica zimna. Po odkręceniu korka trochę wychlapał i temperatura błyskawicznie spadła do 82 a chłodnica się nagrzała. Jak skutecznie odpowietrzyć układ??
  3. Przy temp. 96 stopni przewód w pompy wody jest gorący, z termostatu tez, przewód zasilający chłodnice z prawej strony tez. Cześć chłodnicy jest gorąca tylko po prawej stronie. Lewa zimna, przewód wychodzący z chłodnicy po lewej stronie zimny. Wentylator chodzi na najwyższych obrotach, otwierają się żaluzje. Temp. spada na postoju do 93-94 stopni. Lewa część chłodnicy zawsze zimna. Płyn wymieniony. Do zbiorniczka wyrównawczego sika równym małym strumieniem. Wygląda jakby pompa nie mogła przepompować wody przez chłodnice?? Dodam, że nigdy nie pojawił się komunikat o zbyt wysokiej temp. Za to zbyt często włącza się ten wentylator. Co to może być??
  4. Zbija ale o 2-3 stopnie. Zasilanie chłodnicy jest gorące a powrót ledwo ciepły. Sama chłodnica ma mysle koło 40-45 stopni
  5. Witam, Mam podobny problem. Temperatura w ukrytym menu podczas normalnej jazdy w mieście przy +20 na zewnątrz waha się pomiędzy 92 a 98. Na autostradzie przy 120 jakieś 96-98. Przy 160 spada do 93-96. Natomiast później przy 100km/h było już 102-103. Na postoju od 93 do 99 przy włączonej klimatyzacji. Przy 99 zwykle otwierają się żaluzje i włącza drugi bieg wentylatora (wcześniej też chodzi ale słabiej). Spada do 93 a wentylator dalej chodzi. Dopiero wyłączenie klimatyzacji powoduje spadek do 80. Silnik N43, przebieg 100000. Chłodnica ciepła ale nie gorąca. Wąż zasilający po prawej gorący natomiast ten po lewej ledwo ciepły. Wybieram się do Chorwacji i chciałbym uniknąć na miejscu problemów. Czy takie temperatury są normalne? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
  6. Jakiś zawór przez który odprowadzane są opary ze zbiornika do kolektora ssacego. Dokładnie nie wiem. Tak zrozumiałem :)
  7. Okazało się, że to zawór odpowietrzający zbiornik.
  8. Witam, Od kilku dni na zimnym silniku, na wolnych obrotach słychać regularne, cykliczne "cykanie" z okolic kolektora ssącego. Co to może być? W silniku benzynowym chyba nie występuje problem klapek kolektora ssącego ? Proszę o rade co to może być. Dziękuje i pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.