Witam wszystkich forumowiczów. Jeżeli temat był poruszany to przepraszam i proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Od niecałego roku posiadam e91 2011r 318d i od jakiegoś czasu wyskakiwał komunikat usterka silnika. Przebieg 127500km Byłem dzisiaj w serwisie Bmw Lublin zdiagnozowali niby problemy. Powiedzieli że do wymiany 4 wtryskiwacze i turbina koszt 20 tysięcy, załamałem się. W turbinie ponoć jest problem z nastawnikiem. Oni mogą wymienić wszystko na nowe. Cena kosmiczna. Wtryskiwacze: test wykazał wymianę, tyle powiedzieli tylko. Kody błędów jakie były: 3F25 Charge air hose monitoring 4530 Boost pressure control, control deviation 4868 Air system, to EGR mass flow, plausibility 4990 Exhaust pressure sensor before turbocharger, plausibility 4AD5 Zero Quantity Adaptation Injector 1 4AE5 Zero Quantity Adaptation Injector 2 4AF5 Zero Quantity Adaptation Injector 3 4B05 Zero Quantity Adaptation Injector 4 Czy to możliwe żeby przy tak niskim przebiegu poleciały od razu wszystkie wtryski? przebieg autentyczny, pełna książka serwisowa. Był wymieniony czujnik ciśnienia spalin. Może ktoś pomoże bo ręce opadają :( Z góry dziękuje za każdą pomoc C