Skocz do zawartości

AGATII

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 compact m54b22 :)
    mazda premacy sportive 2.0
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia AGATII

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. AGATII

    Swap bmw e46

    nie jeździłem r6 2.0 - jak widać od zasady są wyjątki, pozostałe silniki r6 z serii m52 i m54 można polecić
  2. AGATII

    Swap bmw e46

    a ja bym nie patrzył się na pojemność tylko by to zdrowy silnik był - co Ci da 3.0 do remontu po kilku tys przejechanych? skup się na jakości, każda r6 bmw jest godna polecenia - ja tak zrobiłem i może mam parę kucy mniej, ale mam zdrowe m54 które nie bierze oleju
  3. silnik, skrzynia, most, dyfer, komputer, cześć osprzętu do wymiany zawieszenie mi zostało ale tylko dlatego że miałem sportowe orginalnie założone - w innym przypadku też do wymiany
  4. mnie kompletny swap na m54b22 z olejami wyszedł 4500
  5. AGATII

    e46 M52B20TU swap M52B23TU

    jeżeli mieszkasz w pobliżu Bydgoszczy to możesz zrobić swapa na dowolny silnik - gratami się nie przejmujesz bo wszystko co jest potrzebne masz w cenie za m54b22 z 2001 roku - 2,5 tys części, a trochę tego było bo miałem r4 (silnik,osprzęt,skrzynia,wał,most,dyfer,układ wydechowy, hamulce itd, itp) z tego co pamiętam za m54b28 chciał coś koło 3500 (niestety jak ja montowałem nie miał nic w aucie) no i do tego na miejscu mechanik który montuje, wozi i zamienia co potrzeba :) - 1,5kk
  6. najtaniej jest wrzucić aktywnego suba do bagażnika - tak zrobił kolega w swoim sedanie i jestem w szoku jaki dało to efekt
  7. kolego - ale 318 po 2001 roku to właśnie jest 2.0 143km na valvetronicu, 316 to 1.8 116 również na valvetronicu, a o R6 co piszę to m54b22 najmniejszy
  8. Tak - nie kupuj n42 bo jak źle trafisz to już nigdy z nim do ładu nie dojdziesz - wtedy zrobisz swapa na r6 jak ja lub go sprzedaż, a jak Ci się uda to będziesz się cieszył z niskiego spalania i przyjemnej jazdy (bo z założenia to bardzo dobry silnik)
  9. kolego robisz ten sam błąd co ja - robiłem remont, usprawniałem wszystko co się dało, zalewałem drogimi płynami i olejami i.... ciągle coś - zrobiłem wreszcie swapa i żałuję że nie zrobiłem tego natychmiast po pierwszych problemach bo było by taniej :evil: tu masz odnośnik do moich problemów od samego początku do swapa : viewtopic.php?f=69&t=262313 jeżeli zdecydujesz się dalej to ciągnąć a będziesz potrzebował części to pisz - ale nie rób tego błędu :(
  10. Na sprzedaż wszystko co jest w silniku, silnik i cały jego osprzęt - czujniki są oryginalne i na 100% sprawne poza czujnikiem poziomu oleju, tyle razy miałem sprawdzane, podmieniane itp że to jest pewne ;) Nadmienię że w aucie jest kompletny nowy oryginalny rozrząd :)
  11. Akcja SWAP zakończona - w autku zamontowano m54b22 170km i wszystko działa jak należy - to co mogę dodać to że cała elektronika działa (a autko mam mocno wyposażone) a moc auta w porównaniu do poprzedniego silnika jest przytłaczająca - 220 już poszło a jeszcze było miejsce pod gazem :) Całość wyniosła mnie 4,5k - część kosztów się zwróci ze sprzedaży części silnika i osprzętu - GŁUPI byłem że nie zrobiłem tego natychmiast po kupnie auta tylko bawiłem się w remonty, to tak ku przestrodze dla innych chcących usprawniać silniki n42. Ktoś ma pytania dotyczące swapa - pisać.
  12. silnik i napęd już w samochodzie - odpalił od strzała i co za dźwięk :) na razie mamy problem z dokompletowaniem wydechu bo w coupe jest inny co do części - pisać na pw co komu potrzebne, można proponować swoją cenę, zaznaczam że wszystko jest sprawne, z tego co widzę cały osprzęt silnika również został, typu przepływka, przepustnica, alternator, rozrusznik, plastiki i wszystkie inne duperele
  13. No cóż poddałem się - mam już dość tego silnika, valvetronica i wszystkiego co z nim jest związane. Podjąłem decyzję że robię swapa - udało mi się dorwać ładną coupe z 2001 roku z silnikiem 2,2 i robię pełną przekładkę - myślałem trochę o mocniejszym silniku ale doszedłem do wniosku że 170km w mojej budzie wystarczy. Mam na sprzedaż elementy z silnika - głównie chodzi o wszystkie czujniki, vanosa i wszystko z silnika - sprzedaję na części więc pytać.
  14. ale po podpięciu do kompa pokazuje tylko błąd wałka ssącego - nie daje informacji że valvetronic jest w trybie awaryjnym masakra - na sobotę oddaje mu znowu auto, zobaczymy co z tego wyjdzie, jak nie to muszę szukać kogoś innego :(
  15. przed ingerencją czasami nie chciał odpalić jak był zimny - mój wałek i krzywki faktycznie były poprzycierane, teraz odpala ale wypada zapłon na 1 i 3, jak wypne czujnik na ssącym chodzi normalnie chociaż mam wrażenie że jest troszkę słabszy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.